Siemens Speedstream 6515

aivan pihalla

Yrittelen asennella tuota Siemens Speedstream 6515 käyttöön itselleni. Kertokaapa joku viisas mikä tuon laitteen hallintaohjelman admin salasana on? En oikein pääse puusta pidenmälle ilman sitä. Mitään ohjeita mulla ei tuohon laitteeseenkaan löydy.

http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.do?id=hen_as_yhka_internet,dokumenttisivu_adsl_0026.htm

6

12708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teppo Tuki

      mutta jollain näistä olen päässyt tähän asti kaikkiin mokkuloihin käsiksi:
      admin
      pass
      password
      1234
      tyhjä

    • TTS

      Ekaa kertaa asetuksia tehdessä systeemi kyllä kysyy, että minkä salasanan otat käyttöön ja pyytää sen vielä vahvistamaan (ja kannattaa laittaa muistiin). Reset to factory defaults- valinnalla pääsee siis myös nollaan tilanteen ja muistaakseni määrittelemään myös salasanan.

    • ttaure

      painappa pohjasta reset kohtaa min. 5 sekuntia niin saat määritellä boxin uudelleen

    • Säätyri

      Niille joilla on ongelmia tuon SpeedStream 5450 -laitteen resetoinnissa. Samat askeleet voivat auttaa myös muihin SpeedStream -laitteisiin:

      1. Laitteeseen virta päälle. Kaapelit voi jättää kiinni
      2. Etsi pohjasta Reset-nappi
      3. Paina kynällä nappi pohjaan kunnes Power -valo alkaa vilkkua
      4. Kun Power -valo vielä vilkkuu, päästä nappi

      Näin toimimalla laitteen Flash-muisti saadaan vialliseen tilaan. Kun laite käynnistyy uudelleen, sen oma vikasietojärjestelmä huomaa virheen ja palauttaa laitteeseen oikeat tehdasasetukset.

      Tämän jälkeen laitteen konfigurointi käy Elisan ohjeiden mukaisesti, eli tietokone kiinni laitteeseen, selain auki ja osoitteeseen http://speedstream/

      HUOM: Tätä resetointimenetelmää on kokeiltu vain ja se toimii SpeedStream 5450 -laitteella. Muilla laitteilla sen kokeileminen on käyttäjän omalla vastuulla, ja näiden ohjeiden noudattaminen voi rikkoa laitteen lopullisesti. Sinua on varoitettu.

      • jjw

        Toimii tuo resetointi priaate myös 6515 mallissa.


    • Patkävaan

      Hei!

      Onko kenelläkään muulla tämä kyseinen malli pätkinyt internetti yhteyttä siltaavassa tilassa? Vika ilmenee sillain että yhteys tippuu muutaman minuutin välein....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe