moro..kyseinen vehje vie n.11l/100km. onko aiva normaalia? ajo sekalaista eikä mitää ihmeellistä pommittamista..
volvo v40 t4
16
13177
Vastaukset
- normaalia
vähäl oot päässy
- on t4
-00 ja samanlaista se kuluttaa
- kulutus
no kait se on sit normaalia. nyt tankis 95e:tä ja tuntuu vievän viäki enemmän..välillä jää tyhjäkäynti n.1500rpm tietämille..
- ehkä noudattaa
kulutus kirjoitti:
no kait se on sit normaalia. nyt tankis 95e:tä ja tuntuu vievän viäki enemmän..välillä jää tyhjäkäynti n.1500rpm tietämille..
suositusta eli laittaa 98
- Järkeä????
Kannattaako 40hv:sta maksaa 98 oktaanisen hinta ja 3l 100km enemmän. Tarkoitan tällä sitä kun itselläni 2.0T V40 ja kulutus 8,5l/100 ja 95 oktaanista.
- v40.....
Molemmat autot omistaneena voin vakuutta että kulutuksessa ei ole selvää eroa jos lainkaan ja se 40hv tuntuu (hyvältä).
Matka-ajossa 110km/h molemmat autot menivät 7.5 litran pintaan. 11L/100km en saanut koskaan menään joskin en paljon viitsi ajella korttelirallia lämä tiskissä. Nyt autoni on Audi A4 avant 1.8t 163 hv ja tämä vie selkeesti enemmän kuin t4. Ens viikolla chipattavaksi ja 200hv rikki. - järkeä....
En maksaisi edes 50hv ylimääräistä varsinkin jos säästän viellä pari litraa sadalla.
Itselläni 1.6 vapaastihengittävä kone ja tämä on nyky bensan hinnoilla ainut järkevä moottorivalinta, on meinaan yllättävän pirteä peli. - Tane
Omasta mielestäni on aivan sama maksaako bensa 1,2 vai 1,25 per litra ja kuluttaako auto 8 vai 10 litraa satasella koska autoilu on muutenkin niin helevetin kallista (vakuutukset yms...)
- Role77
No teho ei tule tyhjästä... Mulla T4 vei 9 litraa sadalla kesälomareissulla ilmastointi päällä. Meno oli pitkälti tasaista satasen vauhtia. Helposti se tuon 11 ottaa jos sekoittaa kaupunkiajoa mukaan.
- ja normaalilla 1,8 L koneella
Minulla on mennyt 7-7,4 L/100 km sekaajossa. Kyseessä siis volvon oma 1.8 vapaasti hengittävä kone vm 97
- menee
Mulla oli laskettu keskikulutus 120tkm 8,9l/100km. Auto siis 02/03 T4 Aut.
- Jeero111
Njaa mulla on volvo v40 T4 2.0 l kone kyllä se vie vaan bensaa mutta en mie pyöri muutaku kylillä asun katos ristiinassa en tankkaa yleensä ku vitosella. Mutta se on vaan vähän viritetty se auto että siitä löytyy 250hv ja kulkee lähemmäs 250km/h on se kyllä kova peli! Olen kanssa nuoriso siksi olen laittanut sitä vähän enemmän ja lisännyt siihen oviin hopeet tulenlieskat ja karvanopat ja pari wunderia ja subbari.
- cjhchc2r80
Jeero111 kirjoitti:
Njaa mulla on volvo v40 T4 2.0 l kone kyllä se vie vaan bensaa mutta en mie pyöri muutaku kylillä asun katos ristiinassa en tankkaa yleensä ku vitosella. Mutta se on vaan vähän viritetty se auto että siitä löytyy 250hv ja kulkee lähemmäs 250km/h on se kyllä kova peli! Olen kanssa nuoriso siksi olen laittanut sitä vähän enemmän ja lisännyt siihen oviin hopeet tulenlieskat ja karvanopat ja pari wunderia ja subbari.
Mulla on 30 kilsan työmatka ilman liikennevaloja.Keskikulutus on ollut hiekan alle 9l.Se sisältää jo muutaman räväkän ohituksen.
Auto on kylläkin lastutettu( 32hv)ja se kyllä pienensi kulutusta n,0,5l - delsol.
cjhchc2r80 kirjoitti:
Mulla on 30 kilsan työmatka ilman liikennevaloja.Keskikulutus on ollut hiekan alle 9l.Se sisältää jo muutaman räväkän ohituksen.
Auto on kylläkin lastutettu( 32hv)ja se kyllä pienensi kulutusta n,0,5lmulla -98 T4 vie matka-ajossa n.7.5L/100km ja kaupungissa 10,5-11L/100km että ihan normi kulutus,ei se teho tyhjästä tule,autolla ajettu 240tkm
- Jeero111
Jeero111 kirjoitti:
Vittu nääs mun tosta t4 volvosta puhkes viime viikol rengas ku kaveri driftaili sillä ja en muistanu et etu rengas oli silee nii meni puhki 3km päässä kotona kaveri otti kyytii kuiteki mut kännykästä akku loppu piti venaa 50 minaa siellä kuiteki. Ei ollu vara rengasta mukana. Se oli nimittäin kotona.
- timmo
v40t 98-malli.Pahaa rohinaa välillä ohjaustehostin laturi kampiakselihihnalla,kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408