Maailman hienoimmat moottorit

top10

http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines#1995

En nähnyt yhtenäkään vuonna,että Porschen suunnitelemmalla moottorilla olisi voitettu GM:n suunnitelema moottori :D

No, DDR:läisethän pääsi eroon ilmajäähdytyksestäkin vasta viime vuosikymmenellä (Corvette otti nestejäähdytyksen,johon Porsche lopulta siirtyi nyt, käyttöön 1950-luvulla.Takamoottorisuudestaan Porke ei vielä ole päässyt irti vaikka Skodakin tajusi 120-sarjan myötä lopettaa auton ajo-ominaisuuksien raiskaamisen asentamalla koneen taakse).

6

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksalaiset

Aika hyvin menestyneet. Bemari näytti olevan menestynein

• koulu kesken?

Niin, no jos GM on listalla ennen Porschea niin johtuneeko aakkosjärjestyksestä...
      Listallahan ei moottoreita laitettu paremmuusjärjestykseen...

• Tapastikos

Listalla oli GM:n amerikkalaisia moottoreita palkittuina (löytyi niin v6 perusmallia kuin Corvetten LS-1:stä ja kaikkea siltä väliltä..) yhteensä niin monta kertaa kuin 21 kertaa ja yhden kerran palkinto meni 2.8 litraiselle turbo GM-johdannaiselle (ei lasketa kun euroversio).

Porschen suunnittelemalle moottorille palkinto on mennyt noina vuosina naurettavat 4 kertaa.

Teknistä ylivoimaa: Nothing beats cubic inches!

• Loppuosan
        Tapastikos kirjoitti:

Listalla oli GM:n amerikkalaisia moottoreita palkittuina (löytyi niin v6 perusmallia kuin Corvetten LS-1:stä ja kaikkea siltä väliltä..) yhteensä niin monta kertaa kuin 21 kertaa ja yhden kerran palkinto meni 2.8 litraiselle turbo GM-johdannaiselle (ei lasketa kun euroversio).

Porschen suunnittelemalle moottorille palkinto on mennyt noina vuosina naurettavat 4 kertaa.

Teknistä ylivoimaa: Nothing beats cubic inches!

Nothing beats cubic inches except double overhead camshaft and turbo

• Viisaampi

Ooh! Nytkö Tapastikos sit perustaa naurettavuutensa johonkin epämääräisen nettisivuun, jonne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa... eihän ole kuitenkaan kommarisosialistien kirjoittamaa :)

Vastaavia (oikeastaan vakavammin otettavia) "kilpailuja" löytyy tusinoittain maailmasta!

Sattuu muuten se Ward olemaan mitätön JENKKIlehdykkä!

Eipä sun vitseillä ole muutenkaan mitään painoarvoa.

Milloin otat Porschemiehiltä ensimmäisen ratahaasteen vastaan?
      :DD

PS. Noloa, opettelisit edes kirjoittamaan.

• Vikipedia ole

suunnilleen yhtä luotettava tietolähde kuin tämä suomi24.fi:kin? Tännekin saavat kaikenmaailman amisviiksiset eskorttituunaajapojut, työttömät ja muut avohoitotapaukset kirjoitella mielinmäärin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe