Vesimies raukka.!

kalatbejbee

Se että haukuin vesimies poikakamuni melkein pystyyn ,no en ihan ,no että sanoin suoraan kun hän oli flirttaillut ja antanut puhelin numeroita toiseen suuntaan ja ei ollut ees sanonut että seukataan sille toiselle. pidin metelin ja poikakamuni "luikki" pakoon, ss! Ja väitti että suutun joka ikisestä asiasta ja että hänellä ei saisi olla ketään naispuolista kaveria, mulla vain sais olla miespuolisia. Olin että ei se ihan näin mennyt mutta onhan se eri asia että oon näiden miespuolisten kamujen kanssa ollut joskus ajat sitten yhessä ja vaikka kuinka kauan ja kun taas poikaystäväni "naispuoliset kaverit" ovat jotain kaveria heti? Ja poikaystäväni kaippa luikki pakoon koska olen niin mustasukkainen ja en anna hänen elää vapaasti.

5

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse..

itsellesi. Kummalla on vaikeampi olla mustasukkaisuutesi tähden, sulla tai poikaystävälläsi? Kaiken minkä teet, teet itselesi!

• kalatbejbee

..mussahan se vika on , olen itse syyllinen tähän kaikkeen.

• neits m
        kalatbejbee kirjoitti:

..mussahan se vika on , olen itse syyllinen tähän kaikkeen.

Anna kenkää sille, sulla on moraalia. Älä alistu vaan nosta pää pystyyn.

• vesimies87

Et varmaan sit mietiny toisen tunteita liiemmin. Ihan omasta kokemuksesta voin sanoo et henkinen vapauden tunne on tärkee vaikka seurusteliskin. Jos se on liikaa vaaditu et saa vietää kavereittenkaa yhteistä aikaa sukupuolesta riipuen, joudut katoo ihan vaan peliin jos se jätkä oli perus vesimies. Näin vesimiehen näkökulmasta me osataan rakastaa ja olaan uskolisa jos meihin luotetaan ja anetaan tilaa hengitää vapaasti.

• Kalatytsy

Siis miehesi jakelee numeroita tuolla naisille?
      Ihmeelliseksi tämä maailma mennyt!!
      Eri asia jos oikeasti ovat kavereita, mut kuulostaa siltä että haetaan jännitystä vain.

Olen seurustellut joskus 3 vuotta vesimiehen kanssa, se lähinnä oli meistä se rauhallisempi ja mustasukkaisempi. Ihan oikeasti ilman syytä. Myöskin hyvin tulinen luonne ja kylmä sekä kaukainen. Tuntui kuin ei olisi oikeasti rakastanut koskaan... mutta kun ero läheni, rakkaus tuli esille, mutta silloin oli jo liian myöhäistä.

Se tulee kyllä takaisin, JOS sua rakastaa. Jutelkaa asiallisesti noista asioista, jos Veskaristasi on siihen.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe