volvo v40 t4

kulutus

moro..kyseinen vehje vie n.11l/100km. onko aiva normaalia? ajo sekalaista eikä mitää ihmeellistä pommittamista..

16

13157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

      vähäl oot päässy

    • on t4

      -00 ja samanlaista se kuluttaa

      • kulutus

        no kait se on sit normaalia. nyt tankis 95e:tä ja tuntuu vievän viäki enemmän..välillä jää tyhjäkäynti n.1500rpm tietämille..


      • ehkä noudattaa
        kulutus kirjoitti:

        no kait se on sit normaalia. nyt tankis 95e:tä ja tuntuu vievän viäki enemmän..välillä jää tyhjäkäynti n.1500rpm tietämille..

        suositusta eli laittaa 98


    • Järkeä????

      Kannattaako 40hv:sta maksaa 98 oktaanisen hinta ja 3l 100km enemmän. Tarkoitan tällä sitä kun itselläni 2.0T V40 ja kulutus 8,5l/100 ja 95 oktaanista.

      • v40.....

        Molemmat autot omistaneena voin vakuutta että kulutuksessa ei ole selvää eroa jos lainkaan ja se 40hv tuntuu (hyvältä).
        Matka-ajossa 110km/h molemmat autot menivät 7.5 litran pintaan. 11L/100km en saanut koskaan menään joskin en paljon viitsi ajella korttelirallia lämä tiskissä. Nyt autoni on Audi A4 avant 1.8t 163 hv ja tämä vie selkeesti enemmän kuin t4. Ens viikolla chipattavaksi ja 200hv rikki.


      • järkeä....

        En maksaisi edes 50hv ylimääräistä varsinkin jos säästän viellä pari litraa sadalla.
        Itselläni 1.6 vapaastihengittävä kone ja tämä on nyky bensan hinnoilla ainut järkevä moottorivalinta, on meinaan yllättävän pirteä peli.


      • Tane

        Omasta mielestäni on aivan sama maksaako bensa 1,2 vai 1,25 per litra ja kuluttaako auto 8 vai 10 litraa satasella koska autoilu on muutenkin niin helevetin kallista (vakuutukset yms...)


    • Role77

      No teho ei tule tyhjästä... Mulla T4 vei 9 litraa sadalla kesälomareissulla ilmastointi päällä. Meno oli pitkälti tasaista satasen vauhtia. Helposti se tuon 11 ottaa jos sekoittaa kaupunkiajoa mukaan.

    • ja normaalilla 1,8 L koneella

      Minulla on mennyt 7-7,4 L/100 km sekaajossa. Kyseessä siis volvon oma 1.8 vapaasti hengittävä kone vm 97

    • menee

      Mulla oli laskettu keskikulutus 120tkm 8,9l/100km. Auto siis 02/03 T4 Aut.

      • Jeero111

        Njaa mulla on volvo v40 T4 2.0 l kone kyllä se vie vaan bensaa mutta en mie pyöri muutaku kylillä asun katos ristiinassa en tankkaa yleensä ku vitosella. Mutta se on vaan vähän viritetty se auto että siitä löytyy 250hv ja kulkee lähemmäs 250km/h on se kyllä kova peli! Olen kanssa nuoriso siksi olen laittanut sitä vähän enemmän ja lisännyt siihen oviin hopeet tulenlieskat ja karvanopat ja pari wunderia ja subbari.


      • cjhchc2r80
        Jeero111 kirjoitti:

        Njaa mulla on volvo v40 T4 2.0 l kone kyllä se vie vaan bensaa mutta en mie pyöri muutaku kylillä asun katos ristiinassa en tankkaa yleensä ku vitosella. Mutta se on vaan vähän viritetty se auto että siitä löytyy 250hv ja kulkee lähemmäs 250km/h on se kyllä kova peli! Olen kanssa nuoriso siksi olen laittanut sitä vähän enemmän ja lisännyt siihen oviin hopeet tulenlieskat ja karvanopat ja pari wunderia ja subbari.

        Mulla on 30 kilsan työmatka ilman liikennevaloja.Keskikulutus on ollut hiekan alle 9l.Se sisältää jo muutaman räväkän ohituksen.
        Auto on kylläkin lastutettu( 32hv)ja se kyllä pienensi kulutusta n,0,5l


      • delsol.
        cjhchc2r80 kirjoitti:

        Mulla on 30 kilsan työmatka ilman liikennevaloja.Keskikulutus on ollut hiekan alle 9l.Se sisältää jo muutaman räväkän ohituksen.
        Auto on kylläkin lastutettu( 32hv)ja se kyllä pienensi kulutusta n,0,5l

        mulla -98 T4 vie matka-ajossa n.7.5L/100km ja kaupungissa 10,5-11L/100km että ihan normi kulutus,ei se teho tyhjästä tule,autolla ajettu 240tkm


      • Jeero111
        Jeero111 kirjoitti:

        Njaa mulla on volvo v40 T4 2.0 l kone kyllä se vie vaan bensaa mutta en mie pyöri muutaku kylillä asun katos ristiinassa en tankkaa yleensä ku vitosella. Mutta se on vaan vähän viritetty se auto että siitä löytyy 250hv ja kulkee lähemmäs 250km/h on se kyllä kova peli! Olen kanssa nuoriso siksi olen laittanut sitä vähän enemmän ja lisännyt siihen oviin hopeet tulenlieskat ja karvanopat ja pari wunderia ja subbari.

        Vittu nääs mun tosta t4 volvosta puhkes viime viikol rengas ku kaveri driftaili sillä ja en muistanu et etu rengas oli silee nii meni puhki 3km päässä kotona kaveri otti kyytii kuiteki mut kännykästä akku loppu piti venaa 50 minaa siellä kuiteki. Ei ollu vara rengasta mukana. Se oli nimittäin kotona.


    • timmo

      v40t 98-malli.Pahaa rohinaa välillä ohjaustehostin laturi kampiakselihihnalla,kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe