Mistä majoituspaikoista on huonot kokemukset teillä ?
Minulla ja mun perheellä oli huonoja kokemuksia karviosta viimeisen kerran oltiin oli mökit huonossa kunnossa eli huonosti hoidettu sen jälkeen Yksi vakio kesäretki kohteita on vähemmän
huonoin majoitus suomessa
7
6695
Vastaukset
- yö riitti
Kemin Yöpuu hotelli oli huono
- SrK
Äänekoski. Hotelli hirvi.
- joskus pohjoisesta tullessa ei enää jaksanut jatkaa matkaa yhteen syöttöön etelään, ja tuli alistuttua tämän hotellin tarjontaan. Aivan kuin jokin kesämotelli.
Loppi. Laakasalon hotelli ja
Imatra. Park Hotel sekä
Jämsä. Himos hotelli.
- tunkkainen ja haiseva huone näissä kaikissa. Yhteisenä ilmeenä myös "UllaTaalasmaa"-sisustus. - Ei enää ikinä
Todella rähjäinen ja kulunut hotelli ainakin elokuussa 2003. Mm. sohvassa iso repeytymä ka toisessa päässä sohvaa suuri läiskä, aivan kuin joku olisi kusaissut siihen. Muutenkin kulunutta ja nuhruista. Hinta kuitenkin kalliimmasta päästä Vantaan hotelleista.
Lisäksi lentokenttäkuljetus oli huonosti järjestetty; yksi ainoa bussi meni ja oli tupaten täynnä seisomapaikkoja myöten.
Kirjoitin valituksen hotellin johtajalle. Paluupostissa tuli kirje, jossa kiitettiin palautteesta, ei muuta. Meni maine kaikilta Cumulushotelleilta. Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Siellä oli paljon ulkomaalaisiakin asukkaita. Hävetti kyllä, millaisen kuvan Suomesta saavat.- pettynyt
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
- aapeli hesasta
pettynyt kirjoitti:
Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.
Porin Cumulus ihan sieltä...Pellossa ainoa hotellintapainen
- Anonyymi
Isäntä tykkäsi (3/5), vaikka vuosisadan helle kuritti vanhan talon vintille majoittunutta perhettämme ilmastoimattomassa huoneessa, jossa aluksi oli myös lievää tupakan hajua. Teinityttö EI tykännyt (0/5), yllätys!
Koira oli tervetullut ilman lisäkuluja, idyllinen korteeri, tunnelmaa, ystävällinen palvelu. - Anonyymi
Hotelli regatta.
Hotelli elää maineellaan, mutta todellisuus on kaukana viiden tähden kokemuksesta. Huoneet ovat pienet, hinnat perusteettoman korkeat ja aamupala/brunssi suppea sekä keskinkertainen.
Asiakaspalvelun taso on täysin tuuripeliä – saatat kohdata ystävällistä palvelua, mutta suuremmalla todennäköisyydellä vastaan tulee töykeä ja puolustuskannalla oleva respan henkilökunta, joka ei kykene myöntämään virheitä, vaan keskittyy mielummin syyttämään asiakasta.
Spa-osastolta on turha odottaa rauhaa tai rentoutumista – kokemus oli kaoottinen ja epämiellyttävä, eikä asiakaskokemusta näytä arvostavan kukaan.
Mikäli kohtaat ongelmia, niiden ratkaisu ei ole tässä talossa prioriteetti. Pahoittelujen sijaan saat vastaväitteitä ja silmien pyörittelyä. Tässä hotellissa asiakas ei todellakaan ole oikeassa – eikä useinkaan edes tervetullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2315136Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki673390PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist943067Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma383018Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622875Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902695Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142401Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032247- 1561669
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91340