fantasiat?

ooppium

mistä fantasioitte yeensä kun masturboitte? fantasioitteko ikinä mustastamiehestä? jos, ni millä tavalla? yksityiskohtia, kiitos=)

54

4775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanna_

      En jaksa nyt mennä yksityiskohtiin, mutta sen verran on vastattava, että fantasioin aina mustasta miehestä, jolla on suuri kulli. Olen kertonut tästä kumppanilleni (valkoinen mies), joka suuttui aluksi, mutta suuttumus kyllä laantui sittemmin.

      • Anonyymi

        Amerikassa on isoja mustia miehiä ja tietenkin ne ovat pirun vahvoja fyysisesti. Minä fantasioin että tuollainen mies piiskaisi minut. Ottaisi minut kiinni kuin pikkupojan, pylly paljaaksi ja koivuvitsaa paljaalle niin paljon kuin hän katsoisi tarpeelliseksi. Minä tietenkin yritän rimpuilla vastaan, mutta se on turhaa. Laukeaminen tapahtuisi nopeasti. Sen jälkeen minä olisin kiltisti hänen kainalossaan ja odottaisin milloin hän päästää minut otteestaan.


    • tuova asia

      Mina unelmoin siitä, että joku katsellee minua masturboidessani.

      • Anonyymi

        Voisihan tuota mielellään varmasti katsellakin ja se kiihottavaa kyllä olisi myöskin.


      • Anonyymi

        No niin sinähän itsestäsi parhaiten tiedät. Onko niuanniemi sun loppu sijoituspaikkasi kauan olet sieltä ilmoitellu itsestäsi.


      • Anonyymi

        Mä taas tykkäisin masturboida yhdessä naisen kanssa eikä sen välttämättä tarvisi johtaa mihinkään muuhun ellei kumpikin sitten sitä tahtoisi.


    • Tässä lähellä meitä ovat mustat nuoret majoittuneet ilmeisesti luvatta autiotaloon jonka ohi joudun kulkemaan lähes päivittäin. Nyt kesän aikana näitä poikia norkoili jalkakäytävällä pihaan johtavalla väylällä jossa tiheä orapihlaja aita esti näkemästä heitä siinä kuin vasta aivan kohdalla.
      Usein ohi kulkiessani pojat röyhkeästi houkuttelivat minuakin yli 50v perheenäitiä mukaansa taloon ja kerran tarttuivat jopa käteeni saaden ohjattua minua pienen matkan mukanaan taloa kohti. Säikähdin itseäni siinä, kuinka talo vetikin minua noin puoleensa.

      Aina tuota taloa kävellen lähestyessäni tunnen kiihoittuvani vahvasti niin että heikottaa!
      Minua kiihottaa nyt lakkaamatta valtavasti ajatus, että rohkenisinkin poikien mukaan sisälle taloon ja kuvitella mitä kaikkea siellä voisikaan minulle tapahtua.
      Itsesuojeluvaistoni ja omatuntoni kuitenkin antavat niin suuret varoittavat signaalit, että enhän minä tätä halua voi toteuttaa vaikka se kuinka houkuttaisikin.

      • Anonyymi

        Pahinta mitä tapahtuisi pojat panisivat sinut kunnolla.


      • Tämä ketjuhan onkin fantasiat/naisten itsetyydytys, tuon osalta varmaan olet saanut hyvää materiaalia fantasioillesi.


      • Anonyymi

        Tämä Anneli, kuin moni muukin kirjoittelevat julkisesti himoitsevansa nuorta mustaa munaa! Viidakkorummun tavoin näiden riettaiden ja kiimaisten keski-iän ylittäneiden naaraiden toiveet saapuvat lopulta kauas Afrikkaan nuorten miesten korviin.
        Ajatus, että kiimaista valkoista lihaa kaukana Pohjolassa olisi yllinkyllin poimittavaksi kuin banaaterttuja, saa nämä pillun puutteiset nuorukaiset hakeutumaan matkaan kohti kylmää Suomea, jossa lopulta joutuvatkin pettymään koska himokkaat nartut joita luvattiin, piileskelevätkin kotonaan vain sormeilemassa itseään mustista kaluista fantasioiden!

        Nyt tulisi Annelinkin lunastaa se toivo, jota on osaltaan nyt kylvänyt mustien keskuuteen. Olisi enemmänkin velvollisuutesi ryhtyä vieraalta maalta, myös sinun takiasi tänne saapuvien mustien iloksi. Näyttää ja antaa heille kokemus siitä, kuinka himokas on Suomalainen narttu parhaimmillaan!

        Anneli vieraskoreana, suomalaisia naisia parhaakseen edustavana, voisi leipoa vaikka piirakan, pukeutua seksikkäimpiin asuihinsa hameeseen, korkokenkiin, stayupeihin, kipittää pillu märkänä tuolle talolle, koputtaa ovelle ja hymyillen ystävällisesti sanoa oven avaaville mustille nuorukaisille, "nyt olisi pojille lämmintä herkku piirakkaa tarjolla".
        Kysyntä ja tarjonta kohtaisi viimein ja näin moni tulisi onnellisiksi saadessaan viimeinkin sitä, mitä kaikkein eniten ovat himoinneet.

        Anneli, nyt pelko pois! Ainoa vaara mitä siinä voit kohdata on, ettei kuntosi kestäisi himokkaiden mustien kyydissä mutta saisit kerrankin elämäsi panon jota muistella elämäsi ehtoona joka väistämättä lähestyy sinua haluat tai et.
        On ikäsi puolesta viimeisiä aikoja toteuttaa ne seksi fantasiat joita olisit halunnut kokea, muista tämä siellä tylsän kotisi turvassa itseäsi sormeillessasi!!
        Ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdy toimeen jo nyt tänään!!

        Teuvo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Anneli, kuin moni muukin kirjoittelevat julkisesti himoitsevansa nuorta mustaa munaa! Viidakkorummun tavoin näiden riettaiden ja kiimaisten keski-iän ylittäneiden naaraiden toiveet saapuvat lopulta kauas Afrikkaan nuorten miesten korviin.
        Ajatus, että kiimaista valkoista lihaa kaukana Pohjolassa olisi yllinkyllin poimittavaksi kuin banaaterttuja, saa nämä pillun puutteiset nuorukaiset hakeutumaan matkaan kohti kylmää Suomea, jossa lopulta joutuvatkin pettymään koska himokkaat nartut joita luvattiin, piileskelevätkin kotonaan vain sormeilemassa itseään mustista kaluista fantasioiden!

        Nyt tulisi Annelinkin lunastaa se toivo, jota on osaltaan nyt kylvänyt mustien keskuuteen. Olisi enemmänkin velvollisuutesi ryhtyä vieraalta maalta, myös sinun takiasi tänne saapuvien mustien iloksi. Näyttää ja antaa heille kokemus siitä, kuinka himokas on Suomalainen narttu parhaimmillaan!

        Anneli vieraskoreana, suomalaisia naisia parhaakseen edustavana, voisi leipoa vaikka piirakan, pukeutua seksikkäimpiin asuihinsa hameeseen, korkokenkiin, stayupeihin, kipittää pillu märkänä tuolle talolle, koputtaa ovelle ja hymyillen ystävällisesti sanoa oven avaaville mustille nuorukaisille, "nyt olisi pojille lämmintä herkku piirakkaa tarjolla".
        Kysyntä ja tarjonta kohtaisi viimein ja näin moni tulisi onnellisiksi saadessaan viimeinkin sitä, mitä kaikkein eniten ovat himoinneet.

        Anneli, nyt pelko pois! Ainoa vaara mitä siinä voit kohdata on, ettei kuntosi kestäisi himokkaiden mustien kyydissä mutta saisit kerrankin elämäsi panon jota muistella elämäsi ehtoona joka väistämättä lähestyy sinua haluat tai et.
        On ikäsi puolesta viimeisiä aikoja toteuttaa ne seksi fantasiat joita olisit halunnut kokea, muista tämä siellä tylsän kotisi turvassa itseäsi sormeillessasi!!
        Ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdy toimeen jo nyt tänään!!

        Teuvo

        Tuskin minun kirjoitteluni on yhtäkään Afrikkalaista Suomeen houkutellut.
        Se tapa kuinka minusta tuossa kirjoitat on jokseenkin loukkaavaa enkä koe mitenkään velvollisuukseni tuonne taloon mennä edustamaan suomalaisia naisia!


      • vvaari kirjoitti:

        Tämä ketjuhan onkin fantasiat/naisten itsetyydytys, tuon osalta varmaan olet saanut hyvää materiaalia fantasioillesi.

        Myönnän että tämän ajattelu on hyvää ajattelu materiaalia itsensä tyydyttämisessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta mitä tapahtuisi pojat panisivat sinut kunnolla.

        Ainakin maineeni vaarantuu jos tulisi ilmi, että olen vieraillut talossa.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Myönnän että tämän ajattelu on hyvää ajattelu materiaalia itsensä tyydyttämisessä.

        Kieltämättä sait minutkin kiihoittumaan ja ajattelemaan tuota mahdollisuutta rajun kokemuksen saamiseksi.
        Inkeri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä sait minutkin kiihoittumaan ja ajattelemaan tuota mahdollisuutta rajun kokemuksen saamiseksi.
        Inkeri

        Olisihan tässä nyt tosiaankin hyvä mahdollisuus saada koettua jotain sellaista jota ei ihan jokainen saisi kokea ja joka kiihottaisi niin ettei mikään muu.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Olisihan tässä nyt tosiaankin hyvä mahdollisuus saada koettua jotain sellaista jota ei ihan jokainen saisi kokea ja joka kiihottaisi niin ettei mikään muu.

        Sitten ei muuta kuin toteutat fantasiasi! Jos tuossa profiilikuvassa olet sinä niin luulenpa että mustat miehet ottavat sinut avosylin vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei muuta kuin toteutat fantasiasi! Jos tuossa profiilikuvassa olet sinä niin luulenpa että mustat miehet ottavat sinut avosylin vastaan!

        Samaa mieltä, kyllä mustat noin kauniista naisesta tekee mielellään panonartun vakituiseen käyttöönsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä sait minutkin kiihoittumaan ja ajattelemaan tuota mahdollisuutta rajun kokemuksen saamiseksi.
        Inkeri

        Me too!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä sait minutkin kiihoittumaan ja ajattelemaan tuota mahdollisuutta rajun kokemuksen saamiseksi.
        Inkeri

        Usein fantasian toteutus ei ole yhtä loistokasta kun sen haaveilu, niin parhaan tuloksen saa kun vain fantasioi ja tekee omaa kivaa...


      • Annu.L kirjoitti:

        Me too!!

        Uselle naisille tuo on salainen fantasia ja monesti siksi myös jää


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Tuskin minun kirjoitteluni on yhtäkään Afrikkalaista Suomeen houkutellut.
        Se tapa kuinka minusta tuossa kirjoitat on jokseenkin loukkaavaa enkä koe mitenkään velvollisuukseni tuonne taloon mennä edustamaan suomalaisia naisia!

        Pakko näin miehenäkin sanoo että koen kyllä kirjoituksen loukkaavaksi sinua ja myös muita naisia kohtaan. Mutta ehkä se kateus kuvitellusta mustan miehen ominaiduudesta ja oman puutteen katkeruus saa sitten tuollaisia kirjoittamaan. Olen pahoillani näin miesten puolesta että sinulle noin joku ikävämpi yksilö kokee oikeudekseen kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kyllä mustat noin kauniista naisesta tekee mielellään panonartun vakituiseen käyttöönsä.

        Kyllä on taas niin upeaa ja hienoa käytöstä että parempaa saa hakea. Vaikka syy käytökselle eli kateus ja kateruus paistavat vain kirkkaammin läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kyllä mustat noin kauniista naisesta tekee mielellään panonartun vakituiseen käyttöönsä.

        Kyllä on taas niin upeaa ja hienoa käytöstä että parempaa saa hakea. Vaikka syy käytökselle eli kateus ja kateruus paistavat vain kirkkaammin läpi


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Myönnän että tämän ajattelu on hyvää ajattelu materiaalia itsensä tyydyttämisessä.

        Hyvin kirjoitit eikä oikein yllättänyt että tuollainen olisi naisen fanttasia.
        Kivointa siinä oli se että se oli elävästä elämästä ja silloin on aina mahdollista se pieni kiusaus sen totettamisesta vaikka se ei koskaan toteutuisikaan.
        M51


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ainakin maineeni vaarantuu jos tulisi ilmi, että olen vieraillut talossa.

        Päinvastoin! Maine siinä vain kasvaa, mutta kunnia menee.


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Me too!!

        Annu,pitkästä aikaa täällä! Et tullut piiskattavaksi vaikka niin kovasti sitä halusit..
        Etkä laittanut kuvaakaan tuhma tyttl.

        Vai oletko tyttö..

        kurt56


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Olisihan tässä nyt tosiaankin hyvä mahdollisuus saada koettua jotain sellaista jota ei ihan jokainen saisi kokea ja joka kiihottaisi niin ettei mikään muu.

        Koska tuut Keltsuun Anneli, Annu jänisti mit ehkä sä uskaltaisit nussia siellä.
        Kurt56


      • Anneli51 kirjoitti:

        Ainakin maineeni vaarantuu jos tulisi ilmi, että olen vieraillut talossa.

        Kunnia menee, mutta maine kasvaa 😉


      • Simo69 kirjoitti:

        Kunnia menee, mutta maine kasvaa 😉

        Näinhän siinä varmasti kävisi. Tuossa muutama päivä sitten päätin että nyt toteutan haaveeni mutta eipä sitten lopulta minusta ollut ottamaan niitä viimeisiä askelia ovelle saakka.
        Ehkä parempi kuitenkin niin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Näinhän siinä varmasti kävisi. Tuossa muutama päivä sitten päätin että nyt toteutan haaveeni mutta eipä sitten lopulta minusta ollut ottamaan niitä viimeisiä askelia ovelle saakka.
        Ehkä parempi kuitenkin niin.

        Anneli,näytä edes tissit?
        Voisin runkata sun rinnoille ja kuorruttaa ne spermalla
        Kuk66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä sait minutkin kiihoittumaan ja ajattelemaan tuota mahdollisuutta rajun kokemuksen saamiseksi.
        Inkeri

        Onko Inkeri Helsingistä? Muodokas rouva,?


      • Anneli51 kirjoitti:

        Näinhän siinä varmasti kävisi. Tuossa muutama päivä sitten päätin että nyt toteutan haaveeni mutta eipä sitten lopulta minusta ollut ottamaan niitä viimeisiä askelia ovelle saakka.
        Ehkä parempi kuitenkin niin.

        Rohkeasti vaan, jollei muuten niin kaverin kanssa.


      • Anneli51 kirjoitti:

        Näinhän siinä varmasti kävisi. Tuossa muutama päivä sitten päätin että nyt toteutan haaveeni mutta eipä sitten lopulta minusta ollut ottamaan niitä viimeisiä askelia ovelle saakka.
        Ehkä parempi kuitenkin niin.

        Pakko kertoa Anneli, että hyvin samanlaiset mielihalut kokeiltavaksi meillä ovat mutta en myöskään uskaltaudu toteuttamaan sitä vaikka aikomus on ollut välillä kovakin.
        Kiva kuitenkin tietää, etten ole ainoa vanhempi nainen tällaisia fantasioimassa!


      • Vastaavia fantasioita myös minulla. Tuskin toteutuu minunkaan kohdalla tämmöinen jollei kohtalo tähän jotenkin itsestään johdata.
        Birgit


      • Simo69 kirjoitti:

        Rohkeasti vaan, jollei muuten niin kaverin kanssa.

        Ei taida niin rohkeaa ja estotonta kaveria mukaani löytyä.


      • OpettajaYh kirjoitti:

        Vastaavia fantasioita myös minulla. Tuskin toteutuu minunkaan kohdalla tämmöinen jollei kohtalo tähän jotenkin itsestään johdata.
        Birgit

        Tuskin toteutuu pelkkään kohtaloon luottaen tämä fantasiamme!


      • OpettajaYh kirjoitti:

        Pakko kertoa Anneli, että hyvin samanlaiset mielihalut kokeiltavaksi meillä ovat mutta en myöskään uskaltaudu toteuttamaan sitä vaikka aikomus on ollut välillä kovakin.
        Kiva kuitenkin tietää, etten ole ainoa vanhempi nainen tällaisia fantasioimassa!

        Onko sinullakin Birgit tiedossa jokin talo jossa pojat majailevat? Ettei vain olisi sama paikka kuten minun tiedossa oleva?


      • Anneli51 kirjoitti:

        Onko sinullakin Birgit tiedossa jokin talo jossa pojat majailevat? Ettei vain olisi sama paikka kuten minun tiedossa oleva?

        Se olisi kyllä melkoinen sattuma jos näin olisi. Mutta sellainen rähjäinen valkoinen purkutalohan se on, paljon kaikenlaista romua piha täynnään.


      • OpettajaYh kirjoitti:

        Se olisi kyllä melkoinen sattuma jos näin olisi. Mutta sellainen rähjäinen valkoinen purkutalohan se on, paljon kaikenlaista romua piha täynnään.

        Muuten vastaa mutta tämä talo jota tarkoitan, ei ole kuin osittain valkoinen.


      • Anneli51 kirjoitti:

        Muuten vastaa mutta tämä talo jota tarkoitan, ei ole kuin osittain valkoinen.

        Houkuttelevaa joka tapauksessa olisi mennä vierailulle!!


      • OpettajaYh kirjoitti:

        Houkuttelevaa joka tapauksessa olisi mennä vierailulle!!

        Sanos muuta!!!


    • Anonyymi

      Fantasioin kaverin sormista. Meillä oli välirikkoa tässä, jonka takia pidän tämän salaisuutena ainakin hetken 🤭

    • Anonyymi

      Juuri nyt fantasioin siitä, kuinka tämä kolmen kympin puolta väliä käyvä pojankloppi olisi keskustelemassa varttuneemman naisihmisen kanssa. Jostain syystä puhe kääntyisi vanhan ajan kurinpitomenetelmiin. Joko samassa tilanteessa tai jälkikäteen tulisi kahden kesken tämän naisihmisen kanssa puhetta, että haluaisiko hän antaa selkäsaunan. Asiasta jutellessa todettaisiin, että tämä onnistuu ja sovitaan säännöt, joiden puitteissa homma on turvallista.

      Kurinpitotilanteessa toki sattuisi ja olisin alistetussa asemassa, mutta samalla kokisin henkisesti tämän naisihmisen välittämisen ja henkisen lämmön. Alkuperäisessä keskustelutilanteessa voisi mahdollisesti olla läsnä myös tämän naisen samaa ikäluokkaa oleva ystävätär tai minun kanssa samaa ikäluokkaa oleva nainen. Tämä toinen nainen voisi myös olla läsnä kurituksessa niin, että pystyy seuraamaan tilannetta tai niin, että on tietoinen sen menossa olemisesta vaikka itse toimitus tapahtuisi kahden kesken.

    • Anonyymi

      Mietin miestäni ja kuvittelen hänet tyydyttämässä minua. Se on ihanaa.

    • Anonyymi

      Muistelen entistä duunikaveria pientä siroa nuorta blondia.
      Kuvittelen kuinka hypytän häntä sylissäni kyrvän nokassa kun nojaan vasten postihuoneen seinää.
      Imen pieniä tissejä , näykin kovia nännrjä ja kuulen kuinka hän voihkii .
      M55

      • Anonyymi

        Hyi saatana mikä mielikuva


    • Anonyymi

      Fantasioin että veljeni nussisi minua

      • Anonyymi

        Taikka sais pikkusiskon kiimapillua 🍆💦💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikka sais pikkusiskon kiimapillua 🍆💦💦

        Tämä 😍🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taikka sais pikkusiskon kiimapillua 🍆💦💦

        Olisikohan molempien fantasia


    • Anonyymi

      Kesällä ollessani ohkaisissa sortseissa lenkillä, en tiedä mikä siinä niin kiihoitta, kuvittelen että puskasta syöksyy tummahko mies ja ottaa mut väkisin sammalikossa rajusti.
      Vastustelen, mutta vain muodon vuoksi ja pilluni suorastaan tulvii kun iso kulli alkaa kiihdyttämään tahtiaan miehen karjaisten kuin eläin alkaa laskemaan kuumaa spermaa sisälleni. Miehen saatua haluamansa tunkee vieläkin nytkähtelevää paksua pilluneritteistä kiiltävää elintään housuihinsa ja jatkaa juosten matkaansa, jään selälleni makaamaan ja tunnen kuinka paksua spermaa alkaa valumaan pillustani jota orkun jälkeen pumppautuu nytkähdellen ulos.

      • Kiva kuvitelma, mutta saahan tuollaista tummaa miestä varmaan muutenkin kun vain kuvitelmissa.


    • Anonyymi

      Lueskelen naisten välisiä seksuaalisuutta käsitteleviä keskusteluja ja kuvittelen, että se on tuhmaa, tirkistelevää ja siten kiellettyä.

      m36

    • Anonyymi

      Juuri nyt fantasioin naisesta polkemassa kuntopyörää mustat legginsit tai kangashousut jalassa. Pystyisin kurkkimaan jotain kautta takaapäin, nainen vaistoaisi sen ja pitäisi sitä sekä häiritsevänä että (hieman) kiihottavana. Jälkimmäisen takia kurkkiminen saisi jatkua.

    Ketjusta on poistettu 126 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe