ANTTI RUISKU

VAPAHTAJA

Hoh hoijaa. Antti tuiskua pukkaa liikkuvana kuvana ulos kuvaradiosta ja taas on aika ihmetellä suomalaisen sivistyksen tasoa.

Mahtaako maailmaan todellakin mahtua näin epäintellektuaali kansa. Siis todellako joku pitää antti tuiskusta (nimi pienellä, koska tuisku on mitättömyys) ja sitten vielä tämä palsta. Onko todella maailmassa vielä niin paljon ylimääräisiä kilotavuja että verkko kestää Antin tuomaa henkistä kuormaa?

Ei meitä suomalaisia suotta pidetä metsäläis kansana. Hävetkää.

11

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Mut-ta...

"epäintellektuaali"-->epäintellektuelli

JA

"metsäläis kansa"-->metsäläiskansa

Ruisku on varhaisteinien juttuja. Antaa lasten leikkiä.

• sinua

harmittaa,kun poika vetää telkussa käsittämättömän mahtavan biisin ja niin tunteella ja kivasti oli otettu Karlakin lavalle.Mahtava veto.
      terveisin "tytteli" vuosimallia -68

• Sakke11

Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.

• kirjotit
        Sakke11 kirjoitti:

Antti on ihan omaa luokkaansa laulajana ja viihdyttäjänä. Todella tervetullut tulokas tähän synkeän hevirockin tukahduttamaan maahan. Jatka Antti samalla energialla jatkossakin äläkä välitä kitinästä jota huiput aina saavat osakseen huonon itsetunnon omaavilta ressukoilta.

tähän ei ole paljon lisättävää. Ehkä se kaikkein kateellisin ja alhaisin ihmishylkijöiden joukko löytyy täältä netistä suomi24 saitilta.

• Wiosna,

Olen nähnyt ja kuullut A.Tuiskua tv:ssä ja oli kyllä tosi fiksu nuorimies. Hieno käytös! Valitettavasti ei teillä kirjoittajilla ole hallussaan samanveroista sivistystä, ainakaan sanoistanne ja teksteistänne päätellen. Täällä kun anonyymisti kirjoitellaan niin silloin juuri se sivistys osoitetaankin. Typeryyttäänhän voi aika pitkälle peitellä ja äkkiä moni ei sitä huomaa...

• arvostelemaan...

A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!

• tekstiä
        arvostelemaan... kirjoitti:

A saa multa musiikin,lauluäänen ja lavakarisman lisäksi pisteitä siitä ettei ole koskaan alentunut solvaamaan muita ihmisiä julkisesti.Antin mollaamiseen on syyllistynyt moni muu artisti,bändi,radio toimittaja,ei-fani ym. lista on loputon.Olen erityisen ylpeä Antista,joka ei tähän muiden ihmisten arvosteluun alennu.Mahtava persoona tämä A!

Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.

• jo ne levyt...
        tekstiä kirjoitti:

Allekirjoitan kaiken kirjoittamasi. Ehkäpä tuo Antin fiksu ja positiivinen käytös julkisuudessa on yksi asia, mikä ärsyttää näitä netti-idiootteja. Eipä näistä luusereista kenenkään fiksun tarvitse välittää. Tukehtukoon paskaansa.

Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.

• Antin musa...
        jo ne levyt... kirjoitti:

Millään ei jaksas oottaa 4.10 jolloin Antin levyt ilmestyy.Aika tuntuu matelevan etiäpäin.Pakkohan ne on kumpainenkin levy ostaa,kaikki kuulemani kappaleet on ollu erittäin hyviä.Suosikkini on ehdottomasti tuo "Valo" jonka Antti lauloi EL:ssa.Pakko päästä mahdollisimman monelle keikalle,pakko,pakko;)
        Joo,ei me näistä netti-ruikuttajista välitetä tippaakaan.

ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!

• antti tuisku on huippu!!
        Antin musa... kirjoitti:

ei kiinnosta niin ei täällä tartte olla. Kuka täällä pakottaa sua tykkäämään siitä. Mä ainakin rakastan sitä jätkää! Sil on hyvää musaa se on söpö ja nin IhQ! Mä meen sen konserttiin 28.10.06 ja mulle ommattu ANTIN ihana nimmari on tos seinällä. Eli jos sua kinnostaa jotkut muut asiat nii ala kalppia täält ja anna Antti-fanien olla rauhassa. Anna olla viimenen kerta kun tuut meitä Antti-faneja arvostelemaan koska kaikilla saa olla oma mielepide ja sinä et sitä tule muuttamaaN!

olen samaa mieltä sun kanssa!!!

• seontotta

antti ruisku on perärei' ästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      117
      3892
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3225
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      65
      1830
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      218
      1302
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1212
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      199
      974
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      755
    8. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      706
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      696
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      690
    Aihe