huonoin majoitus suomessa

reissulassie

Mistä majoituspaikoista on huonot kokemukset teillä ?

Minulla ja mun perheellä oli huonoja kokemuksia karviosta viimeisen kerran oltiin oli mökit huonossa kunnossa eli huonosti hoidettu sen jälkeen Yksi vakio kesäretki kohteita on vähemmän

6

6456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yö riitti

Kemin Yöpuu hotelli oli huono

• SrK

Äänekoski. Hotelli hirvi.
      - joskus pohjoisesta tullessa ei enää jaksanut jatkaa matkaa yhteen syöttöön etelään, ja tuli alistuttua tämän hotellin tarjontaan. Aivan kuin jokin kesämotelli.

Loppi. Laakasalon hotelli ja
      Imatra. Park Hotel sekä
      Jämsä. Himos hotelli.
      - tunkkainen ja haiseva huone näissä kaikissa. Yhteisenä ilmeenä myös "UllaTaalasmaa"-sisustus.

• Ei enää ikinä

Todella rähjäinen ja kulunut hotelli ainakin elokuussa 2003. Mm. sohvassa iso repeytymä ka toisessa päässä sohvaa suuri läiskä, aivan kuin joku olisi kusaissut siihen. Muutenkin kulunutta ja nuhruista. Hinta kuitenkin kalliimmasta päästä Vantaan hotelleista.

Lisäksi lentokenttäkuljetus oli huonosti järjestetty; yksi ainoa bussi meni ja oli tupaten täynnä seisomapaikkoja myöten.

Kirjoitin valituksen hotellin johtajalle. Paluupostissa tuli kirje, jossa kiitettiin palautteesta, ei muuta. Meni maine kaikilta Cumulushotelleilta. Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Siellä oli paljon ulkomaalaisiakin asukkaita. Hävetti kyllä, millaisen kuvan Suomesta saavat.

• pettynyt

Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.

• aapeli hesasta
        pettynyt kirjoitti:

Itse en yövy enää missään Cumulus hotelleissa, huoneet huonossa kunnossa, aivan kuten sanoit: hotellit kuluneita ja nuhruisia. Olen myös ystäviltäni kuulleet, että he ovat olleet pettyneitä Cumulus hotelleihin, useilla paikkakunnilla.

Porin Cumulus ihan sieltä...Pellossa ainoa hotellintapainen

• Anonyymi

Isäntä tykkäsi (3/5), vaikka vuosisadan helle kuritti vanhan talon vintille majoittunutta perhettämme ilmastoimattomassa huoneessa, jossa aluksi oli myös lievää tupakan hajua. Teinityttö EI tykännyt (0/5), yllätys!
      Koira oli tervetullut ilman lisäkuluja, idyllinen korteeri, tunnelmaa, ystävällinen palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe