Autoasiassa neuvokaa

kaara

Minkälainen auto meille? Kolme lasta pitäisi mahduttaa turvaistuimineen autoon isän ja äidin lisäksi. Vauvakaksoset ja 3 vuotias. Ja hinta ei saisi päätä huimata. n. 15 000, mutta 20 000 ehdoton katto. Auttakaa kiitos.

9

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      No ihan ensiksi tulee mieleen, että jos perheen äiti on lasten kanssa liikkuvaa/autoilevaa sorttia, kannattaa hankkia farmariauto. On meinaan tosi paljon helpompaa nostaa kaksosten vaunut/rattaat farmarin kyytiin kuin takakonttiin!

    • Joandra

      Farmari ehdottomasti, kuten joku jo mainitsikin aikaisemmin. Meillä on havaittu erityisesti Volvo V70 (06) todella hyväksi, siksi suosittelisinkin V70 vm. 2001 tai uudempaa (korimallin takia). Eikä ole muuten mikään mahdottomuus löytää esim. vuoden 2002 tai 2003 autoa parillakympillä. Xc70 tai 90 olisi muuten kiva ja käytännöllinen, mutta hinta!

    • jansku81

      Mun suositus on Citroen picasso!ite ostin sellasen noin 2kk sitten ja on toimiva,mulla tosiaa pienet kaksoset ja 7v tyttö ja 4v poika!se että kaksoset istuu takapenkillä reunapaikoilla niin auto on sen verran tilava et 4v poikani mahtuu kävelemää kaksosten ohi keskipenkille,vaikka tosiaa kaksoset istuvat jo autossa valmiina.toisin mulla kaksoset istuu naama menosuntaa.ja se on hyvä et kaksosten rattaat kyllä mahtuvat peräkonttii!Auto on vuosimallia 02 ja makso noin 11.000e.on ilmastoinnit ja herkut!

    • Nähty on

      Kyllä Opel Astra farmariinkin mahtuu. MAhtuu lisäksi taakse vaunut ja tavarat. Saa huomattavan edullisesti eikä tartte pikkuvikojen kanssa harmitella. Vuosimallista -95 alkaen ruosteettomia pelejä. Tarkista kuitenkin oikean etuturvatyynyn poiskytkentämahdollisuus uusimmista.

    • helena 74

      Tila-auto on ihan ykkönen!!Saa muksut erilleen toisistaan,eikä tule vanhempanakaan riitaa.

      Meillä seat alhambra,mutta sama auto on VW Sharan ja Ford Galaxy.Näitä kahta saa edullisemminkin,ois nettiautossa myytävänä vihree Sharan,tais olla 13 hinta.Ajettiin sillä,oli ihan ok.Oli meillä vaihtoehtona,mutta päädyttiinkin 10 tonnia kalliimpaan.

      Penkit saa irti ja pois kokonaan,jolloin jää tilaa melkein kuin pakettiautossa.

      Meillä 7 v kaksoset ja 12v sekä nyt 1 vuotias.
      Oli ennen Seattia juu Sharan.oltiin tosi tyytyväisiä.Ja tilaa riittää vaunuille varsinki kun penkit saa pois.Teilläkin riittäisi ne kolme penkkiä,sais tuplarattaat nostaa vaan autoon.Se on ihanaa,kun ei tarvii pakata rattaita ees!!

    • tila-auto

      http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=13646185&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=13646185@tb=tmp_find_agent

      Linkissä jotain... Citroen Xara Picasso / Berlingo, Opel Zafira, Renault Grand Scenic, Toyota Corolla Verso, Peugeot 307 SW / Partner

      Meillä Renault Grand Scenic (varmaan kolmen lapsen kanssa normaalikin scenicci toimisi). Mukaan mahtuu 2 4 ihmistä kaksosten rattaat. Autolla on ajettu 67tkm ja suurempia ongelmia ei ole ollut. Rellu valittiin noista edelläluetelluista, tuntui "sopivimmalta" ja tilavimmalta :)
      Toisena autona Peugeot 307SW jossa myös tilavat takapenkkitilat. Ota lapset mukaan ja menkää sovittamaa istuimia&rattaita autoihin (autoliikkeisiin) siitä se sopivin löytyy ;)

      • tila-auto

        tuo haku toi tyhmästi mukaan myös pakettiautomallit ja 307 kaikki (ei siis pelkkää SW mallia) mutta etsiskelkääs itse lisää ;)


    • onpi

      Peugeot 406 ja tietty farmari. En ole yhdessäkään autossa vielä nähnyt niin tilavaa takakonttia. Sinne mahtuu kerralla tuplavaunut ja vielä lisäksi tavalliset yhdistelmät ja hiukan shoppailukaseja :) ja näitten tilaihmeiden hinnat eivät ole kovinkaan palon yli 10000€ jos ostaa käytettynä.

      • .............

        takapenkille mahtuu 3 turvaistuinta, tai ainakin systerin kanssa saatiin sen illit ja meiän tenava sinne mahtumaan ihan hyvin ja kaikki istuimissa(kaukalo ja 2 isompaaa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe