ANTTI RUISKU

VAPAHTAJA

Hoh hoijaa. Antti tuiskua pukkaa liikkuvana kuvana ulos kuvaradiosta ja taas on aika ihmetellä suomalaisen sivistyksen tasoa.

Mahtaako maailmaan todellakin mahtua näin epäintellektuaali kansa. Siis todellako joku pitää antti tuiskusta (nimi pienellä, koska tuisku on mitättömyys) ja sitten vielä tämä palsta. Onko todella maailmassa vielä niin paljon ylimääräisiä kilotavuja että verkko kestää Antin tuomaa henkistä kuormaa?

Ei meitä suomalaisia suotta pidetä metsäläis kansana. Hävetkää.

11

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Mut-ta...

"epäintellektuaali"-->epäintellektuelli

JA

"metsäläis kansa"-->metsäläiskansa

Ruisku on varhaisteinien juttuja. Antaa lasten leikkiä.

• sinua

harmittaa,kun poika vetää telkussa käsittämättömän mahtavan biisin ja niin tunteella ja kivasti oli otettu Karlakin lavalle.Mahtava veto.
      terveisin "tytteli" vuosimallia -68

• Sakke11

Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.

• kirjotit
        Sakke11 kirjoitti:

Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.

tähän ei ole paljon lisättävää. Ehkä se kaikkein kateellisin ja alhaisin ihmishylkijöiden joukko löytyy täältä netistä suomi24 saitilta.

• Wiosna,

Olen nähnyt ja kuullut A.Tuiskua tv:ssä ja oli kyllä tosi fiksu nuorimies. Hieno käytös! Valitettavasti ei teillä kirjoittajilla ole hallussaan samanveroista sivistystä, ainakaan sanoistanne ja teksteistänne päätellen. Täällä kun anonyymisti kirjoitellaan niin silloin juuri se sivistys osoitetaankin. Typeryyttäänhän voi aika pitkälle peitellä ja äkkiä moni ei sitä huomaa...

• arvostelemaan...

A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!

• tekstiä
        arvostelemaan... kirjoitti:

A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!

Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.

• jo ne levyt...
        tekstiä kirjoitti:

Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.

Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.

• Antin musa...
        jo ne levyt... kirjoitti:

Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.

ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!

• antti tuisku on huippu!!
        Antin musa... kirjoitti:

ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!

olen samaa mieltä sun kanssa!!!

• seontotta

antti ruisku on perärei' ästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      314
      7894
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2147
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2056
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      1963
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      1954
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      75
      1706
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1514
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe