Onnellinen nainen on hymyilevä, nauravainen, hyvän tuulinen, ystävällinen, huomioiva, läsnäoleva, vaikuttava, mutta
Millainen on onnellinen mies?
Millainen on onnellinen mies?
6
1167
Vastaukset
- Matlokki
Ulkoisesti samantyylinen,mutta sisäisesti todella murheellinen ja vakava.Sellainen mä oon.
Todella onnellinen :)- Niljakas22
Ei uskota. onni tulee sisältä.
- Olkoot onni aina myötä
Niljakas22 kirjoitti:
Ei uskota. onni tulee sisältä.
Mun mielestä onni tulee kaikesta mitä on ympärilläni. :P Tulkoon sinun onnesi sitten sisältä ;) :P:P
- kaunis ...
venäläinen nainen
- yks onnellinen
Onnellinen mies hymyilee ja kuinkas ollakaan, vieras nainen luulee että se hymy johtuukin hänestä, vaikka miehellä on jo oma rakas, joka saa hänet hymyilemään.
Myös onnellinen nainen hymyilee, mutta vieras mies ei ajattele, että naisen hymy johtuisi hänestä, vaan että tuo nainen on hyvin viehättävä ja hänellä on jo varmasti rakas ;-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265