Naisten terveyssiteet on ihania

Saku

Tykkääkö joku muu haistella naisten terveyssiteitä ja tamppooneita. Mä haistelen usein mun siskon käytettyjä. Joskus meen johku kirjaston tai johkun muuhun yleiseen vessaan jossa käy sekä miehet että naiset ja ettin roskiksesta siteitä. En oo löytänyt kun kerran kirjastosta. Siellä ei ollut muita roskia. Siteellä oli vai pieni punaruskee kohta ja se haisi ihanalle. Vedin käteen ja laskin lastin siteelle. Pistän usein siskon siteen ominn housuihin ja pissaan pieniä lirauksia ja annan olla koko päivän. Sitten jossain vaiheessa se on jo niin märkä et huosut kastuu. Mahtava tunne. Myös käytetyt pikkarit on mahtavia. Onko muita jotka harrastaa samanlaista????

18

2532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä

Tämähän (haistaminen) on naisille arkipäivää joka kuukausi. Suosittelen, että hankit naissuhteen, niin saat nautintoa säännöllisesti. Vaan mitäpä mahtaa tyttö tykätä...

• raul rusakko

kyllähän jokainen mies sen pillun nuolee mutta se se mies on joka sen tamppoonin syö!

• minä vaan

Jos niin kovasti pidät siteistä ja tampooneista voin lähettää niitä sinulle - siis käytettyjä kuukausittain - tietysti korvausta vastaan eli jos olet kiinnostunut, ilmaise se tai jos uskallat niin ilmaise konsti jolla saan sinuun yhteyttä!

• raul rusakko
        minä vaan kirjoitti:

Jos niin kovasti pidät siteistä ja tampooneista voin lähettää niitä sinulle - siis käytettyjä kuukausittain - tietysti korvausta vastaan eli jos olet kiinnostunut, ilmaise se tai jos uskallat niin ilmaise konsti jolla saan sinuun yhteyttä!

En ole väittänyt pitäväni siteistä enkä tamppooneista!

• utelias
        raul rusakko kirjoitti:

En ole väittänyt pitäväni siteistä enkä tamppooneista!

et väittänytkään, mutta pidätkö?

• raul rusakko
        utelias kirjoitti:

et väittänytkään, mutta pidätkö?

en pidä

• kiimaaaa07

Samat ihanat leikit täällä. Naisen pillu ja anaali tuoksut saa kiimaiseksi. Koulun vessasta vasta löysin kunnolla tuhritun siteen ja oli ruskeaakin. Uuh sellainen pienehkö side ja ollu naisen pyllyreiässä.

• Anonyymi

Namm

• Tuoksuksut

Sama täällä. Muijan tyttären siteitä ja pikkareita tullu haisteltua. Samoin koulussa naisten vessasta välillä löytyny pieniä siteitä joihin pyllyreikä ihanasti hieronut niin että ollu ruskeaakin. Mahtavia orkkuja tulee ihanista naisten tuoksuista.

• Anonyymi

Tykkään kans teinien tuoksuista

• Anonyymi

Ennen haistelin vaimon pikkareita. Nyt vasta tajunnu myös kuinka jumalaiselle menkkasiteet tuoksuu. Ei tule turhaan välipäiviä.
      Parhaat orkut saa kun vaimo pyllistää ja saan nuuhkia pesemätöntä alapäätä. Samalla runkkaan itse. Menkkojen aikaan tämä on kiellettyä niin siteet korvaa vähän tätä tuoksuista nautiskelua

• Anonyymi

Aikoinaan ollessani sos.terv.huollon oppilaitoksella töissä vahtimestarina niin oli tapana iltakierroksella käydä naistenveskissä valitsee kivoimmat siteet. Ne sitten käärin veitikan päälle, ja mällit sitten sinne minne sattui siellä veskissä..joskus otin siteet mukaan tiettyyn luokaan johon sain mällättyä eritteet niihin opettajien tuoleihin. Oli kiihottavaa kuvitella, kun ne opet istuivat tuoleihinsa

• Anonyymi

En ole aiemmin mutta nyt kun kerroit niin aion heti siskoni lähdettyä hakea kylppäristä hänen käyttämänsä tamponin, sikäli kuin sen löydän!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Haluatko ostaa siteitä? Mulla alko tänään menkat :)

• Anonyymi

ne ajat jo ohi nyt saa vittua nuolla ja molemmat nautitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne ajat jo ohi nyt saa vittua nuolla ja molemmat nautitaan

No minä kyllä mielellään panenkin enkä nuole

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe