jos joku tietää ni onko pahat pojat elokuvaan ikärajaa? olis kiva varata liput ensi-iltaa jos vaan tietäs pääseekö jos sinne yleensä sitten on. oon käyny kaikki sivut läpi...kiitti kaikille kilteille!!!
pahat pojat: ikäraja
6
1437
Vastaukset
- j.i
Hmm täytyy sanoa, että on melko huonosti informoitu ikärajaa...en löytänyt sitä tuoltakaan, jossa on varmasti eniten infoa leffasta... tuolla jos jossai pitäisi lukea, oletkin varmaan jo lukenut, silti.
http://www.solarfilms.com/- Hb
Menee asian vierestä mutta olen kuullut Tuomas Kantelisen musiikkia elokuvien ja muunkin parissa. Superlahjakas, vasta reilu kolmekymppinen säveltäjä. Tosta linkistä kävi ilmi, että jopa Hollywood ura voi aueta. Toivotaan hepulle menestystä, lahjoja ainakin on)
- j.i
Hb kirjoitti:
Menee asian vierestä mutta olen kuullut Tuomas Kantelisen musiikkia elokuvien ja muunkin parissa. Superlahjakas, vasta reilu kolmekymppinen säveltäjä. Tosta linkistä kävi ilmi, että jopa Hollywood ura voi aueta. Toivotaan hepulle menestystä, lahjoja ainakin on)
Ainahan me toivomme onnea. Mutta ihan surkeasti organisoitu informointi... kaipa sinen voi sitten tepastella vaikka 5 vuotias jos ikää ei mainita suoranaisesti > ei siinä ole mitään sanomista kenelläkään...Onneksi itse ei tarvitse katsella mitään rajoja...tai no riippuu seurasta :)
http://filmnet.cjb.net
- kirkafani88
pahat pojat-leffan ikäraja on K11(tieto uusimmasta suosikki-lehdestä)
- Anonyymi
minkä ikäisenä voi katsoa pahat pojat elokuvan eli mikä on sen ikäraja
- Anonyymi
se on 12k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302786Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711279- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431168Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa98993