Olettehan huomanneet, että on taas aika nähdä yksi Bollywood elokuva Suomessa valkokankaalla!
Parineeta, ei ihan parasta Bollywoodia, mutta ihan ok tusina filmi. Kantsii käydä katsastamassa. Näytetään Hesassa, Tampereella (Niagara) ja Turussa (Kino Thalia).
http://www.hiff.fi/elokuvat/elokuva.html?elokuva_id=8
Parineeta R&A:ssa
2
383
Vastaukset
- tykästynyt
Mä tykkäsin Parineetasta eli lienee makukysymys tuo "ei ihan paresta"!? Toki olen parempiakin nähnyt, mutta ei Parineeta MUN mielestä ole millään lailla väheksyttävä filmi. Mutta niin, makuja on monenlaisia :)
- Rani
Olet aivan oikeassa, en halua väheksyä, mutta kun yleensä puhutaan Bollywood filmeistä, ajatellaan lähes 3h, spektaakkelinomaisia elokuvia.. (K3G, Devdas, Hum Dil De Chuke Sanam..)Tässä ei oikein ole näyttäviä pukumusikaalikohtauksia ja ote on muutenkin hieman realistisempi..
Juoni on valitettavasti aika kulunut, mutta kontekstia (kirjailija & aikakausi) kannattaa miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4355092Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262093- 1461720
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751395Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151366Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181279Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801241- 701158
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701158- 381080