Niin että tunnistatteko helposti muut Vesimiehiksi jos ootte jossakin, silleen että " toi on ihan varmana Vesimies " tjtn. Kun ite ainakin joskus tunnistan :D ja päteekö teihin horoskooppikirjojen kuvaukset Vesimiehen ruumiin rakenteesta? :)
Vastaukset 6
- Amalia
Itse olen rapu ja aika harvoin osun oikeaan jos lähden arvuuttelemaan toisten horoskooppeja... Monesti olen kyllä aivan varma jonkun horoskoopista, mutta olen oppinut että en sano ääneen mitään sillä todellisuudessa hän on kuitenkin jokin muu. Sitten kuitenkin kun kuulee oikein horoskooppi merkin niin tulee usein AHAA- elämys ja moni asia selkiää samantien.
Itse olen "ravun" näköinen, jos nyt kaikki horoskooppitulkitsijat ovat edes samaa mieltä siitä miltä ravut usein näyttävät ;)
Tunnen yhden luonteeltaan hyvin tyypillisen vesimies miehen, joka ei ole todellakaan "normaalia pidempi mies" niinkuin luin hänen merkistään kerrottavan. - Aquariusss
En ole tällaisesta vielä kauheasti kuullutkaan, minkälainen on kirjojen mukaan Vesimiesnaisen ruumiinrakenne?
- black_____star__
vesimiesnainen on yleensä leveehartainen ainakin. Ainakin. Ja lyhyt. Pitkä kaula ja jalopiirteiset pään piirteet. Muuta en osaa sanoo.
- Nasu...
black_____star__ kirjoitti:
vesimiesnainen on yleensä leveehartainen ainakin. Ainakin. Ja lyhyt. Pitkä kaula ja jalopiirteiset pään piirteet. Muuta en osaa sanoo.
Ite oon vesimies, ja piirteet on aika tollaset, mut hartiat ei todellakaa oo leveet... Mistä muuten voi lukee noita vartalon piirteitä...?
- Särkynyt enkeli
...vartaloltani iso luinen, eli siis hartiatkin ovat leveät. Lantio oikea synnyttäjän lantio, siis TODELLA leveä. Kasvon piirteet persoonalliset, siis kasvojen luut erittäin kulmikkaat, silmiin pistävät. En oikein osaa selittää. =) Kauniiksi kehuttu. Ehkä meikillä mut ilman paljo vaisumman näköinen. Hiukset melko paksut, hyvä kuntoiset vaikka pituutta puoleen selkään. Siinä jotain tämän vesimies naisen piirteistä.
- Raiu
juu en tunnista ku en tajuu niist mitää!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872049Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 80820
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714- 73691
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 37561
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427