jos joku on kuullu vanhoja Within Temptationin skipaleit ni tietää mist puhun.. haluisin tietää onks maailmas enää yhtää sellast bändii ku Withinit oli joskus (biisei esim. perfect harmony, mother nature, jillian ym.ym) olis tosi kivaa jos joku tietäis ees yhen saman laisen bändin :/
samanlaista kiitos
4
900
Vastaukset
- WT rules
Kyllähän Jillian on ainakin WT:n uusimmalla levyllä, joten ei se mitenkään vanha biisi ole, vaikkakin kyseinen levy taitaa olla kohta kolme vuotta vanha. Eipä taida tuollaista fantasia-metallia soittavia bändejä olla ainakaan yhtä hyviä kuin WT. Onneksi vuoden vaihteessa pitäisi WT:ltä tulla uusi levy, joten sitä odotellessa voi levyhyllystään kuunnella vaikka vanhempiakin kappaleita. Esim itse laitoin juuri Enterin levylautaselleni. Saa vähän tummemman fiiliksen tähän pimeään syysiltaan.
- Princess Sofi
Enpä tiedä onko tämä nyt samanlaista. Tämä on nimittäin PAAAAALJON parempaa :)
http://www.myspace.com/tacere - thunderous thunder
ihan samallaista. Mustatukkainen goottitytsy laulamassa melodisen hevin keulakuvana.
- greem
lacuna coiliin oon jo ehtiny tutustuu mut en oikee tykänny tuli jotenki mielee nää ns. hitti bändit jotka tekee musaa vaa rahan takii/suosion takii.. :D
mut en tykästyny heihin ainakaa nii paljo ku WT:hen.. :D toi tacere on jo mun tyylistä musaa joten kiitän... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488