moi!! eikö pikku-G ookki paras?!
T:Metu
moro
3
561
Vastaukset
- painu nukkumaan siitä
ennen kuin Gwar-hirviöt syövät sinutkin ovat jo
syöneet Pikku Geenkin! http://www.vinniesantino.com/VSPhotosFamous/Gwar.jpg- Nimetön
Sori vaan mut mä en oo mikää kakara enkä oo menos viä nukkumaan. Tiäkkö mitä se ken toisia haukkuu on itte se et terve vaan kakara!!!!!!!!
- !!!
Nimetön kirjoitti:
Sori vaan mut mä en oo mikää kakara enkä oo menos viä nukkumaan. Tiäkkö mitä se ken toisia haukkuu on itte se et terve vaan kakara!!!!!!!!
Tyhmyrit
Kirjoittanut: Nimetön 18.9.2006 klo 09.01
------------------------------------------------
Toi kyl kuullostaa "melko" kakaramaiselt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-599407Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1287120Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036632Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1784965- 1704758
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.963326- 1702441
- 662308
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642273- 572087