Ikävä jäi

leticia84

Kaunis lv-tammani laukkasi vihreämmille laitumille viime perjantaina 15.9.2006. Hevonen oli omistuksessani viime joulukuusta, sitä ennen hoidin sitä kuin omaani 10 vuotta. Paha puhkuri oli ja nyt tuli aika päästä lepäämään. Ikävä jäi..

11

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellämieli

      Menetyksestä kulunut jo 11 vuotta.Muistot jää ei unohdu.Varsinkin kun jäi viimmeiseksi hevoseksi,allergian takia.

    • Josander

      heppani lopetettiin 25.8..pahan puhkurin takia..ja suuri ikävä jäi..12vuatta yhteistä matkaa kesti.
      Otan osaa suruusi

      • leticia84

        Kiitos. Ja voimia teille myös :)


    • horse_16

      mimnkä niminen hepo mahtoi olla??

      • leticia84

        oli Leticia eli Lettu :)


      • horse_16
        leticia84 kirjoitti:

        oli Leticia eli Lettu :)

        ok. mulla oli viimekesänä hoidossa yks lv-tamma jolla oli kans puhkuri,ajattelin että oli sama heppa mutta sen hepan nimi oli minni.


      • leticia84
        horse_16 kirjoitti:

        ok. mulla oli viimekesänä hoidossa yks lv-tamma jolla oli kans puhkuri,ajattelin että oli sama heppa mutta sen hepan nimi oli minni.

        Aijaa :) No, ei ole sama. Lettu ei ollut koskaa hoidos. :) Oli aina mulla vaan


      • hevosten ystävä
        leticia84 kirjoitti:

        Aijaa :) No, ei ole sama. Lettu ei ollut koskaa hoidos. :) Oli aina mulla vaan

        Minulla kuoli hoitohepo yli 7 vuotta sitten, ja vieläkin joskus kyyneleet kirpoaa silmiin muistoja vaaliessa. Niin läheinen ja vahva side minulla oli hevosen kanssa. Silti nyt jälkeen päin mietin, että ei ole syytä olla katkera menetyksestä, vihainen luopumisesta, vaan kiitollinen siitä että sai omistaa sellaisen ystävän, kulkea taipaleen matkaa ihanassa seurassa, ja juuri minun etuoikeus oli saada tuon hevosen ystävyys osakseni. Kyllä se luopuminen kipeää teki, ja muistot tuo surua menetyksestä, iloa yhteisistä kokemuksista. Sellaista tämä elämä... Voimia surusi keskellä, Hevosei on nyt hyvä olla, ei kipua, ei tuskaa, vaan ikuiet vihreät laitumet.


      • leticia84
        hevosten ystävä kirjoitti:

        Minulla kuoli hoitohepo yli 7 vuotta sitten, ja vieläkin joskus kyyneleet kirpoaa silmiin muistoja vaaliessa. Niin läheinen ja vahva side minulla oli hevosen kanssa. Silti nyt jälkeen päin mietin, että ei ole syytä olla katkera menetyksestä, vihainen luopumisesta, vaan kiitollinen siitä että sai omistaa sellaisen ystävän, kulkea taipaleen matkaa ihanassa seurassa, ja juuri minun etuoikeus oli saada tuon hevosen ystävyys osakseni. Kyllä se luopuminen kipeää teki, ja muistot tuo surua menetyksestä, iloa yhteisistä kokemuksista. Sellaista tämä elämä... Voimia surusi keskellä, Hevosei on nyt hyvä olla, ei kipua, ei tuskaa, vaan ikuiet vihreät laitumet.

        Kiitos kauniista sanoista.
        "Hän antoi kaiken, antoi enemmän, hän antoi mulle elämän" :)


      • lissukka05
        leticia84 kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista.
        "Hän antoi kaiken, antoi enemmän, hän antoi mulle elämän" :)

        :( lämmin osanottoni. Voimia!

        Minä oon joutunu päästään 2 tammaani ikivihreille niityille.
        Ikävä on:(


      • leticia84
        lissukka05 kirjoitti:

        :( lämmin osanottoni. Voimia!

        Minä oon joutunu päästään 2 tammaani ikivihreille niityille.
        Ikävä on:(

        Kiitos kaikille viesteistä. Hevosesta luopuminen sattuu ://
        Nyt on sitten kaksi hepoa saatettu haudan lepoon omaan maahan (tai no ysäväperheen). Lettu pääsi 10.1.2006 kuolleen ruunani viereen.

        Surutyötä jatkan, vaikka aikaa on jo kolme kuukautta kulunut. Ei se koskaan katoa. Tuska, ikävä, mikä lie.

        Koirani kuoli 1.10.2004. Siitäkään päässyt yli joten kyllä näissäkin kestää.

        Voimia kaikille rakkaansa menettäneille. Ette oo yksin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe