ANTTI RUISKU

VAPAHTAJA

Hoh hoijaa. Antti tuiskua pukkaa liikkuvana kuvana ulos kuvaradiosta ja taas on aika ihmetellä suomalaisen sivistyksen tasoa.

Mahtaako maailmaan todellakin mahtua näin epäintellektuaali kansa. Siis todellako joku pitää antti tuiskusta (nimi pienellä, koska tuisku on mitättömyys) ja sitten vielä tämä palsta. Onko todella maailmassa vielä niin paljon ylimääräisiä kilotavuja että verkko kestää Antin tuomaa henkistä kuormaa?

Ei meitä suomalaisia suotta pidetä metsäläis kansana. Hävetkää.

11

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Mut-ta...

      "epäintellektuaali"-->epäintellektuelli

      JA

      "metsäläis kansa"-->metsäläiskansa

      Ruisku on varhaisteinien juttuja. Antaa lasten leikkiä.

    • sinua

      harmittaa,kun poika vetää telkussa käsittämättömän mahtavan biisin ja niin tunteella ja kivasti oli otettu Karlakin lavalle.Mahtava veto.
      terveisin "tytteli" vuosimallia -68

      • Sakke11

        Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.


      • kirjotit
        Sakke11 kirjoitti:

        Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.

        tähän ei ole paljon lisättävää. Ehkä se kaikkein kateellisin ja alhaisin ihmishylkijöiden joukko löytyy täältä netistä suomi24 saitilta.


    • Wiosna,

      Olen nähnyt ja kuullut A.Tuiskua tv:ssä ja oli kyllä tosi fiksu nuorimies. Hieno käytös! Valitettavasti ei teillä kirjoittajilla ole hallussaan samanveroista sivistystä, ainakaan sanoistanne ja teksteistänne päätellen. Täällä kun anonyymisti kirjoitellaan niin silloin juuri se sivistys osoitetaankin. Typeryyttäänhän voi aika pitkälle peitellä ja äkkiä moni ei sitä huomaa...

      • arvostelemaan...

        A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!


      • tekstiä
        arvostelemaan... kirjoitti:

        A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!

        Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.


      • jo ne levyt...
        tekstiä kirjoitti:

        Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.

        Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.


      • Antin musa...
        jo ne levyt... kirjoitti:

        Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.

        ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!


      • antti tuisku on huippu!!
        Antin musa... kirjoitti:

        ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!

        olen samaa mieltä sun kanssa!!!


    • seontotta

      antti ruisku on perärei' ästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe