olen hämeenlinnalainen yhdeksäsluokkalainen tytön tyllerö. opiskelupaikkaa pitäisi alkaa katselemaan. kosmetologia kiinostaa mua mutta hämeenlinnassa sitä ei voi alkaa opiskella :(. joten olen punninut eri vaihtoehtoja. yksi on lahdessa toimiva koulutuskeskus salpaus. eräs siskoni ystävä opiskelee siellä ja muakin alko kiinostaa. onko ihmisiä jotka olisivat opiskelleet/opiskelevat siellä. jotáin tietoja olisi mulkava tietää ... kiittäen
tyttö
Lahden Koulutuskeskus Salpaus
4
392
Vastaukset
- anni
Moikka! mä olisin myös halukas opiskelemaan kosmetologiksi ja olen miettinyt kanssa tota koulutuskeskus salpausta lahdessa. voisko joku kertoa koulun tasokkuudesta joka on siellä opiskellut? Olisi kiva tietää kun mun täytyy kuitenkin muuttaa lahteen sen koulutuksen takia. Jos joku viitsii, niin saa mailatakkin :) [email protected]
- Anonyymi
Paska opinto-ohjaus ammattitaidoton. Tutut pääsee ja sua luultavasti kiusattais kun et oo Lahdesta.
- Anonyymi
Tyhmiä kysymyksiä ja kuraattori luulee tietävänsä paremmin työpaikkojen asiat, kuin ihmiset jotka ovat niissä töissä.
- Anonyymi
Eikös tuo päde myös opettajiin.
Monellako on ammatillista päivitystä ja suurin osa on vain insinöörejä vuosikymmenien takaa.
Eivät ole opiskelleet tai työskennelleet alan töitä tai niihin liittyvää sitten millenium.
Mielestäni opettajien kun pitäisi vähintään 5 vuoden välein olla vuosi työelämässä.
Myös opettajalla pitäisi olla ylempi korkeakoulututkinto, jotta osaisivat edes jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389