Autoliikkeen pihassa sinimusta 325i coupe!
Saatelapussa luki: "lanseeraus".
Eli karu totuus on että juuri tuo lanseerausmalli 325i tulee olemaan Suomessa myydyin coupe-malli. Karu totuus siksi, että täällä on jo hehkutettu uutta 335i-moottoria, ja moitittu 325i:tä mopoksi.
335i on HIENOIN, mutta 325i MYYDYIN. Sanokaa jos olen väärässä..
Uusi coupe oli muuten livenä todella upea!
Uusi E92 coupe bongattu
23
4381
Vastaukset
- 330d E90
Näin on, uudet E92 mallit ovat saapuneet tänään / saapuvat huomenna jälleenmyyjille viikonlopun lanseerausta varten. Kyllä lanseerauksessa on esillä suuremmilla jälleenmyyjillä myöskin 335i coupe.
Sehän on itsestään selvää, että halvempaa mallia myydään enemmän kuin kalliimpaa. Hienoja molemmat. - mikkelissä
onkohan koeajoauto vai myyty peli.
- 325iA
Malli ei ole esitelty missään eikä Suomessa varsinkaan, eikä tule ennen tämän kuun loppua kun virallinen esittely tapahtuu.
Siten sitä ei ole myöskään "bongattu" missään.
Unet seis. - varmasti
325iA kirjoitti:
Malli ei ole esitelty missään eikä Suomessa varsinkaan, eikä tule ennen tämän kuun loppua kun virallinen esittely tapahtuu.
Unet seis.Siellä se karikon pihassa oli. Harmaa 335 coupe. Ilman kilpiä. Luulen olleeni hereillä.
- 325ie90
325iA kirjoitti:
Unet seis.Ei kyllä lanseerata ensi viikonloppuna.
Yleensähän tulee kutsu tilaisuuteen.
Perjantaina ainakin sanottiin, että
menee lokakuulle. - 325iA
325ie90 kirjoitti:
Ei kyllä lanseerata ensi viikonloppuna.
menee lokakuulle.Auto ei ole virallisesti esitelty BMW:ltä joten kukaan ei ole sitä nähnyt. Piste.
- E92
325iA kirjoitti:
Auto ei ole virallisesti esitelty BMW:ltä joten kukaan ei ole sitä nähnyt. Piste.
Tunti sitten nähty hopean värinen E92 Turun BMW liikkeen pihalla.
- 325iA
E92 kirjoitti:
Tunti sitten nähty hopean värinen E92 Turun BMW liikkeen pihalla.
Heräsitkö sitten, vai sammuitko?
- päivä sovittu jo aikoja sitten
325ie90 kirjoitti:
menee lokakuulle.Kyllä se nyt vaan on niin, että ensi viikonloppuna esitellään Suomessa uusi BMW E92 coupe.
Esittelypäivä on lyöty lukkoon jo kuukausia sitten.
Paljon puhutaan, mutta monesti ihan asian vierestä. - jo itse
325iA kirjoitti:
Unet seis.Mitä väliä sillä on ettei ole esitelty? Auto on ollut ostettavissa jo pitkään. Sitäpaitsi miksi oletat että tämä kyseinen yksilö on Suomesta ostettu? Saa noita muualtakin maailmasta.
- 335iAX
325iA kirjoitti:
Unet seis.kun se ei tiedä hölkkäsen pöläystä autojen logistiikasta. Esittelyautot tuodaan jälleenmyyjille muutama viiko ennen lanseerausta. Joissakin tapauksissa esittelyautot on pidettävä peitettynä viralliseen esittelypäivään saakka. Maahantuoja järjestää 1-3 viikkoa ennen jälleenmyyjien esittelyä lehdistölle erillisen esittelytilaisuuden, jotta autot ovat "esittelyssä" ennen varsinaista esittelyä, jotta huomioarvo olisi suuri. Ja pidä pisteesi ahterissasi.
- Bill M. White
325iA kirjoitti:
Unet seis.Jeps, 335:n ajotuntumat oli kuvailtu jo viikkoja sitten kotimaisessa yleisteknisessä aikakauslehdessä... tain sitten torkahdin lehden alla...
- BBBBB
varmasti kirjoitti:
Siellä se karikon pihassa oli. Harmaa 335 coupe. Ilman kilpiä. Luulen olleeni hereillä.
Ilman muuta oli. Eilen tuli, kävin tänään katsomassa paikan päällä. Otin myös kuvia, laitan vaikka huomenna nettiin, jos joku pahvi ei usko, että auto siellä on. Hopeanharmaa 335i Coupe, mustat sporttipenkit, nahka/kangassisusta. Todella matala auto noin livenä, hyvännäköinen. Kyllä olisi tehnyt mieli kokeilla! Mutta vasta ensi viikolla sitten mahdollista. Release on lauantaina, sitä ennen auto on piilossa, tänään kävi pesussa ja oli ulkosalla.
- tapahtuu!
325iA kirjoitti:
Unet seis.Ajettu on jo ja maistuu makealta.
- lanseeraus
325ie90 kirjoitti:
menee lokakuulle.ja tämä on fakta. Auto on luonnossa HIENOA ja ajossa upea.
- etukäteen
Kyllä autoja on mm. lehdistöä varten jo viikkoja ennen ensiesittelyä monasti koeajettavana.
Myös löytyy autoliikkeistä saman viikon arkipäivinä ennen viikonloppunäyttelyitä perinteisesti todella kuumina käyville muutamia. Joskus myös tuotekoulutusta myyjille = saavat tutustua itse pikaisesti ennen esittelyä.
Käytäntöjä on monia. Itsellä kokemusta jopa omien autoni oltua aikoinaan 2 - kpl Suomen tyyppikatsastus malleista. - 3er
Siteeraan päivän Iltasanomia, joka testasi BMW 335i coupen:
"Koeajamamme version hinta on 63 700 euroa plus sitten yksilöinnin vaatimat lisävarusteet. Halvemmallakin selviää, mikäli valitsee keulalle vaatimattomamman moottorin. Nyt coupén saa ensimmäistä kertaa myös nelivetoisena ja ensi vuonna autoon voi valita myös vaatimattomamman nelisylinterisen voimanlähteen".
Eli saatoin olla väärässä myydyimmän coupen suhteen. Se lienee sittenkin tuleva "hinnat alkaen" malli 318i coupe.
Mutta uskoisin että kuusisylinterisistä myydyin tulee olemaan 325i.
Oma suosikki ehdottamasti 335i neliveto-automaatti.- 325ie90
Haaveitako?
335i neliveto automaatti.
Ikävä kyllä ei valmisteta. - 3er
325ie90 kirjoitti:
Haaveitako?
335i neliveto automaatti.
Ikävä kyllä ei valmisteta.Kyllä, haavetta vain.
Nyt saatavana 325Cxi ja 330Cxi.
- Ricracing
Tällä taas kirjoitetaan mitä sattuu kuten että 325i olisi jotenkin hidas.
Olisi hauska nähdä usempien kirjoittajien omia autoja...
Idän ihmeet ja muut tavis europelit kiihtyvät 0-100 noin 10 sekunnissa - 325i alle 8 s (jopa automaattina) ja käytännön vääntöä on!
335xi on malli jota vielä ei ole tarjolla, mutta sekin varmaan tulee, sillä x-mallit on mitoitettu yli 500 Nm väännölle vrt. 330xd.
Tehdas ei vielä vaan ole saanut säätöjä myyntikuntoon.
Myös E92 320i (ja d) on varmasti tulossa.
E92 lanseeraus on, kuten elokuussa sanoin, lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna - maailmalla jo tulevana.
Vakavasti autoa (E92) harkitseville vielä tiedoksi että E93 on ensi vuonna markkinoilla ja siinä on BMW:n cabrio historiassa ensi kertaa peltinen alas taipuva katto!- 330d E90
Kiitos tiedoista. Mitenkähän tämä esittelypäivä nyt oikeesti on, mulle sanoi BMW kauppias maanantaina, että ensi viikonloopuna nähdään. Alkuviikosta lupasi mulle 335i:n ajoon.
Olen aikaisemminkin kritisoinut maahantuojan ja jälleenmyyjäverkoston kankeutta. Voi olla taas mulle annettu väärää tietoa.
Asiasta toiseen: uuden BMW:n ostaminenkaan, vaikka tuote on hieno, ei ole helppoa. Esim. Espoon Laakkonen ei antanut tarjousta ollenkaan. - on kotimaassakin
lanseerausviikonloppu, tiedoksi sinullekkin.
- Ricracing
on kotimaassakin kirjoitti:
lanseerausviikonloppu, tiedoksi sinullekkin.
...viikonloppuna, väärässä olin.
Automyyjä vahvisti tiedon tänään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922