http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines#1995
En nähnyt yhtenäkään vuonna,että Porschen suunnitelemmalla moottorilla olisi voitettu GM:n suunnitelema moottori :D
No, DDR:läisethän pääsi eroon ilmajäähdytyksestäkin vasta viime vuosikymmenellä (Corvette otti nestejäähdytyksen,johon Porsche lopulta siirtyi nyt, käyttöön 1950-luvulla.Takamoottorisuudestaan Porke ei vielä ole päässyt irti vaikka Skodakin tajusi 120-sarjan myötä lopettaa auton ajo-ominaisuuksien raiskaamisen asentamalla koneen taakse).
Maailman hienoimmat moottorit
6
1456
Vastaukset
- Saksalaiset
Aika hyvin menestyneet. Bemari näytti olevan menestynein
- koulu kesken?
Niin, no jos GM on listalla ennen Porschea niin johtuneeko aakkosjärjestyksestä...
Listallahan ei moottoreita laitettu paremmuusjärjestykseen...- Tapastikos
Listalla oli GM:n amerikkalaisia moottoreita palkittuina (löytyi niin v6 perusmallia kuin Corvetten LS-1:stä ja kaikkea siltä väliltä..) yhteensä niin monta kertaa kuin 21 kertaa ja yhden kerran palkinto meni 2.8 litraiselle turbo GM-johdannaiselle (ei lasketa kun euroversio).
Porschen suunnittelemalle moottorille palkinto on mennyt noina vuosina naurettavat 4 kertaa.
Teknistä ylivoimaa: Nothing beats cubic inches! - Loppuosan
Tapastikos kirjoitti:
Listalla oli GM:n amerikkalaisia moottoreita palkittuina (löytyi niin v6 perusmallia kuin Corvetten LS-1:stä ja kaikkea siltä väliltä..) yhteensä niin monta kertaa kuin 21 kertaa ja yhden kerran palkinto meni 2.8 litraiselle turbo GM-johdannaiselle (ei lasketa kun euroversio).
Porschen suunnittelemalle moottorille palkinto on mennyt noina vuosina naurettavat 4 kertaa.
Teknistä ylivoimaa: Nothing beats cubic inches!Nothing beats cubic inches except double overhead camshaft and turbo
- Viisaampi
Ooh! Nytkö Tapastikos sit perustaa naurettavuutensa johonkin epämääräisen nettisivuun, jonne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa... eihän ole kuitenkaan kommarisosialistien kirjoittamaa :)
Vastaavia (oikeastaan vakavammin otettavia) "kilpailuja" löytyy tusinoittain maailmasta!
Sattuu muuten se Ward olemaan mitätön JENKKIlehdykkä!
Eipä sun vitseillä ole muutenkaan mitään painoarvoa.
Milloin otat Porschemiehiltä ensimmäisen ratahaasteen vastaan?
:DD
PS. Noloa, opettelisit edes kirjoittamaan.- Vikipedia ole
suunnilleen yhtä luotettava tietolähde kuin tämä suomi24.fi:kin? Tännekin saavat kaikenmaailman amisviiksiset eskorttituunaajapojut, työttömät ja muut avohoitotapaukset kirjoitella mielinmäärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750