Mistä majoituspaikoista on huonot kokemukset teillä ?
Minulla ja mun perheellä oli huonoja kokemuksia karviosta viimeisen kerran oltiin oli mökit huonossa kunnossa eli huonosti hoidettu sen jälkeen Yksi vakio kesäretki kohteita on vähemmän
huonoin majoitus suomessa
6
5531
Vastaukset
- yö riitti
Kemin Yöpuu hotelli oli huono
- SrK
Äänekoski. Hotelli hirvi.
- joskus pohjoisesta tullessa ei enää jaksanut jatkaa matkaa yhteen syöttöön etelään, ja tuli alistuttua tämän hotellin tarjontaan. Aivan kuin jokin kesämotelli.
Loppi. Laakasalon hotelli ja
Imatra. Park Hotel sekä
Jämsä. Himos hotelli.
- tunkkainen ja haiseva huone näissä kaikissa. Yhteisenä ilmeenä myös "UllaTaalasmaa"-sisustus. - Ei enää ikinä
Todella rähjäinen ja kulunut hotelli ainakin elokuussa 2003. Mm. sohvassa iso repeytymä ka toisessa päässä sohvaa suuri läiskä, aivan kuin joku olisi kusaissut siihen. Muutenkin kulunutta ja nuhruista. Hinta kuitenkin kalliimmasta päästä Vantaan hotelleista.
Lisäksi lentokenttäkuljetus oli huonosti järjestetty; yksi ainoa bussi meni ja oli tupaten täynnä seisomapaikkoja myöten.
Kirjoitin valituksen hotellin johtajalle. Paluupostissa tuli kirje, jossa kiitettiin palautteesta, ei muuta. Meni maine kaikilta Cumulushotelleilta. Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Siellä oli paljon ulkomaalaisiakin asukkaita. Hävetti kyllä, millaisen kuvan Suomesta saavat.- pettynyt
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
- aapeli hesasta
pettynyt kirjoitti:
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
Porin Cumulus ihan sieltä...Pellossa ainoa hotellintapainen
- Anonyymi
Isäntä tykkäsi (3/5), vaikka vuosisadan helle kuritti vanhan talon vintille majoittunutta perhettämme ilmastoimattomassa huoneessa, jossa aluksi oli myös lievää tupakan hajua. Teinityttö EI tykännyt (0/5), yllätys!
Koira oli tervetullut ilman lisäkuluja, idyllinen korteeri, tunnelmaa, ystävällinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108