Mistä majoituspaikoista on huonot kokemukset teillä ?
Minulla ja mun perheellä oli huonoja kokemuksia karviosta viimeisen kerran oltiin oli mökit huonossa kunnossa eli huonosti hoidettu sen jälkeen Yksi vakio kesäretki kohteita on vähemmän
huonoin majoitus suomessa
6
5908
Vastaukset
- yö riitti
Kemin Yöpuu hotelli oli huono
- SrK
Äänekoski. Hotelli hirvi.
- joskus pohjoisesta tullessa ei enää jaksanut jatkaa matkaa yhteen syöttöön etelään, ja tuli alistuttua tämän hotellin tarjontaan. Aivan kuin jokin kesämotelli.
Loppi. Laakasalon hotelli ja
Imatra. Park Hotel sekä
Jämsä. Himos hotelli.
- tunkkainen ja haiseva huone näissä kaikissa. Yhteisenä ilmeenä myös "UllaTaalasmaa"-sisustus. - Ei enää ikinä
Todella rähjäinen ja kulunut hotelli ainakin elokuussa 2003. Mm. sohvassa iso repeytymä ka toisessa päässä sohvaa suuri läiskä, aivan kuin joku olisi kusaissut siihen. Muutenkin kulunutta ja nuhruista. Hinta kuitenkin kalliimmasta päästä Vantaan hotelleista.
Lisäksi lentokenttäkuljetus oli huonosti järjestetty; yksi ainoa bussi meni ja oli tupaten täynnä seisomapaikkoja myöten.
Kirjoitin valituksen hotellin johtajalle. Paluupostissa tuli kirje, jossa kiitettiin palautteesta, ei muuta. Meni maine kaikilta Cumulushotelleilta. Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Siellä oli paljon ulkomaalaisiakin asukkaita. Hävetti kyllä, millaisen kuvan Suomesta saavat.- pettynyt
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
- aapeli hesasta
pettynyt kirjoitti:
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
Porin Cumulus ihan sieltä...Pellossa ainoa hotellintapainen
- Anonyymi
Isäntä tykkäsi (3/5), vaikka vuosisadan helle kuritti vanhan talon vintille majoittunutta perhettämme ilmastoimattomassa huoneessa, jossa aluksi oli myös lievää tupakan hajua. Teinityttö EI tykännyt (0/5), yllätys!
Koira oli tervetullut ilman lisäkuluja, idyllinen korteeri, tunnelmaa, ystävällinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303781Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351402Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1541106Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73948Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754