Treen lastutuspaikat

jees 2

Missä on tampereen seudulla lastutuspaikkoja? Pistäkää vaikka listaa mistä on hyviä kokemuksia tai huonoja, mitkä on tuotteet jne.

22

12749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella hyviä

      Pääset halvemmalla ku laitat taffel pussin konehuoneeseen, ja tuoksukin on auton sisällä sen mukainen :)

      • 2.2 dci

        Olipahan taas fiksu kommentti. WD-Racing on kokemuksesta hyvä paikka asennuttaa lastu. Asentavat Upsolute merkkisiä. Hinta on edullinen, ja palvelu oli hyvää. Pitäisi itsekin poiketa uudelleen, auto kun vaihtui juuri. www.wdracing.net


      • urpo 
        2.2 dci kirjoitti:

        Olipahan taas fiksu kommentti. WD-Racing on kokemuksesta hyvä paikka asennuttaa lastu. Asentavat Upsolute merkkisiä. Hinta on edullinen, ja palvelu oli hyvää. Pitäisi itsekin poiketa uudelleen, auto kun vaihtui juuri. www.wdracing.net

        Nyt nekin on nähty, sinistä tekstiä punaisella pohjalla.

        Elohiiri ja oksennusefekti heräsi, ei tee mieli tehdä kauppoja.

        http://www.wdracing.net/upsolute.htm


      • ootko virittämässä
        urpo  kirjoitti:

        Nyt nekin on nähty, sinistä tekstiä punaisella pohjalla.

        Elohiiri ja oksennusefekti heräsi, ei tee mieli tehdä kauppoja.

        http://www.wdracing.net/upsolute.htm

        autoos nopeemmaks? Eikö se oo ihan sama vaikka on paskan väriset sivut, jos vaan kaverit tekee sun autosta nopeemman? vai...


      • onpi...
        2.2 dci kirjoitti:

        Olipahan taas fiksu kommentti. WD-Racing on kokemuksesta hyvä paikka asennuttaa lastu. Asentavat Upsolute merkkisiä. Hinta on edullinen, ja palvelu oli hyvää. Pitäisi itsekin poiketa uudelleen, auto kun vaihtui juuri. www.wdracing.net

        edullinen, jossei muuta, missäpäin sijaitsee?


      • 2.2dci
        onpi... kirjoitti:

        edullinen, jossei muuta, missäpäin sijaitsee?

        Sijaitsee nykyään Kalevan kaupunginosassa, läheää jäähallia.


      • laaduton!
        2.2 dci kirjoitti:

        Olipahan taas fiksu kommentti. WD-Racing on kokemuksesta hyvä paikka asennuttaa lastu. Asentavat Upsolute merkkisiä. Hinta on edullinen, ja palvelu oli hyvää. Pitäisi itsekin poiketa uudelleen, auto kun vaihtui juuri. www.wdracing.net

        Upsolutesta on kuulunut paljon eri foorumeilla moitteita, mm. kosteusongelmia ja käyntihäiriöitä.

        Muistakaa myös seuraava juttu: nykyajan autoihin tarvitsee tehdä ajan oloon moottoriohjauksen päivityksiä merkkihuollossa (muistakaa tuoreissa autoissanne) esim. tehtaan suosituksesta tai nykimisen tms. takia. Tällöin virilastu tai softa sekoaa ja tulee lisää käyntihäiriöitä jne. Aina kun jotain saadaan lisää niin jotakin menetetään, vanha totuus...


      • hieman iäkkäämpi
        laaduton! kirjoitti:

        Upsolutesta on kuulunut paljon eri foorumeilla moitteita, mm. kosteusongelmia ja käyntihäiriöitä.

        Muistakaa myös seuraava juttu: nykyajan autoihin tarvitsee tehdä ajan oloon moottoriohjauksen päivityksiä merkkihuollossa (muistakaa tuoreissa autoissanne) esim. tehtaan suosituksesta tai nykimisen tms. takia. Tällöin virilastu tai softa sekoaa ja tulee lisää käyntihäiriöitä jne. Aina kun jotain saadaan lisää niin jotakin menetetään, vanha totuus...

        vanhempi, eli Audi -96 1.8T, ei varmaan kymmenen vuotta vanhassa enää ole niin olennaista vai? Onko UpSoluten laaduttomuus aivan selvää, voitko heittää linkkejä tms. mitä kokemuksia muilla UpSolutesta?


      • taida 
        hieman iäkkäämpi kirjoitti:

        vanhempi, eli Audi -96 1.8T, ei varmaan kymmenen vuotta vanhassa enää ole niin olennaista vai? Onko UpSoluten laaduttomuus aivan selvää, voitko heittää linkkejä tms. mitä kokemuksia muilla UpSolutesta?

        klonksklaagenistasi löytyä obd-liitintä...


      • se oikein
        taida  kirjoitti:

        klonksklaagenistasi löytyä obd-liitintä...

        tähän vaikuttaa? vaikka kyllä se löytyy tollasesta audista...


      • taas .
        se oikein kirjoitti:

        tähän vaikuttaa? vaikka kyllä se löytyy tollasesta audista...

        vastauksia. eli liitin löytyy, upsolute tarjoaa kyseiseen malliin tehonlisäystä ja, kysymys oli kokemuksista liittyen upsoluteen


      • moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        hieman iäkkäämpi kirjoitti:

        vanhempi, eli Audi -96 1.8T, ei varmaan kymmenen vuotta vanhassa enää ole niin olennaista vai? Onko UpSoluten laaduttomuus aivan selvää, voitko heittää linkkejä tms. mitä kokemuksia muilla UpSolutesta?

        moi

        ongelmia aika vähän
        turbo systeemi sekosi
        muten ihan ok minulla


    • TurboSierra

      Toijalan autosähkö Valkeakoskella. Sieltä saat tehokäppyrätkin ennen ja jälkeen lastutuksen.

      http://www.sci.fi/~hestec2/chiptuning.htm

      Toi on ykköspaikka Tampereen nurkilla ja tuolla käytetään autoja naapurimaistakin.

      • Kannatan

        Noi tekee yhteistyöta Karalan kanssa ja se on sen verran kova jätkä, että sitä viedään Jenkkilään asti lastuja tekemään!!!

        Unohtakaa Upsolutet, niistä ei ole kuin harmia. Mulle tuli kalliiksi kun poksautin koneen sellaisella. Sen kerran jälkeen kaikki autoni on käyneet tuolla Valkeakoskella.

        Ei noitten lastujen kanssa kannata pelleillä ilman jarrupenkkiä! Kyllä ne pojat osaa. Tyytyväisyystakuun antoivat viimeksi ja vanhan softan saa tarvittaessa palautettua boxiin.


      • olla firman
        Kannatan kirjoitti:

        Noi tekee yhteistyöta Karalan kanssa ja se on sen verran kova jätkä, että sitä viedään Jenkkilään asti lastuja tekemään!!!

        Unohtakaa Upsolutet, niistä ei ole kuin harmia. Mulle tuli kalliiksi kun poksautin koneen sellaisella. Sen kerran jälkeen kaikki autoni on käyneet tuolla Valkeakoskella.

        Ei noitten lastujen kanssa kannata pelleillä ilman jarrupenkkiä! Kyllä ne pojat osaa. Tyytyväisyystakuun antoivat viimeksi ja vanhan softan saa tarvittaessa palautettua boxiin.

        porukat kun laittaa viestiä, ei tollaset mene läpi. tuonne en kyllä ainakaan vie mitään.


      • inkeri m,
        olla firman kirjoitti:

        porukat kun laittaa viestiä, ei tollaset mene läpi. tuonne en kyllä ainakaan vie mitään.

        Tiedä häntä oliko muut virman miehiä, mutta omani pnv 530d:n ohjelma muutettiin tuola Toijalan autosähkössä (Hestec) ja dynottiin pyynnöstäni ennen ja jälkeen ohjelmamuutoksen.
        Mittaukset 178hp/389Nm --> 241hp/552Nm. Autolla oli ajettu silloin 277tkm. Tosin olin juuri vaihtanut siihen hajonneen "johdesiipien" toimilaitteen hajonneen tilalle ja uuden ilmamassa anturin. Jälkimmäisellä on valtava merkitys huipputehojen suhteen, kun ko anturi vaan vanhenee ja tekeepä sen kavalasti pikkuhiljaa hiipuen, eli moni ei huomaa sitä. Jos näissä nyky rensseleissä, jossa polttoaineen syöttö perustuu moottoriin menevään mitattuun ilmamäärään, moottorinohjaus mittaa ilmaa todellisuutta vähemmän, se myös syöttää polttoainettakin vähemmän ja näin ei tuu tehoja, mutta ompahan päästöt puhtaita...

        Kaverit tuola puulaakissa ovat itse tehneet tän kuuluisan Hestec-ruiskun/moottorinohjaus purkin, niin kai ne jotain näistä asioista tietää. Voin suositella vaikka virittäisitte autoanne ihan oikeesti, ei vain ostamalla jonkun tekemiä standardeja "viritys lastuja".


      • inkeri m.
        inkeri m, kirjoitti:

        Tiedä häntä oliko muut virman miehiä, mutta omani pnv 530d:n ohjelma muutettiin tuola Toijalan autosähkössä (Hestec) ja dynottiin pyynnöstäni ennen ja jälkeen ohjelmamuutoksen.
        Mittaukset 178hp/389Nm --> 241hp/552Nm. Autolla oli ajettu silloin 277tkm. Tosin olin juuri vaihtanut siihen hajonneen "johdesiipien" toimilaitteen hajonneen tilalle ja uuden ilmamassa anturin. Jälkimmäisellä on valtava merkitys huipputehojen suhteen, kun ko anturi vaan vanhenee ja tekeepä sen kavalasti pikkuhiljaa hiipuen, eli moni ei huomaa sitä. Jos näissä nyky rensseleissä, jossa polttoaineen syöttö perustuu moottoriin menevään mitattuun ilmamäärään, moottorinohjaus mittaa ilmaa todellisuutta vähemmän, se myös syöttää polttoainettakin vähemmän ja näin ei tuu tehoja, mutta ompahan päästöt puhtaita...

        Kaverit tuola puulaakissa ovat itse tehneet tän kuuluisan Hestec-ruiskun/moottorinohjaus purkin, niin kai ne jotain näistä asioista tietää. Voin suositella vaikka virittäisitte autoanne ihan oikeesti, ei vain ostamalla jonkun tekemiä standardeja "viritys lastuja".

        Niin (ehkä sukupolvenvaihdoksesta johtuen) nykyään toi Toijalan autosähkö taitaa olla Special Tuning Harinen Oy ja löytyy edelleen osoitteesta:
        www.hestec.fi


      • ohhooooooooooooo
        Kannatan kirjoitti:

        Noi tekee yhteistyöta Karalan kanssa ja se on sen verran kova jätkä, että sitä viedään Jenkkilään asti lastuja tekemään!!!

        Unohtakaa Upsolutet, niistä ei ole kuin harmia. Mulle tuli kalliiksi kun poksautin koneen sellaisella. Sen kerran jälkeen kaikki autoni on käyneet tuolla Valkeakoskella.

        Ei noitten lastujen kanssa kannata pelleillä ilman jarrupenkkiä! Kyllä ne pojat osaa. Tyytyväisyystakuun antoivat viimeksi ja vanhan softan saa tarvittaessa palautettua boxiin.

        siis hajosi kone ?????
        onko totta ???
        mitä harmia on ollu
        täst opsuludesta

        toivottavasti ei minulle tule
        samaa kirjoittele
        tai kirjoita [email protected]

        ja kertokaa muutkin mitä vikoja on tullut
        lastujen myötä


    • 3zx

      Harisella (toijalan autosähkö) homma toimii hienosti,penkittää ennen ja jälkeen.

    • onni......

      huippu kavereita suomen huippuja !!!
      ihan kokemuksesta
      voin sanoa jos vaan kaverit tekisi
      kokonais virityksiä eli turbjen vaihtoja muita
      ja muita niin olisi paketti kasassa
      ja osaamista löytyyy kannattaa !!!!!!

      ..huippu kavereita .. tietävät viritys systeemit

    • freelander2

      Olen käyttänyt WD Racingia pari kertaa TDI Golfien ecu -ohjelmoinnissa ja ajattelin hoitaa Freelander 2:n optimoinnin myös siellä.
      Vastaus oli, että tällä hetkellä ei ole kaveria hoitamassa asiaa. Nyt firma tekee vain rengaskauppaa.

      • OLAVIMMMMMMMMMMM

        NIIIIII NÄYTTTÄÄÄÄ OLEVAN MURHE PERHANA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe