Omistaako kukaan kyseistä laitetta? Tekeekö sillä mitään ja paljonko mahtaa kulkea?
Agility
5
1052
Vastaukset
- 50.
Ei se kulje, mutta mulla on sellanen silti. Vakiona tietenkin 45. Kun poistat rajoitusprikan niin suoralla jonkun 60 ja alamäessä yli 70.
Se on ihan jees kun laitat 6g rullat ja Malossin keltaisen vari-jousen. Silloin koneen kierrokset just tehoalueella ja vetää hyvin. Tosin huiput vaan 55 suorilla mutta riittää mulle. Vielä siniset kytkimen jouset niin hyppää paikaltaankin kivemmin. - mnib
mulla löytyyy ja se ostettiin tänä kesänä ja ajettu 2800 km ja meni paskaks. siitä hajos joku kaasarista ja se osa joutduttiin tilaa jostain kiinasta tai mistä lie ja siin kestää niin vitun kauan eikä ollu ees viritetty.
- ouyo
hän varmaankin tarkoittaa 125cc!?
joo, mut en omista.- oikein!
Tarkoitan siis 125 agilityä, sillä tarkoitus ei ole viritellä mitään mopoa vaan ostaa suoraan mp skootteri.
- KooDari
No kun ajatellaan että
Agility 50cc huippunopeus 230km/h
Agiliti 125cc huippunopeus 83km/h
niin kannattaako ostaa? vastaus: ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854361Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391943Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238