mistä löyän nuotit sonatan tallulahiin? olen ettiny joka hakusanalla..googlesta! jos joku tietää nniin kertoisko? tai jos joku omistaa sellaset konellaa niin voisko lähettää? :)
mistä nuotit
marjanaana93
3
680
Vastaukset
- warheart
Olen kuullut, että jossain koulun musiikin kirjassa olisi nuotit Tallulahiin. En kyllä kuollaksenikaan muista, että missä kirjassa, mutta hakemallahan sen löytää ;)
- Piru-Ile
Jos satumme samasta kirjasta puhumaan... olen nähnyt yhden musiikkikirjan, jossa Tallulahin nuotit löytyvät. Ja ne perkeleet ovat menneet pistämään ihan väärään kohtaan helpottaakseen soittamista. Ei sitä ole kiva soittaa silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151725Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716