Olisi mahtavaa huitaista keskustaruuhkista piittaamatta "tunnelimotaria" pitkin. Aikaa ja tupakkaa säästyisi rutkasti..
Mitä mieltä Ruoholahti-
9
555
Vastaukset
idea, vaikka joutuis maksaa muutaman €uron tie tullin
- homppeli!
Helsingissä ja sen läpi kulkee aivan tarpeeksi autoja. Mielestäni pitäisi keksiä keinoja, miten niitä saadaan täältä pois eikä lisää. Liikun kyllä itsekin mielelläni autolla, mutta tiheästi rakennettu kaupunki ei ole sen paikka! Yksityisautoilu pitäisi kieltää kehä1:n sisältä ruuhka-aikaan.
- Auto--Antero
Se on vasta 20v myöhässä! Eiköhän se vihdoin tule palvelemaan itä-länsi suunnassa kulkevia.
Helsinkiläiset ovat kauhuissaan peläten autoilun lisääntyvän keskustassa.
Turha pelko!
Kuka hullu nyt haluaisi mennä HELLsingin keskustaan, punavaloihin puristelemaan muniaan?
Vihdoikin suodaan mahdollisuus päästä ripeästi Espoosta Kulosaareen- hekevettisoik
Älä helevetissä tule tänne kulikseen.
Pysynet siellä "puutarhakaupungissa"???
Ps. Itse olet puristellut olemattomia muniasi juttujesi mukaan stadin ruuhkassa.. - Suun_Soittaja
Noh, eiköhän tuokin tunneli äkkiä pilata naurettavilla rajoituksilla ja hanurista olevilla järjestelyillä. Etenemisvauhti tunnelissa tullee olemaan ehkä 20 km/h luokkaa. Etkö muista, että kaikki liikennesuunnittelijoilta tulevat uudistukset suunnitellaan ainoastaan yksityisautoilijan huonoksi ja julkisen liikenteen parhaaksi.
Parhaimmillaan kävellen olisit jo perillä. - ajella
maan alla, vai olisko sittenkin parempi kun ajaisittekin siellä?
- Kallonkutistaja
Luulisi, että se olisi melko helppokin tehdä, kun vaan levennettäisiin metrotunnelia.
Tai, entäs autovaunut metroihin? Samantien voisi mennä Vuosaareen saakka. Ja lisätunnelia voisi rakentaa säätyneillä rahoilla sinne Espooseen päin... - koko kylään...
Tunnelit satamista kehä kolmoselle !!! :-)
- liikenneurheilija
Kun kaupunki kerran on rannassa eikä kiertämiseenkään ole JÄRKEVIÄ vaihtoehtoja, niin tunneli tulee jatkossa olemaan ainoa mahdollinen ratkaisu.
Kehäteitä ei juurikaan voi järkeviksi väittää. - liikennevaloja ja 60 rajoituksia liikenneväylällä jossa menee 100000 autoa vuorokaudessa?! älyn puutetta jos missä.
Tunnelillahan nimenomaan on tarkoitus VÄHENTÄÄ KESKUSTAN LIIKENNETTÄ, joten jurpot, jotka toista väitätte, niin selittäkääpä, mihin väitteenne, että tunnelilla tulee keskustaan lisää liikennettä, perustuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683