Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vesimies kysyy

Pimahtanut?

toisilta vesimiehiltä: Millaisia olette rakastuneina ja minkälainen Mies/Nainen saa teidät täysin hullaantumaan? (Jos sellaista nyt onkaan?)
Itse en näin äkkiseltään osaakaan vastata tähän itse esittämääni kysymykseen, täytyy siis vähän miettiä....hmmm...
Ettei vain olisi päässyt käymään niin nyt.

8

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sama kuin

      hikassa, pidättää hengitystä ja odottaa hetken.
      Jollei auta kannattaa juoda lasillinen vettä.
      Jos olet yli 12-v niin on huolestuttavaa jollet hallitse käyttäytymistä jos olet alle mene nukkumaan. Tunne menee kyllä ohi.

      Rakastuminen on hienoa, se menee lähes täysin ohi noin 3kk kuluessa ja arki astuu kuvaan. Tätä välttääkseen jotkut ohjelmoivat itsensä etsimään sitä parempaa ja kiintymään uudestaan ja uudestaan. Asialle on ihan nimensä, joka ei ole kovin mairitteleva.
      Ketään tuomitsematta on hienoa kun löytää sen oikean mutta kannattaa kuitenkin pitää jalat maassa. Turha sotkea hölynpölyä reaalimaailmaan.

    • yli 12 vuotias

      Jaha, voinhan kertoa tämänkin. Elämässäni on ollut kolme suurta rakkautta: ensimmäinen valloitti älyllään ja sulavuudellaan, toinen fyysisyydellään, tanssi- ja laulutaidollaan, kolmas oli tylsyyteen asti luotettava ja turvallinen. Olisinpa saanut ne kaikki samassa paketissa! Olisin kai hullaantunut! Joko Sinulle itsellesi asia on selvinnyt?

      • ..se menee..

        ...minullakin:ensimmäinen mieheni oli komea,laulu ja tanssitaitoinen ja yrittäjä,toinen mieheni oli tasapainoinen,rauhallinen,taloudellinen, luotettava ja onneksi myös lasteni isä ja tämä kolmas mieheni olikin sitten supliikki, todella huumorintajuinen, seurallinen,kova tekemään kotona kaikki mahdolliset kotityöt ja voi kun saisi näistä kaikista nämä parhaat puolet olisi siinä minulle hyvä paketti(mutta tuskin vesimiehenä(N)olisin kovin kauaa tyytyväinen tähänkään pakettiin),sillä lailla me ollan vapaudenkaipuisia aina...


    • Keijuli

      Joko nyt osaisit vastata omaan kysymykseesi?

    • hmm3

      En oikein osaa sanoa millainen olen rakastuneena, kai sen on toisen ihmisen helpompi sanoa. No ainakin iloinen ja pirteä, elämä maistuu mansikalle. Elän pilvilinnoissa, että josko nyt tärppäisi oikein olan takaa ja toinen osapuoli ei edes välttämättä huomaa kunnolla ns. suuria tunteitani.

    • vesimiäääässss

      Jos olen oikeasti ihastunut niin en kerro siitä kellekään aluksi... Haaveilen ja unelmoin ja yhtäkkiä en olekkaan niin flirtti kuin ennen. HAluaisin nähdä ja jutella sille ihastuksen kohteelle kokoajan ja tehdä vaikka mitä.

      Rakastun miehiin jotka seisovat sanojensa takana ja osaavat pitää puoliaan... ei mitään tossun alla olevia mulle :)

    • mantismatami

      Empä ole kovin useasti rakastunut tai en ole sitä ainakaan tiedostanut. Ainoa suuri rakkauteni on eräs mies, joka valloitti sydämeni olemalla oma hauska itsensä eli h- tajuinen, komea, pitkä ja hyväkäytöksinen.Kaiken lisäksi hän on vielä musiikkimiehiä, joten niin vain lähti jalat alta..

    • vesimiesnainen

      Vesimies rakastunut,
      on kuin twistinauha venähtänyt....
      Kö, ei kai semmosta olekaan.
      Ärsyyntyneitä vesimiehiä on sitten enemmän.
      Ja välillä ne tilttaa.

      Kaikki ne on talven lapsia, niin se varmaan vaikuttaa tähän pimeän ajan tajuamiseen.
      Terve!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe