hei!
kertokaa mulle aralle nuorelle naiselle,minne uskallan hakeutua gynen vastaanotolle?kertokaa mistä löydän hyvän ja rauhallisen gynen?
Olen nimittäin arka ja tarvitsen aikaa tutkimukseen.kiitos neuvoista
vastatkaa oulun naiset..!
11
10056
Vastaukset
- muuttua?
Jos itsekkin sanot, että olet arka niin voisiko mitenkään ajatella, että muuttuisit?
Mikä sinä oikeasti pelkäät tai häpeät..Sitäkö, että joutuu näyttämään tavaran tuntemattomalle ihmiselle vai arkailetko yleensäkkin ihmisiä.
En tiedä gynekologeista kun olen mies, enkä sellaisessa paikassa ole vieraillut.
Halusin vain sanoa, että muutu...se ei ole mahdotonta, mutta ottaa ehkä aikaa.
Katso itseäsi peiliin illalla ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
Katso peiliin ja sano "Olen "Pirjo", 22 vuotias siivooja ja jos rupeat mulle vitt.....aan niin työnnän tämän harhan sulle per...seen.
Tätä käytöstä kuitenkin kannattaa välttää töissä ja näyttää se vaikka eri tavalla. - palvelu
On aina ollut terveyskeskuksissa, sanot vaan aikaa varatessasi ja vastaanotolla että "varovasti, jännittää"
- ...
Joo sulla pillus haluja no eiku vaa käytä kaalimatoa ja harrasta seksiä ja myy ittees
ota kaikkia suihin.
- pelkääjä myös
Mene suorilta yksityiselle esim.Gynekoon,saat hyvää palvelua ja asiatuntijoilta,maksaa mutta kyllä siitä mielellään maksaakin.Muiden on turha syylistää ketään peloista,jokainen pelkää jotain.
- keila
Äläpä välitä tuosta ukosta joka tuossa päätänsä aukoo, ei tiedä mistään mitään. "Muutu", mitä hittoa. Kukapa sitä mielissään alasti lääkärin edessä hyppii.
Mutta siis, terveyskeskus on oikeasti todennäköisesti paras paikka, tai jos sattuisit yliopistolla opiskelemaan niin YTHS:llä on aivan loistavaa ja huomaavaista palvelua, gynekologi on mukava ja asiallinen. Myös nuorisoneuvola oli ok paikka jossa ensimmäisen kerran itse gynekologilla kävin, sekin oli asiallinen. Gynekossa taas toisaalta saa erittäin surkeaa palvelua. Gynekologi ei ollut mitenkään ilkeä, muttei myöskään tiennyt asiastaan mitään, jätti asioita kertomatta ja kun oli yhdessä testissä tullut ongelma niin tuli vaan resepti postissa eikä kukaan voinut edes soittaa ja kertoa mistä oli kyse. Ja kun kerran unohdin yhden e-pillerin ja yritin soittaa gynekoon että jos saisin lisäliuskan reseptin jonka voisin sitten ottaa ettei olisi raskauden mahdollisuutta, niin vastaanotto sanoi minulle että lääkärin neuvo on se että ei kai sitä yhtä ylimääräistä pilleriä tarvitse ottaa (vaikka se unohtui sillä viimeisellä viikolla mikä on kriittinen), odotat vaan menkkoja, jos menkat ei tuu niin teet sitten raskaustestin. Eli ihan käsittämättömän välinpitämätön asenne.
Ymmärrän kyllä että gynekologi pelottaa, pelotti itseäkin kun ensimmäistä kertaa menin. Kaverit olivat kertoneet että sattuu ja tulee verta ja ties mitä. Mutta oma kokemus ei kuitenkaan ollut tuollainen, ja menin gynelle kokemattomana vielä. Ainahan se on epämukavaa olla alasti toisen edessä, mutta esim papakoe on pelkkä nipistys ja yleisesti kokemus on lähinnä vähän vaivaantunut, muttei kuitenkin kivulias eikä inhottava. Sano vain suoraan lääkärille että hermostuttaa niin osaa hänkin sitten sinua rauhoitella. Tsemppiä vain!- säkin sen ymmärrät
Ai, että päätä aukomassa.Tarkoitus oli kylläkin antaa vähän neuvoa, että ei kannata jännittää niin paljon vaan olla hieman luottavaisempi itseensä.
Kun hyväksyt itsesi ja kroppasi niin onko se enää niin vaikeaa ja lääkärihän tekee sen sinun parastasi ajatellen.
Olen itsekkin käynyt aikanani lekurissa ja jouduin näyttämään SEN, sekä mies lääkärille, että naishoitajalle ja ymmärrän hyvin, että se tekevät hommansa ammattimaisesti.
Minulla on myös naispuoleisia ystäviä, joiden kanssa olen joskus tästäkin asiasta keskustellut ja myös heille olen sanonut samaa kuin aloittajalle, joten älä sano, ettei tiedä mistään mitään.
Taidat olla melko nuori typy kun, et neuvoa ymmärrän pään aukomisesta vai oletko vain vihainen miehille jostain? - keila
säkin sen ymmärrät kirjoitti:
Ai, että päätä aukomassa.Tarkoitus oli kylläkin antaa vähän neuvoa, että ei kannata jännittää niin paljon vaan olla hieman luottavaisempi itseensä.
Kun hyväksyt itsesi ja kroppasi niin onko se enää niin vaikeaa ja lääkärihän tekee sen sinun parastasi ajatellen.
Olen itsekkin käynyt aikanani lekurissa ja jouduin näyttämään SEN, sekä mies lääkärille, että naishoitajalle ja ymmärrän hyvin, että se tekevät hommansa ammattimaisesti.
Minulla on myös naispuoleisia ystäviä, joiden kanssa olen joskus tästäkin asiasta keskustellut ja myös heille olen sanonut samaa kuin aloittajalle, joten älä sano, ettei tiedä mistään mitään.
Taidat olla melko nuori typy kun, et neuvoa ymmärrän pään aukomisesta vai oletko vain vihainen miehille jostain?"Taidat olla melko nuori typy kun, et neuvoa ymmärrän pään aukomisesta vai oletko vain vihainen miehille jostain? "
No mitäpä tuo sitten on, tahallista ärsyttämistä ja trollaamista, piti tarttua tuollaisiin juttuihin joiden arvelit minua loukkaavan ja alentavan idiootiksi jonka mielipiteistä ei pidä välittää. Sinäpä se omat ajatuksesi teet että turhaan minä sinun uskomuksiasi vastaan änkytän mutta mietippä hetko että miten fiksua on sanoa ihmiselle että muuta itseäsi ja hyväksy itsesti että voit mennä gynekologille. Se kun varmaan se muuttuminen tapahtuukin kun joku ukko netissä sanoo että muutu tai hommasta ei tule mitään. Samalla tavallahan silloin sinäkin kohdistat pakotteita tai odotuksia ihmiseen, jolloin on vielä hankalampaa olla oma itsensä.
Ja naispuoliset ystävät eivät tee sinusta naista. Myöskään naispuolisten ystävien kanssa puhuminen ei tarkoita että tiedät asioista mitään, et kyllä vaikuta sellaiselta mieheltä jolle naiset kovinkaan avoimesti tulisivat juttelemaan. Asiat voivat olla selän takanasi ihan muuta kun mitä luulet, hyvinkin naiset puhuvat sinulle mitä haluat kuulla kun eivät tahdo joutua mukavien mielipiteidesi kohteiksi. Sanoit heille samat jutut kun nytkin, mutta kuuntelitko heitä tai heidän oikeita tunteitaan ja kokemuksiaan vaiko pelkästään suuta päätä pakotit omat mielipiteesi heille? Puhumisella ja kuuntelemisella on ero, jos et vielä ole huomannut. - fiksuakin tekstiä
keila kirjoitti:
"Taidat olla melko nuori typy kun, et neuvoa ymmärrän pään aukomisesta vai oletko vain vihainen miehille jostain? "
No mitäpä tuo sitten on, tahallista ärsyttämistä ja trollaamista, piti tarttua tuollaisiin juttuihin joiden arvelit minua loukkaavan ja alentavan idiootiksi jonka mielipiteistä ei pidä välittää. Sinäpä se omat ajatuksesi teet että turhaan minä sinun uskomuksiasi vastaan änkytän mutta mietippä hetko että miten fiksua on sanoa ihmiselle että muuta itseäsi ja hyväksy itsesti että voit mennä gynekologille. Se kun varmaan se muuttuminen tapahtuukin kun joku ukko netissä sanoo että muutu tai hommasta ei tule mitään. Samalla tavallahan silloin sinäkin kohdistat pakotteita tai odotuksia ihmiseen, jolloin on vielä hankalampaa olla oma itsensä.
Ja naispuoliset ystävät eivät tee sinusta naista. Myöskään naispuolisten ystävien kanssa puhuminen ei tarkoita että tiedät asioista mitään, et kyllä vaikuta sellaiselta mieheltä jolle naiset kovinkaan avoimesti tulisivat juttelemaan. Asiat voivat olla selän takanasi ihan muuta kun mitä luulet, hyvinkin naiset puhuvat sinulle mitä haluat kuulla kun eivät tahdo joutua mukavien mielipiteidesi kohteiksi. Sanoit heille samat jutut kun nytkin, mutta kuuntelitko heitä tai heidän oikeita tunteitaan ja kokemuksiaan vaiko pelkästään suuta päätä pakotit omat mielipiteesi heille? Puhumisella ja kuuntelemisella on ero, jos et vielä ole huomannut.Tämä keskustelu vaan ajautui kauas alkuperäisestä.
Tarkoitukseni ja painotan EI ollut halventaa sinua tai muitakaan naisia.Anteeksi jos viestini antaa sen käsityksen.
Totta on lähes joka sana mitä sanoit ja ei naisystävät eivät tee minusta naista.
Minä en kaipaakkaan sitä, että kaikki naiset tulisivat ajatuksiaan kertomaan, koska minulla on jo yksi, jonka kanssa saa "saivarrella" kiintiön täyteen kaiken maailman asioista.
Olen keskustellut gynegologista, syövän sairastamisesta, abortista ja jopa itsemurhasta.
Jos kuitenkin kiteytän ajatukseni muutamaan sanaan niin se on itseluottamus ja elämän kunnioittaminen.
Miksi se sitten on itseluottamus. No ihan siitä syystä, että kun se on kunnossa niin mielestäni monet ongelmat poistuu ja nainenkin on sen jälkeen vahvempi.Satun pitämään naisista, joilla itseluottamus on kunnossa ja jotka pystyvät hyväksymään itsensä juuri sellaisina kuin ovat ja pystyvät rakentavaan ja joskus kriittiseenkin keskusteluun kuten sinäkin.
Jos sitten joskus kuulet lääkäriltäsi ne vähiten kaipaamat sanat "sinulla on syöpä" niin luulen, että gynessä käynti ei olekkaan enää niin suuri asia.
Myös asiasta puhuminen varmasti auttaa, mutta riitely ei johda mihinkään.
Olen huomannut, että puhuminen ja kuunteleminen on eri asia...Miksi sitten miehet yleensä eivät puhu paljoa? Hävettääkö heitä vai ovatko he vain sujut asian kanssa ja hyväksyvät sen mikä on tulossa.
Minä en enää ota osaa tähän keskusteluun..Saatte naisten kanssa jutella asiasta kun ei kerran ulkopuolinen mielipiteen ilmaiseminen ole sallittua.
Hyvää viikonloppua teille kaikille ja toivottavasti lekurilla käynti nyt menee sitten hyvin. - alkupe.pelkuri
fiksuakin tekstiä kirjoitti:
Tämä keskustelu vaan ajautui kauas alkuperäisestä.
Tarkoitukseni ja painotan EI ollut halventaa sinua tai muitakaan naisia.Anteeksi jos viestini antaa sen käsityksen.
Totta on lähes joka sana mitä sanoit ja ei naisystävät eivät tee minusta naista.
Minä en kaipaakkaan sitä, että kaikki naiset tulisivat ajatuksiaan kertomaan, koska minulla on jo yksi, jonka kanssa saa "saivarrella" kiintiön täyteen kaiken maailman asioista.
Olen keskustellut gynegologista, syövän sairastamisesta, abortista ja jopa itsemurhasta.
Jos kuitenkin kiteytän ajatukseni muutamaan sanaan niin se on itseluottamus ja elämän kunnioittaminen.
Miksi se sitten on itseluottamus. No ihan siitä syystä, että kun se on kunnossa niin mielestäni monet ongelmat poistuu ja nainenkin on sen jälkeen vahvempi.Satun pitämään naisista, joilla itseluottamus on kunnossa ja jotka pystyvät hyväksymään itsensä juuri sellaisina kuin ovat ja pystyvät rakentavaan ja joskus kriittiseenkin keskusteluun kuten sinäkin.
Jos sitten joskus kuulet lääkäriltäsi ne vähiten kaipaamat sanat "sinulla on syöpä" niin luulen, että gynessä käynti ei olekkaan enää niin suuri asia.
Myös asiasta puhuminen varmasti auttaa, mutta riitely ei johda mihinkään.
Olen huomannut, että puhuminen ja kuunteleminen on eri asia...Miksi sitten miehet yleensä eivät puhu paljoa? Hävettääkö heitä vai ovatko he vain sujut asian kanssa ja hyväksyvät sen mikä on tulossa.
Minä en enää ota osaa tähän keskusteluun..Saatte naisten kanssa jutella asiasta kun ei kerran ulkopuolinen mielipiteen ilmaiseminen ole sallittua.
Hyvää viikonloppua teille kaikille ja toivottavasti lekurilla käynti nyt menee sitten hyvin.nyt vasta ehdin teidän skriivailuja tulla kattoon. ensiksi olen kohta kolmikymppinen nainen, vaikeita kokemuksia gynellä käynnistä ja sitä kautta tullut kammo! muuten pidän itsestäni, olen fiksu, kaunis ja mukana ihminen,mutta pelkään gyneä! tarttisin siis helläkätisen katsojan. kiitos kaikille vastauksista ja myös sinulle miehelle. oikeen sanoit et pitää hyväksyä oma kroppa jne.sen hyväksynkin,mut silti pelkään sitä tohtoria. hyvää viikonloppua kaikille!
- gyne(t)
alkupe.pelkuri kirjoitti:
nyt vasta ehdin teidän skriivailuja tulla kattoon. ensiksi olen kohta kolmikymppinen nainen, vaikeita kokemuksia gynellä käynnistä ja sitä kautta tullut kammo! muuten pidän itsestäni, olen fiksu, kaunis ja mukana ihminen,mutta pelkään gyneä! tarttisin siis helläkätisen katsojan. kiitos kaikille vastauksista ja myös sinulle miehelle. oikeen sanoit et pitää hyväksyä oma kroppa jne.sen hyväksynkin,mut silti pelkään sitä tohtoria. hyvää viikonloppua kaikille!
Onko Yths:llä useampia gynejä ja jos on niin minkälaisia kuka on paras? Oon tottunut siihen että saa aikaa varatessa sanoa kenelle haluaa ja osaa sitten varautua, mutta olen muualta kotoisin enkä ole käynyt vielä yths:n gynellä. Myöskin gynekammoinen.
- Nimetön
gyne(t) kirjoitti:
Onko Yths:llä useampia gynejä ja jos on niin minkälaisia kuka on paras? Oon tottunut siihen että saa aikaa varatessa sanoa kenelle haluaa ja osaa sitten varautua, mutta olen muualta kotoisin enkä ole käynyt vielä yths:n gynellä. Myöskin gynekammoinen.
En ole ihan varma kuinka monta gynekologia siellä on, minä olen aina samalle päätynyt kuitenkin että oisikohan sitten se yksi vain? Mutta jos ei ole niin se jonka luo minä menin oli muistaakseni sukunimeltään Joro, nainen oli kysessä, etunimi taisi olla Merja. Ei ole hänestä muuta kun hyvää sanottavaa. Asiallinen ja mukava nainen, hyvä lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789