A matter of life and death on hyvä levy, oikeastaan todellakin hyvä. Ainoa ongelma oli se että sitä piti alkuun kuunnella oikein kuuntelemalla, ennenkuin biisit alkoivat oikeasti avautumaan. Harvemmin Maidenin levyjen kanssa on tätä ongelmaa ollut. Mielenkiintoista on se että Harris on sanonut Maidenin tekevän 15 studioalbumia ja tämä on 14. Joten enää yksi tulossa.. jäähyväislevy :(
Uusin ei aukea helposti
3
539
Vastaukset
- Sun and steel
...auennu, ihan heti vaikka kuuntelua on takana n. 25 vuotta.
Ainoa levy joka aukes heti, on ollut Piece of mind.
Vittu kun sais nuoruuden vielä takas, kun olin 15v maiden fani ja POM tuli kauppoihin...- helposti
Number of the beast ja toi piece of mind jota pidän yhtenä parhaimpana maiden levynä koskaan.
- Dazed but not Confused
helposti kirjoitti:
Number of the beast ja toi piece of mind jota pidän yhtenä parhaimpana maiden levynä koskaan.
Mun pitää yleensä kuunnella pari kertaa ennen kuin avautuu, ainakin nämä Maiden -levyt. Tämä uusin levy on kyllä yllättävän hyvä. Mielestäni yhtä hyvä kuin Somewhere In Time ja Bruce laulaakin tällä albumilla melkein yhtä upeasti kuin Somewhere In Timellä.
Parempi tämä levy on kuin Dance of Death tai Brave New World. Saas nyt sitten nähdä että tuleeko Maidenilta tosiaan vain yksi levy tämän jälkeen. No parempi se olisi kuin ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926