Halme empii vielä

keikoilleko ?

Hä-hä-Hää...

6

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa ensin

Kalakeittoa ja kolme kaljaa. Juttu maanatain lehdissä. Ostakaa, ostakaa.

• julkimolle

Montako kaljaa sinä otit?

• julkimolle kirjoitti:

MIKSI te halmekannattajat muut persut aina kuittaatte muiden ihmisten olevan KATEELLISIA teidän olemattomuuksistanne?
        Kuin mitään ei voisi keskustella ilman, että käänätte syytöksen kysyjään?

Osoittaako se mielestänne jotain kykyä? Luoko se mielestänne parempaa johtajuutta itseltänne?

Päinvastoin, osoittaa, ettei teiltä synny luontevaa debattia, vuorovaikutteista keskustelua!
        JOS haluatte olla varteenotettava politiikan tekijä, siihen kuuluu ENSIN tosiasioiden hyväksyntä, sitten vastustajan kunnioitus ja vasta sitten on mahdollista päästä yheityöhön.
        Vai haluatteko diktaattoreiksi?
        Ihannoimanne Halme ei todellakaan pysty sellaisiin. Hän on se itse lukuisia kertoja sanonut.
        Samoin Soini jokaisessa mahdollisessa tilaisuudessa tuo omakehunsa esiin.
        Mistä kummasta se "ainoa oikea viisaus" istuisi VAIN sivistymättömästi käyttäytyviin persuihin?

• sun muuta mukavaa...
        julkimolle kirjoitti:

Mä otin niin monta, ett mut roudattiin putkan kautta suljetulle osastolle.
        Sen jälkeen mun ei oo tarttenu tehdä muita duuneja kuin mikä on sattunu huvittaan.
        Ja viinaa tietty juon kaksin käsin, ettei lekuri vaan kato mun kykenevän niihin hommiin, joist mä en pidä.

• ENSIN!
        VempelKolli kirjoitti:

MIKSI te halmekannattajat muut persut aina kuittaatte muiden ihmisten olevan KATEELLISIA teidän olemattomuuksistanne?
        Kuin mitään ei voisi keskustella ilman, että käänätte syytöksen kysyjään?

Osoittaako se mielestänne jotain kykyä? Luoko se mielestänne parempaa johtajuutta itseltänne?

Päinvastoin, osoittaa, ettei teiltä synny luontevaa debattia, vuorovaikutteista keskustelua!
        JOS haluatte olla varteenotettava politiikan tekijä, siihen kuuluu ENSIN tosiasioiden hyväksyntä, sitten vastustajan kunnioitus ja vasta sitten on mahdollista päästä yheityöhön.
        Vai haluatteko diktaattoreiksi?
        Ihannoimanne Halme ei todellakaan pysty sellaisiin. Hän on se itse lukuisia kertoja sanonut.
        Samoin Soini jokaisessa mahdollisessa tilaisuudessa tuo omakehunsa esiin.
        Mistä kummasta se "ainoa oikea viisaus" istuisi VAIN sivistymättömästi käyttäytyviin persuihin?

Hyväksytköös VempelKolli ENSIN tosiasiat?
        Kerro nyt viimein mikä on demarihallitusten PARAS tai edes HYVÄ teko köyhien, työttömien, opiskelijoitten, lapsiperheitten TAI eläkeläisten hyväksi.
        Jos et tiedä niin tosiasia on että demarihallitukset ei ole tehnyt mitään noitten ryhmien hyväksi. Kumman tosiasian hyväksyt?

• mutta..

Halme on jo kertaalleen sen tempun tehnytkin, että oli sairauslomalla, mutta keikkaili silti täyttä päätä.
      Soini taisi silloin paheksua tuota hommaa.
      Halme on muuten kansanedustajien joukossa kärkipäässä muiden neitien ja rouvien kanssa sairauslomatilastoissa.
      Ei taida eduskuntatyö maistua Halmeelle, kunhan vaan palkan siitä saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe