Kaunis lv-tammani laukkasi vihreämmille laitumille viime perjantaina 15.9.2006. Hevonen oli omistuksessani viime joulukuusta, sitä ennen hoidin sitä kuin omaani 10 vuotta. Paha puhkuri oli ja nyt tuli aika päästä lepäämään. Ikävä jäi..
Ikävä jäi
11
761
Vastaukset
- hellämieli
Menetyksestä kulunut jo 11 vuotta.Muistot jää ei unohdu.Varsinkin kun jäi viimmeiseksi hevoseksi,allergian takia.
- Josander
heppani lopetettiin 25.8..pahan puhkurin takia..ja suuri ikävä jäi..12vuatta yhteistä matkaa kesti.
Otan osaa suruusi- leticia84
Kiitos. Ja voimia teille myös :)
- horse_16
mimnkä niminen hepo mahtoi olla??
- leticia84
oli Leticia eli Lettu :)
- horse_16
leticia84 kirjoitti:
oli Leticia eli Lettu :)
ok. mulla oli viimekesänä hoidossa yks lv-tamma jolla oli kans puhkuri,ajattelin että oli sama heppa mutta sen hepan nimi oli minni.
- leticia84
horse_16 kirjoitti:
ok. mulla oli viimekesänä hoidossa yks lv-tamma jolla oli kans puhkuri,ajattelin että oli sama heppa mutta sen hepan nimi oli minni.
Aijaa :) No, ei ole sama. Lettu ei ollut koskaa hoidos. :) Oli aina mulla vaan
- hevosten ystävä
leticia84 kirjoitti:
Aijaa :) No, ei ole sama. Lettu ei ollut koskaa hoidos. :) Oli aina mulla vaan
Minulla kuoli hoitohepo yli 7 vuotta sitten, ja vieläkin joskus kyyneleet kirpoaa silmiin muistoja vaaliessa. Niin läheinen ja vahva side minulla oli hevosen kanssa. Silti nyt jälkeen päin mietin, että ei ole syytä olla katkera menetyksestä, vihainen luopumisesta, vaan kiitollinen siitä että sai omistaa sellaisen ystävän, kulkea taipaleen matkaa ihanassa seurassa, ja juuri minun etuoikeus oli saada tuon hevosen ystävyys osakseni. Kyllä se luopuminen kipeää teki, ja muistot tuo surua menetyksestä, iloa yhteisistä kokemuksista. Sellaista tämä elämä... Voimia surusi keskellä, Hevosei on nyt hyvä olla, ei kipua, ei tuskaa, vaan ikuiet vihreät laitumet.
- leticia84
hevosten ystävä kirjoitti:
Minulla kuoli hoitohepo yli 7 vuotta sitten, ja vieläkin joskus kyyneleet kirpoaa silmiin muistoja vaaliessa. Niin läheinen ja vahva side minulla oli hevosen kanssa. Silti nyt jälkeen päin mietin, että ei ole syytä olla katkera menetyksestä, vihainen luopumisesta, vaan kiitollinen siitä että sai omistaa sellaisen ystävän, kulkea taipaleen matkaa ihanassa seurassa, ja juuri minun etuoikeus oli saada tuon hevosen ystävyys osakseni. Kyllä se luopuminen kipeää teki, ja muistot tuo surua menetyksestä, iloa yhteisistä kokemuksista. Sellaista tämä elämä... Voimia surusi keskellä, Hevosei on nyt hyvä olla, ei kipua, ei tuskaa, vaan ikuiet vihreät laitumet.
Kiitos kauniista sanoista.
"Hän antoi kaiken, antoi enemmän, hän antoi mulle elämän" :) - lissukka05
leticia84 kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista.
"Hän antoi kaiken, antoi enemmän, hän antoi mulle elämän" :):( lämmin osanottoni. Voimia!
Minä oon joutunu päästään 2 tammaani ikivihreille niityille.
Ikävä on:( - leticia84
lissukka05 kirjoitti:
:( lämmin osanottoni. Voimia!
Minä oon joutunu päästään 2 tammaani ikivihreille niityille.
Ikävä on:(Kiitos kaikille viesteistä. Hevosesta luopuminen sattuu ://
Nyt on sitten kaksi hepoa saatettu haudan lepoon omaan maahan (tai no ysäväperheen). Lettu pääsi 10.1.2006 kuolleen ruunani viereen.
Surutyötä jatkan, vaikka aikaa on jo kolme kuukautta kulunut. Ei se koskaan katoa. Tuska, ikävä, mikä lie.
Koirani kuoli 1.10.2004. Siitäkään päässyt yli joten kyllä näissäkin kestää.
Voimia kaikille rakkaansa menettäneille. Ette oo yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583730
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352687Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162172Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3541936Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571488
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491434Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan741162- 1031157
- 1111150