Olen kiinnostunut matador 8000 xr veneestä.
Oiskohan jollakin kokemuksia kyseisestä veneestä.
Vaikuttaa asialliselta laitteelta.
matador 8000 xr
4
8191
Vastaukset
- spurgu5
, että "maksavat asiakkaat" ovat poistuneet palstalta joskus 2001-2002 aikana. Nyt tämä on mökkivneneilijöiden palsta, lähinnä niiden, jotka miettivät heittääkö vettynyt terhi kokkoon vai ei. Jos hankintasi arvo ylitää 2 k€, turha kysyä täältä kokemuksia. Tietääkö kukaan minne oikeat veneilijät ovat menneet?
Ei mullakaan kokemuksia ole, mutta tietoa on. Matador 8000:a on ollut esim. taksiveneenä pki seudulla, merikelpoinen runko. Jos tyytyy normaalieihin liukunopeuksiin eikä havittele ainakaan yli 30 solmun vauhteja, todella vakaa ajettava. Tämä huomio lähinnä siis uudelleen motoroinnin yhteydessä. Akselivedon edut ja haitat, hieman suurempi kulutus, parempi painopiste, jäykempi manööverattava, ei niin arka kolhuille kuin sisäperä. Olisi kyllä korkealla listassa jos pitäisi valita vene millä lähteä todella pahaan keliin. Yhtyskäyttöön huippu, retkiveneeksi hyvä, ehkä parin hengen pitkän matkan veneeksinkin. Mutta ei perheen matkaveneeksi tilojensa puolesta. - jaka
ostin kesällä 06 kyseisen veneen. olen ajanut veneellä n. 100 h ja kokemus on ollut pelkästään positiivinen. vene on todella hyvä esim. kalastuskäyttöön avomerellä hyvän vakautensa vuoksi. matkanopeutta veneellä löytyy 130 hp diesel moottorilla n. 16 solmua ja huippunopeutta n. 20-22 solmua. kalastus käytössä tarttee olla veneessä vähintään 2 hlö, veneen painon ja ominaisuuksien puolesta. (veneen paino käyttökunnossa n. 3000 kg)
positiivinen kokemus, suosittelen. - espi
näistä vastauksista. Harkitsen vakavamielisesti kyseisen venemallin hankintaa lähinnä 2 hengen retki ja yhteysveneeksi mökille. Yöpymistilat jonkinlaiset ainakin lienee 4 hengelle?
- mdatori
eikös akselivetoisella pitäisi kulutus olla maltillinen eikä suuri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001