Paavi oikeassa

paavalin biglia

Kyllä Islam on Maailman suurin uhka ja minusta Paavin asian esille tuominen on nobel palkinnon arvoinen teko vähintään.
Islam perustaa kaikkien "vääräuskoisten" tappamisen eli sodat jatkuu uskonnon varjolla.

5

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee... ?

      tappaa koko ajan 'vääräuskoisia' - ja ensin omiakin wtc-iskuissa jotta sai sodan alkuun...
      ja nyt paavi menee mukaan - järkyttävää kun kirkon tulisi ajaa rauhan asiaa
      onko meidän piispamme tuominnut islamin ?
      ei koska siihen ei ole oikeutta ja miekalla uskonnon levittämisen tuomitsevat kaikki mutta kumma kyllä monelta jää huomaamatta että bushismi tappaa miekalla uskonnon nimissä.....ja sitä tapahtui juuri libanonissa jossa murhattiin usan tukeman israelin armeijan toimesta tuhansia naisia ja lapsia.... uskomatonta - ja paavikin on nyt mennyt sionistien juoneen ja vetänyt kristityt mukaan puskan soppaan...

    • kun ottaa huomioon kristinuskon ja islamilaisuuden vaikutusiän niin kumpikohan on kehottanut enemmän väkivaltaan. paavin joka on korkeaarvoisin jumalan jälkeen maanpällä, olisi syytä harkita sanoaan.

      • Eoäolevä Aatu

        Mistä Paavi on saanut näin korkean arvon. Minusta Paavi ei ole yhtään korkeampi arvoinen luomakunnassa, kun jokainen yksilö.
        Saatamme antaa jollekin henkilölle arvon, joka antaa hänelle suuremman vallan, kun Jumala on tarkoittanut.
        Raamatussa kielletään korottamasta itseään muiden yläpuolelle.

        Paavi sanoi, jotain mitä hänen ei olisi pitänyt. En kuitenkaan usko, että hän tarkoitti varsinaisesti arvostella Mohamedia. Hän lainasi jotain vanhaa tekstiä (eli kolkutteli historian kansia). Ehkä sitä ei olisi pitänyt tehdä, mutta tämähän vain todistaa, että kukaan ei ole täydellinen. Onneksi.


      • samalla...
        Eoäolevä Aatu kirjoitti:

        Mistä Paavi on saanut näin korkean arvon. Minusta Paavi ei ole yhtään korkeampi arvoinen luomakunnassa, kun jokainen yksilö.
        Saatamme antaa jollekin henkilölle arvon, joka antaa hänelle suuremman vallan, kun Jumala on tarkoittanut.
        Raamatussa kielletään korottamasta itseään muiden yläpuolelle.

        Paavi sanoi, jotain mitä hänen ei olisi pitänyt. En kuitenkaan usko, että hän tarkoitti varsinaisesti arvostella Mohamedia. Hän lainasi jotain vanhaa tekstiä (eli kolkutteli historian kansia). Ehkä sitä ei olisi pitänyt tehdä, mutta tämähän vain todistaa, että kukaan ei ole täydellinen. Onneksi.

        tuoda esiin kristittyjen puuhat ja ristiretket
        ottaa tuo puskan poika myös apureineen väkivallasta tuomitsemisen kohteeksi
        mutta siitä ei sanaakaan... outoa.


      • tärkeää olisi
        samalla... kirjoitti:

        tuoda esiin kristittyjen puuhat ja ristiretket
        ottaa tuo puskan poika myös apureineen väkivallasta tuomitsemisen kohteeksi
        mutta siitä ei sanaakaan... outoa.

        osata lukea Vanhaa Testamenttia oikein, eli huomata, kuinka se on täynnä pienempiä ja suurempia kahakoita, joihin Jahve osallistui kuten kunnon heimopäällikön kuuluukin, ja Jahven ohjeet esimerkiksi kanaanilaisten käsittelyssä olivat yksinkertaiset: yhtään ei saa jättää henkiin, kun luvattuun maahan päästään.

        Eli: eivätköhän kaikki uskonnot ole enemmän tai vähemmän väkivaltaisia.

        Näyttäisi siltä, että tässä on kehkeytymässä reippaanpuoleinen uskonsota, ja kun se käynnistyy, joutuvat sotilaat todellakin kuolemaan uskon puolesta, halusivat he sitten sitä tai ei. Erittäin typerää, mutta totta.

        Tietenkin islamistit häviävät sodan pitkässä juoksussa, koska heillä on heikommat aseet, vaikka usko olisikin vahva. Jos he voittaisivat tulevan sodan, seuraisi siitä näet nimittäin uusi pimeä keskiaika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe