Lahden Koulutuskeskus Salpaus

opiskelemaan ?

olen hämeenlinnalainen yhdeksäsluokkalainen tytön tyllerö. opiskelupaikkaa pitäisi alkaa katselemaan. kosmetologia kiinostaa mua mutta hämeenlinnassa sitä ei voi alkaa opiskella :(. joten olen punninut eri vaihtoehtoja. yksi on lahdessa toimiva koulutuskeskus salpaus. eräs siskoni ystävä opiskelee siellä ja muakin alko kiinostaa. onko ihmisiä jotka olisivat opiskelleet/opiskelevat siellä. jotáin tietoja olisi mulkava tietää ... kiittäen

tyttö

4

522

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

Moikka! mä olisin myös halukas opiskelemaan kosmetologiksi ja olen miettinyt kanssa tota koulutuskeskus salpausta lahdessa. voisko joku kertoa koulun tasokkuudesta joka on siellä opiskellut? Olisi kiva tietää kun mun täytyy kuitenkin muuttaa lahteen sen koulutuksen takia. Jos joku viitsii, niin saa mailatakkin :) [email protected]

• Anonyymi

Paska opinto-ohjaus ammattitaidoton. Tutut pääsee ja sua luultavasti kiusattais kun et oo Lahdesta.

• Anonyymi

Tyhmiä kysymyksiä ja kuraattori luulee tietävänsä paremmin työpaikkojen asiat, kuin ihmiset jotka ovat niissä töissä.

• Anonyymi

Eikös tuo päde myös opettajiin.
      Monellako on ammatillista päivitystä ja suurin osa on vain insinöörejä vuosikymmenien takaa.
      Eivät ole opiskelleet tai työskennelleet alan töitä tai niihin liittyvää sitten millenium.

Mielestäni opettajien kun pitäisi vähintään 5 vuoden välein olla vuosi työelämässä.

Myös opettajalla pitäisi olla ylempi korkeakoulututkinto, jotta osaisivat edes jotain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      66
      2111
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      33
      1696
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1122
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      870
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      793
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      25
      756
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      660
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      39
      628
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      129
      569
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      568
    Aihe