Tyhmä kysymys, mutta minkä ihmeen takia Jokerifanit kantoivat eilen Espanjan lippuja Kisahallin edessä? Mikä yhteys Jokereilla on Espanjaan?
Espanjan lippu?
6
358
Vastaukset
- ssssjkl
siksi koska espanja on paras
- Viva Barca
Espanjan jääkiekon liigassa Jokereilla olisi vihdoin mahdollisuus voittaa se kauan kaivattu mestaruus... ;))
- Anti-jokeri
Koska kaikki narrien pelipaidat, huudot, metodit ym. on kopioitu muualta, niin pitäähän logon ja lippujen väritkin kopioida muualta!
- Next Dynasty
Bullshit! Jokereiden originaalit värit ovat punakeltaiset. (Lähes) kaikkien muiden SM-liiga joukkueiden huudot ym. on kopioitu Jokereilta.
- Anti-jokeri
Bullshit! Värit on nimenomaan kopioitu Espanjan lipusta, koska se on Hjalliksen mielestä paras lomakohde, aina kun aikainen kesäloma alkaa! Ja sitäpaitsi, muut ovat keksineet huutonsa itse, kun taas pellelauma pöllii huutonsa muilta seuroilta, ja jopa ulkomailta!
- Next Dynasty
Yeah right :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581