Sairaimmat fantasianne

Robotti Ruttunen

Rohkeasti vain hyvät neidot ja herrat, kertokaa myös ihan hieman itsestänne näin yleisesti.

1. Tulla kovaa ruoskituksi, käteni kiinnitetty narulla kattoon kettingillä. Ruoskijana alaston muhku elovenatyttö

2. Naida kahlittua vastentahtoista pientä naista/tyttöä makaamassa vatsallaan. ehkäpä ruoskia tätä.

3. Masturboida muutamalle tuntemalleni tytölle tarjoilemaani illalliskastikkeeseen ja katsella kun he nauttivat illallisestaan. Nam-Nam!
Taidanpa kokeilla lähiviikkoina.

4. Masturboituani jättää spermat käteeni ja tervehtiä naisia kohteliaasti kädestäpitäen. Tätä harrastan varsinkin jos nainen on/pitää itseään älykkäänä

-Olen 21-vuotias eteläsuomalainen mies
-Opiskelen Fysiikkaa/tekniikkaa.
-Taloudellisesti kohtuullisesti toimeentuleva.
-Sinkku, tosin deittailen erästä

82

19429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...jossa...

      ...minut sidottaisiin ulos kuumana kesäpäivänä alasti isoon X-telineeseen riippumaan ranteistani. Jalat irti maasta tietenkin. Sitten kypsyisin auringossa jonkin aikaa ja saisin ehkä vähän raippaa riippumisen lopuksi.

    • kovin sairasta

      Tuohan on pelkkää bondagea. Jos täällä joku avautuisi oikeasti niistä sairaimmista ja kielletyistä fantasioista, niin viestit poistettaisiin, kiitos kukkahattutätien.

    • NANI-NANI

      -olen 29v. seukkaava nainen e-suomesta
      -taidealalla
      -talous..mitä sattuu

      1. tulla kumppanini isän viettelemäksi
      2. eksyä metsään, mistä joku roisi metsästäjä löytäisi ja käyttäisi hyväkseen
      3. härnätä hulluuteen asti miestä, joka ei voisi liikkua eikä koskea minuun
      4. maata kymmenen palvelijan nuoltavana tuntikausia, niin, että koko vartalo nuoltaisiin sormista varpaisiin
      5. olla pillumallina eri seksivälineitä esiteltäessä
      6. saada kieli- ja sormiseksiä joltain remontti-reiskan tapaiselta, työssä likaantuneelta paksusormiselta duunarilta pölyisessä pakettiautossa sääret kojelaudalle nostettuna

      terkkujaaa.....

      • Saisit kyllä kiusata mua, minkä jälkeen voitais ehkä panna, jos sulle sopisi ❤️


    • Olen viidettäkymmenettä käyvä, naimisissa oleva mies ja joskus fantasioin:

      1. Olla sidottuna ja minua kiihoitettaisiin lähes orgasmiin ja lopetttaisiin sitten monen naisen toimesta. Kukaan naisista ei kuitenkaan suostuisi rakastelemaan kanssani vaan saisin vain silmin katsoa enkä tehdä muuta.
      2. Olla sidottua ja vaimoni rakastelisi toisen kanssa silmieni edessä
      3. Olla sängyssä monen naisen kanssa ja he hoitelisivat dildolla & sormilla myös peppuni ja pissaisivat päälleni.
      4. Piiskata ja tulla piiskatuksi

    • Nora.

      Olen 27-vuotias, tuoreessa parisuhteessa elävä, yliopistossa yhteiskuntatieteitä opiskeleva nainen.

      1. Kotiin tullessani yllättäisin poikaystäväni parhaan ystäväni kanssa sängystämme. Poikaystäväni sormi olisi tyveä myöten nautinnosta huokailevan ystävättäreni märässä pillussa, ja he suutelisivat hellästi. Käskisin heitä lopettamaan, mutta he eivät pystyisi, ja aloittaisivat kiihkeän yhdynnän siinä nenäni edessä.

      2. Seurustelisin duunarimiehen kanssa, joka olisi (tietenkin!) minua huomattavasti tyhmempi. Röyhkeästi, sivistyssanoja käyttäen, hakkaisin hänet kotoisissa väittelytilanteissa, mistä turhautuneena ja suuttuneena hän raahaisi minut vuoteeseen ja ottaisi minut rajusti.

      3. Antautuisin valtavassa kiimassa mustan, suurikaluisen (siis todella suurikaluisen) miehen naitavaksi poikaystäväni silmien edessä. Poikaystäväni rukoilisi minua, etten tekisi sitä, mutta en pystyisi vastustamaan kiimaani, ja antaisin mahtavan kokoisen kalun upota sisääni. Samalla huokailisin, etten ole koskaan kokenut niin suurta nautintoa jne.

    • AROSUSI-09

      Kokonainen perhe.Kaikilla tavoilla,jotka voit vain kuvitella.Tylsiä sahoja,happoa,poria ja sellaista.Lisäksi työntäisin ruumiiden aukkoihin aina vain isompaa tavaraa,kunnes ne repeäisivät.Luultavasti vielä syöttäisin perheenjäsenille toistensa lihaa./Tämä nyt ihan lonkalta heitettynä:)

      • nic0le

        Ei nyt kuulu millään tavalla aiheeseen mutta tekiskö joku oikeasti tuommosta, tai siis edes fantasioi oikeasti :0 Yäääh...


      • miten ihmeessä

        tuosta voi mitään seksuaalista nautintoa saada?
        Saahan sitä toki fantasioida mistä vaan, mutta jotenkin vaikeata on kuvitella, että joku voisi moista touhua tehdä muuta kuin äärimmäisen raivon vallassa. Ja sehän on mielentila, joka ainakin itseltäni estäisi kaikenlaisen kiihottumisen.


      • AROSUSI-09
        nic0le kirjoitti:

        Ei nyt kuulu millään tavalla aiheeseen mutta tekiskö joku oikeasti tuommosta, tai siis edes fantasioi oikeasti :0 Yäääh...

        Joskus toki miettinyt,että voisinko jossain tilanteessa oikeasti tehdä tuollaista.Luultavasti.Maailmassa tehdään kaikkea tuota joka päivä.Nytkin.Eivätkä tekijät ole mua tai sua kummempia.Fantasian ja todellisuuden eroon uskon kuitenkin sen verran etten uskoisi saavani todellisuuden tilanteesta samaa iloa irti,kuin kotosalla tumputtaessa ennen maatemenoa.Ainakaan alkuun:)/Gallupin harvoja sadistisia juttuja fantasioivia huomaan olevani,btw...


      • AROSUSI-09
        miten ihmeessä kirjoitti:

        tuosta voi mitään seksuaalista nautintoa saada?
        Saahan sitä toki fantasioida mistä vaan, mutta jotenkin vaikeata on kuvitella, että joku voisi moista touhua tehdä muuta kuin äärimmäisen raivon vallassa. Ja sehän on mielentila, joka ainakin itseltäni estäisi kaikenlaisen kiihottumisen.

        Toiset tykkää,toiset ei:)


    • touhua

      Mies, 62v
      Työttömyyseläkeläinen, aviossa, vaimo 58v.

      1. Ranteet selän taakse köysiin.
      Koiran kaulapanta ja hihna.

      Hihnasta kiskoen makuuhuoneeseen.
      Kivesten ja siittimen sitominen.

      Sängyn viereen polvilleen, vaimo vetää hihnan piikkarin ali ja pakottaa suutelemaan toista toisella niskasta painaen.
      Raipalla hieman vauhtia.

      Sitten "pakottaa" suuseksiin.

      Lopuksi laskee vuoteeseen ja edelleen, käteni ollessa sidottuina, ratsastaa.

      Tapahtui toissa-aamuna.

      Eri versioita samasta on toteutettu.
      Ainoa ikävä puoli on tietoisuuteni että session alkuosan vaimo tekee ainoastaan minun mielikseni.

      Ainoa fantasiani olisi että hän saisi tyydytyksen jo hallitsevasta roolistaan. Loppupuoli menee aivan hyvin.

      Aiemmin hän oli alistuvana ja sidottavana osapuolena ja piti siitä.
      Nykyisin "paukkuni" ovat sen verran tiukassa että purkautuminen kohtuullisinkin väliajoin (vaimon mielipide) vaatii kuvaamaani stimulointia.

      Huonimminkin voisi olla?!

    • Pete71

      Sairain fantasiani taitaa olla se, että ex-tyttöystäväni äiti (joka sattumoisin on sinkku) pakottaisi minut kotiorjakseen.
      Haaveissani joudun elämään hänen asunnossaan vankeudessa alastomana ja siivoan paikat, pyykkään, teen ruoat, tarjoilen yms.
      Hän tietysti rankaisisi erittäin ankarasti piiskalla pienimmästäkin rikkeestä tai virheestä.
      Aina kun valtiatar emäntäni tulisi kotiin, joutuisin putsaamaan hänen jalkineensa kielelläni. Lisäksi minun olisi tietenkin nuoltava hänen jalkansa ja itse asiassa aivan kaikkialta päästä varpaisiin. Usein ja hartaasti.
      Ja likaisimpana yksityiskohtana fantasioissani, hän käyttäisi suutani wc-pyttynään ja kieltäni vessapaperina aina, kun hän tekisi tarpeensa kotonaan.
      Että sellaista pääpiirteissään.

      Olen 35-vuotias mies pääkaupunkiseudulta.
      Työskentelen tietoliikenne alalla.
      Kohtuullisesti toimeentuleva perheen isä.

    • pojkan

      Alle 30-v. mies

      1) olla orjana jollekin vaihdevuosi-ikäiselle äkäiselle kartanonrouvalle, joka tiuskisi, komentelisi ja sylkisi naamalle ja ruoskisi ja teettäisi raskaita paskahommia

      2) alistaa jotain nättiä nuorta aulista masokistista naista. Naisin suuhun ja lutkittelisin. Lopuksi kusisin suuhun ja tyttö kiittäisi innoissaan tyyliin "aah, sepä maistuu ihanalta Herra xxxxxxxx xxxxx".

    • Perinnekeräilijä

      Piika ja renki olivat heinänkorjuussa syrjäisellä niityllä. Piikaa alkoi panettaa ja hän sanoi rengille:
      - tehhääs Kalle nyt nyt jottain oikeen rivoo.
      Kallea ei tarvinnut houkutella:
      - joo, mennään latoon ja paskannetaan heiniin.

    • 1Nainen

      32 vuotias nainen
      sinkku
      Art director

      Tanssin punaiset alusasut päälläni seksikkäästi 29 vuotiaalle veljelleni. Hänen uusi vaimonsa saapuu paikalle ja vaatii minua jatkamaan. Viimein hän vaatii veljeäni ottamaan minut entisen kotitalomme keittiön pöydän päällä. Vaimo masturboi itseään ja kehottaa meitä pidemmälle rivoilla käskyillä.

    • hih :)

      - kaksi isokokoista miestä panisi puoliväkisin takaapäin vuorotellen molempiin aukkoihin ja samalla pakottaisivat nuolemaan vieraan naisen pimppiä ja pyllyä

      - keski-ikäinen mies tumma puku päällä (vain kyrpä esillä), olen alasti polvillani hänen edessään, mies nai minua lujaa suuhun, haukkuu, huorittelee, lopuksi kusee kasvoilleni.

      Nainen, 27 vuotta

    • siimeksessä

      Olen lämpimänä kesäiltana koirani kanssa metsässä lenkillä. Tulemme lammen rannalle jossa nuori noin 18 v tytön on uimassa. Hän on juuri nousemassa vedestä eikä huomaa minua ja koiraani. Katselisin häntä salaa kun hän kuivaa itseään ja istuu alasti kannon nokalle lämmittelemään ilta-auringossa. Tyttö vilkuilee ympärilleen ettei vaan ketään sattumalta ole lähettyvillä ja sitten hän alkaa hyväilemään itseään. Kaluni jäykistyy kun katselen hänen kaunista vartaloaan ja hänen paljaaksi ajeltua vakoa ja häpyhuulia jotka ovat kostuneet ja turvonneet hänen sormien hyväilystä. En voi vastustaa kiusausta vaan aukaisen sepallukseni ja otan esille suonisen kovaksi turvonneen kaluni ja alan hyväilemään sitä voimakkain vedoin. Koirani on aivan hiljaa vierelläni ja ihmettelee tapahtunutta. Hiivin vähän lähemmäkis tyttöä jotta näkisin vielä paremmin hänen ihanan vakonsa. Tyttö on jo omissa mailmoissaan silmät kiinni, hän levittää häpyhuuliaan voimakkaasti ja hyväilee samalla ihanasti klitoristaan. Olen puun takana noin 10 m päässä tytöstä ja runkkaan kovaa kaluani entistä voimakkaammin kun hän yhtäkkiä aukaisee silmänsä ja huomaa minut runkkaamassa puun takana. Hän ei pakene vaan on hieman hämillään, hymähtää aivan kuin olisi odottanut tätä hetkeä ja jatkaa hyväilemistään. Hän siirtää katseensa minun suonikaaseen kaluuni ja levittää jalkojaan entistä enemmän. Nyt runkkaamme molemmat aivan hurmioisamme ja samalla siirryn lähemmäksi tyttöä. Koirani Hektor (Irlannin susikoira) juoksee suoraan tyttöä kohti, huudan "älä pelästy, se on vain utelias ja haluaa tervehtiä". Hektor tervehtiikin oudolla tavalla, hänen kuononsa tunkeutuu tytön vakoon ja alkaa nuolla sitä. Tyttö voihkii ja antaan Hektorin nuolla innolla. Minä innostun entistä enemmän näkemästäni ja komennan tytön ottamaan kaluni suuhun. Hän alkaa imeen sitä innoissaan samalla kun Hektor nuolee häntä. Hektorin kalu on nyt tullut ulos tupestaan ja tekee nylkytysliikkeitä. Komennan tytön nelinkontin sammaleelle ja Hektorin hänen selkäänsä. Autan tyttöä ja Hektorin ison kalun tytön vakoon ja asetun itse tytön eteen jotta hän voi samalla imeä kulliani kun Hektor nylkyttää häntä takaapäin. Kohta tyttö mumisee että nyt koiralta ja häneltä tulee ja samalla minulta purkaantuu valtava lasti hänen suuhunsa....aaaahhh tämän kesän ihanin iltalenkki ; )

      Olen 50 v urheilullinen (entinen aktiiviurheilija ja nyt 3-4 x viikossa lenkkeilyä ja punttia) ja mies jolla 2 aikuista lasta.

      • Anonyymi

        Muuten jees mutta että koira?? Mitäh?


      • Anonyymi

        Huoh... ollapa tuon tytön paikalla ja tilalla vaikka olenkin mies ;)
        t: Pervo-mies


    • tarua vai totta

      1. Vaimoni lähtee kuukaudeksi työmatkalle ja anoppi tulee siksi aikaa asumaan meille. Hän ottaa heti ohjat käsiinsä ja olen hänen palvelijansa ja orjansa kaikin tavoin. Piiskaa, nuolemista, naimista, WC-palveluja, kotitöitä.
      Kun vaimoni palaa hän kertoo kuinka innoissani olen ollut hänen koulutuksestaan ja sen jälkeen olenkin kahden naisen loukussa.

      2. Vaimoni olisi orjanani. Täydellisesti. Hän olisi minulle vain leikkikalu ja käyttöesine. Kavereiden kanssa katsoisimme kun hän strippaa meille ja nai itseään dildolla. Sitten kaverit voisivat panna häntä joka reikään.

      40 v naimisissa, sukkahousuihin kyllästynyt.

    • mielessä...

      Olen 38 v. mies, mainosalalla, naimisissa

      Fantasiani: minut on sidottu vaimoni kanssa kasvotusten, kullini vaimon sisällä, makaamme kyljellämme sängyssä ja nuoret, lihaksikkaat ja isokaluiset mustat miehet naivat meitä kaikkiin aukkoihin, laskevat spermat suihimme, perseisiin ja pilluun... suumme on teipattu kiinni, mutta näemme toistemme silmistä, miltä naiminen kummastakin tuntuu, tulen itsekin vaimoni sisään mutta kalu ei pääse luiskahtamaan ulos vaan seisoo taas hetken kuluttua. Tunnen, miten vaimoni pillu sykkii välillä orgasmeista, joita tulee monta....tätä kestää monta tuntia...

      • kirjoittaa

        niin paitsi että tietysti on mahdotonta ottaa suihin, jos suu on teipattu :)
        Mutta p.lluun mahtuu kyllä kaksi kalua yhtäaikaa, varsinkin kun p.llu on liukas spermasta...


    • ChevyBoy

      Fantasioin siitä, että saisin katsella autoni V8 koneen sisälle, kun männät nussivat rajusti moottoria. Revittelisin vaan kaasupolkimella ja tahti kiihtyy... aaaahhhhh...

    • Mies 40

      Joutua kidutuskammioon yhdessä pyöreän naisen kanssa, ja katselemaan kuinka nainen riisutaan väkisin alasti. Sen jälkeen sidotaan kiinni ja johdetaan sähköä NÄNNEIHIN, PILLUUN, JA PERÄAUKKOON. Samalla minut pakotetaan myös riisuutumaan, ja masturboimaan monen kiduttajan katsellessa. Jossain vaiheessa joudun myös itse sähkökäsittelyyn.

      Mies 40 vuotta, betonimies
      Helsinki

    • Rekku

      Tässä yksi fantasia. Muitakin on. Ja on siis loppua kohden jopa aika toteuttamiskelvoton...

      Bisnes-tyylinen (liituraitajakku, korkkarisaappaat) tai muuten kauneudestaan hyvin tietoinen nuorehko nainen pitäisi minua lemmikkinään. Kun hän tulisi kotiin, olisin eteisen lattialla odottamassa, että saan hieroa naamaani hänen jalkoihinsa. Hän rapsuttaa minua korvan takaa ja johdattaa olohuoneen sohvalle.

      Nuolen hänen varpaitaan, sormiaan, jalkoväliään kun niin käsketään. Jos toimintani ei häntä miellytä, saan piiskaa.

      Saatamme lähteä käymään kaupungilla, johon hän vie minut kaulapannassa ja talutushihnassa, kontaten. Esittelee ystävättärilleen, jotka ehkä kommentoivat ja käsittelevät minua samaan tapaan kuin lemmikkikoiraa käsiteltäisiin.

      Mies, 28, Etelä-Suomi, seurustellut 1,5 vuotta.

    • hauskoja!

      Olen virkanainen ja äiti, 43 vuotta. Kannan ruokakasseja kaupan pihalla, kun ohitseni ajaa hitaasti kaksi noin kolmekymppistä rujon näköistä prätkäjengiläistä Harlikoillaan. Miehet katselevat minua välinpitämättömän näköisesti ja pysähtyvät autoni viereen. Lastaan kassit autoon ja lähden vähän hermostuneesti ajamaan kotiin päin.

      Näen taustapeilistä, että miehet lähtevät perääni ja kun olen päässyt vähän matkan päähän suoralle tielle, toinen ajaa rinnalleni ja viittaa avaamaan ikkunan. Teen niin ja hiljennän vauhtia. Mies sanoo ilmeettömästi, että heitä panettaa helvetisti, ja käskee seuraamaan häntä. Vastausta odottamatta mies kaasuttaa edelleni ja toinen ajaa jäljessäni.

      Ajamme hyvän matkaa, kunnes mies kaartaa jollekin yksinäiselle pikkutien pätkälle ja pysäköin hänen perässään. Sitten miehet alkavat mitään puhumatta riisua minua, puristelevat ja kopeloivat kaikkialta, kääntelevät minua eri asentoihin nokkapellin päällä ja lopulta painavat minut autoani vasten ja naivat itsensä tyytyväisiksi.

    • minua

      kaksi sadistista naishoituria sitovat minut kiinni ja tutkivat ja koskettelevat kiveksiä ja penistäni, sanovat, että minulla on tosi pitkä esinahka ja että minut on määrätty ympärileikattavaksi ja että he haluavat suorittaa sen ilman mitään puudutusta. Rimpuilen ja hieron reisiäni yhteen, mutta en voi vastustaa, kun naiset ympärileikkaavat minut terävällä veitsellä eli leikkaavat pois esinahan aivan kokonaan. He myös sanovat, että oikeastaan minut pitäisi saman tien kuohita, li leikata pois nuo kiihottavat painavat kivekset.

      • usein samanlaisia

        fantasioita ympärileikkauksesta ja kuohitsemisesta. Minulla on pitkä esinahka eli tuppikulli ja jo kouluaikana terveydenhoitaja puhui jotain ympärileikkauksesta. Sen jälkeen en ole saanut asiaa pois mielestä. Nykyisin melkein joka ilta sängyssä peiton alla puristelen ja venyttelen esinahkaa, joka on sellainen lihaisan paksu ja kuvittelen, että joku nainen tai naiset tulee ja sitoo mut kiinni ja sanoo, että nyt he ympärileikaavat minut. Silloin tulee siemenet ja silloin vedän esinahan aivan taakse ja paljaaksi ja kuvittelen, että olen ympärileikattu. Puristelen myös samalla palleja ja kuvittelen, että naiset haluaa leikata myös ne koska ne on niiden mielestä liian kiihotttavat, niinkuin onkin. Olen 23v opiskelija.


      • Ruikkaaja

        Fantasiani oli ainoikaan että kusen naisten saappaisiin. Pari vuotta sitten se myös ekan kerran toteutui. Ja jatkuu edellen, Työskentelen erään liikkeen autonkuljettajana ja joudun työkeseni kiretelemään yritysten toimistoissa aina kun näen sopivassa paikassa naisten saapikkaat niin tämä poika kusaseen saappaisiin. Toissa yhtenä päivänä laskettiin kaverin kanssa että olemme merkanneet kusella noin tuhannen naisen saappaat ympäri pääkaupunki seutua. Joten siis konttorinnaiset varokaa ettei kusimerkkaajan pääse merkkaamaan teidänkin jalkineita. Vuoden vaihtee jälkeen olemme päättäneet siirtyä avokkaisiin.


    • naisnäkökulma

      Mielestäni tuossa ylempänä ei, jotain poikkeusta lukuunottamatta ollut mitään "sairasta".

      Itse olin, luterilais-puritaanisen kasvatuksen saaneena, hyvin estoinen ja käsitykseni yhdyselämästä oli se että nainen passiivisena "uhrautuu" miehen himoille.

      Yhdydelämämme alkuvaiheessakin huomasin siinä myös omalta kannaltani nautinnollisia piirteitä mutta muuten pysyin täysin passiivisena.

      Muutaman vuoden jälkeen mieheni näytti varovasti lehteä jossa oli köysin sidottujen naisten kuvia ja kysyi että miltähän tuo mahtaisi tuntua.
      Jo pelkkä kuvien näyttäminen loukkasi minua puhumattakaan että minun täytyisi ottaa kantaa moiseen.

      Kuitenkin, jonkin ajan kuluttua, mieheni tuli vuoteeseen köysien kanssa ja mitään puhumatta sitoi ranteeni eteen yhteen ja kiinnitti ne vuoteen päätyyn.
      Sitten esileikit.
      Tunsin itseni kertakaikkisen rennoksi ja vapautuneeksi koska nythän minulta ei odotettukaan mitään aktiivisuutta. Toisaalta häpesin itseäni ja nautintoani.

      Sen jälkenn, vaihtelevin välein, tulivat köydet makuuhuoneeseemme vaihtelevin menetelmin.
      Eräs mieliasentoni oli olla yhdynnän aikana sidottuna vatsallani, takamus pystyssä, ranteet selän takana tai nilkoissa ja saada elintä tässä "koira-asennossa" josta muuten en pitänyt.

      Ukkoni mieliteot muuttuivat hiljalleen vuosien saatossa ja viime vuodet roolit ovat olleet päin vastoin.
      60 ikäisenä hän ilmeisesti tarvitsee päinvastaista stimulointia.
      Eli minä hallitsen, sidon, alistan, runkkaan ym.
      Itse tapahtumasta en pidä, olen lähinnä neutraali, mutta olen hyväksynyt sen että jotain tapahtuakseen minunkin on tehtävä jotain.

      Tällä viikolla ukko on täytynyt köyttää kahdesti ja viikon kiintiö on kyllä täynnä.
      Itse en tee aloitetta. Ukko tulee narujen ja kaulapannan kanssa kysymään.
      En ole kieltäytynyt kun tajuaa ettei odota liikoja.
      Rytmi se on minullakin.

      Koko litanian ajatus on se ettei mielestäni mikään mikä ei vahingoita toista ja josta molemmat saavat nautintoa tai ei ainakaan ole vastenmielistä, ole sairasta.

      Ilman naruleikkejä sukupuolielämämme olisi saattanut jo lopahtaa.
      Eturauhaslääkitykselläkin voi olla osuutensa asiassa.
      Hyvä kuitenkin että yksinkertaisin keinoin juttu toimii.

      Puhukaa hyvät ihmiset älkääkä pelkästään fantasioi.

      Nainen, 58v, aviossa 38 vuotta.
      Ajoittain köysissä liki 30-vuotta.
      Köytellyt tihenevään tahtiin yli kymmenen vuotta.

    • Fantasioitanne?
      Olen 50 , Master, Pks. Osaan asiani...
      Halukkaita?

    • Pikkuinen....

      Mulla on sellanen, että joku nainen hoitais mua kuin vauvaa, laittais vaipat ja muovipöksyt. Antais tuttipulloa (rintaa vielä parempi), syöttäisi. Pesisi ja puettaisi, lukisi satuja, lepertelisi ja paijaisi. Ihan kuin olisin lastentarhassa.

    • tämä merkitsee???

      Täällä on vain paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki ihan tavallisia ja toteuttamiskelpoisia fantasioita, eli ei mitenkään sairaita.

      Te olette pelkkiä kaksinaamaisia tekonössöpyhimyksiä kun ette uskalla paljastaa niitä sairaimpia fantasioitanne. Häpeäisitte, ja vielä vierailette hieman pervommaksi kuvitellulla palstalla, eli leikit ja fetissit palstalla. Olette kaikki ihan nössöjä, pistäkää nyt niitä kunnon mehukkaita paljastuksia fantasioistanne ja uskaltakaa!

      • xxxxman

        Fantasio mene pilallle jos toteuttaa eli se lakkaa olemasta fantasi - valitettavasti näin on !


      • riittävän sairas

        vai nössö, kun unelmoin naisista, jota ympärileikkaa tai kastroi minut, miksei kukaan vastaa, eikö aihe kiinnosta ketään miestä tai naista. usein tuntuu, että tätä palstaa seuraa vain muutama henkilö, kun kukaaan ei kommentoi mitään.


      • sairaalta
        riittävän sairas kirjoitti:

        vai nössö, kun unelmoin naisista, jota ympärileikkaa tai kastroi minut, miksei kukaan vastaa, eikö aihe kiinnosta ketään miestä tai naista. usein tuntuu, että tätä palstaa seuraa vain muutama henkilö, kun kukaaan ei kommentoi mitään.

        fantasialta, joten se kyllä kelpaa. Kastroimistahan ei voi tehdä kuin kerran ja silpominen on laissa kielletty, eli se luetaan sairaaksi senkin vuoksi.

        Mutta jonkun sihteerin piiskaaminen työpäivän päätteeksi ei todellakaan ole mitenkään päin sairasta toimintaa. Sitä tapahtuu sadoissa miljoonissa kodeissa joka yö, vaikka kohteena ei olisikaan se sihteeri tai pomo. Eli piiskaaminen ja nahkaan tai lateksiin pukeutuminen ei ole sairasta. Outoa ja "ei-jokapäiväistä" se tietysti on, mutta ei sellaista voi sairaaksi lukea.

        En nyt kenenkään fantasioita halua alentaa, mutta ottakaa kysymys tosissaan, kyllä sieltä mielensopukoista oikeasti sairaita fantasioita pitää löytyä. Ei voi olla totta että fetissiporukka olisi lopultakin niin mielettömän mielikuvituksetonta etteivät ajattelisi mitään sairaita kuvitelmia.


      • käskenyt
        xxxxman kirjoitti:

        Fantasio mene pilallle jos toteuttaa eli se lakkaa olemasta fantasi - valitettavasti näin on !

        niitä fantasioita toteuttamaan, vaan uskaltakaa kirjoittaa ne tänne.


    • Se toinen osapuoli

      Domina lähettäisi minut ostamaan itselleni rintaliivejä, mekkoja, vaippahousuja ja muuta "ei niinkään miehistä". Hän tulisi "sattumalta" kauppaan tuttavanani ja ihmettelisi myyjän kuullen, että käytänkö minä niitä, ja minun olisi pakko vastata myöntävästi. Jos pokkani ei pitäisi, minun olisi oikeasti ostettava ne ja saatuani piiskaa, käyttämään niitä.

    • .rain

      fantasiani on ajaa alle 3 litraisella koneella varustetulla autolla. Sellaisen puikkoihin en olu vielä uskaltautunut. terv. Z06

    • Anonyymi

      Kai sä tajuat että voit kastikkeeseen runkkaamalla antaa näille naisille jonkun mahdollisen taudin mitä kannat? Mitä vittua äijä?? Kyllä fantasioida saa mutta eri asia lähteä toteuttamaan tollasta..

    • Anonyymi

      U­­us­­­i s­ek­si­­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­i­­. Il­­­mo­­it­­­tau­­­tuminen ry­­­hmä­ämm­­­e tääl­­­l­­­ä - http://6811222.com/H/lE2Y 👈

    • Anonyymi

      32-vuotias akateeminen rouva, mukana kunnallispolitiikassa

      Kaupungintalon itsenäisyyspäiväjuhlien päätyttyä lähden muutaman kunnallispolitikon kanssa jatkoille. Meille tulee vakava erimielisyys jostain ratkaisusta niin että se muuttuu huudoksi. Yksi miehistö tarttuu hiuksiini ja pakottaa polvilleni ja konttaamaan perässään. Valkoviinini kaadetaan lautaselle ja laitetaan lattialle, mistä minut pakotetaan sitä litkimään. Teetetään muutakin - joudun konttaamalla hakemaan esineitä niin kuin koira. Vauhtia annetaan lyömällä kävelysauvalla pakaroille. Kun ojennan selkäni niin saan iskuja rintoihini. Kontatessa pitkä satiinipukuni jää polvien alle. Kun knttaaminen ei oikein onnistu joudun imemään kaikkia kolmea niin että saan spermat kasvoilleni ja sitä tippuu juhlaleningillenikin. Lopuksi he kusevat avaraan kaula-aukkooni.

    • Anonyymi

      Fantasioin rouvani serkun raiskaamisesta. Hanellä olisi päällään sininen polvien alapuolelle ulottuva mekko ja vaaleat satiiniset sukkahousut ja korkkarit. Raahaisin hänet väkisin mökilleni ja raiskaisin. Samalla kun naisin häntä kuiskisin korvaan että seuraavaksi raiskaan hänen teini tyttärensä. Hän itkisi ja pyytäisi lopettamaan samalla kun panisin häntä perseeseen.

      M47, naimisissa, 2 lasta

    • Anonyymi

      Tietty se, että ois kokemusta.

    • Anonyymi

      Kimppa esim. siskosten, äiti-tytär, isä-tytär kanssa.
      Tai panna jonkun siskoa, tytärtä, äitiä tämän katsellessa.
      M39 sinkku

    • Anonyymi

      Viikon selibaatti.

      • Anonyymi

        Toi on tosi paha!


    • Anonyymi

      Haluaisin naida kiihkteästi kauniin naisen kanssa niin, että naisen aviomies on sidottu ja pakotettu katselemaan läpinäkyvän peilin taakse. Lopuksi kävisin kusemassa miehen naamalle ja poistuisin paikalta tyytyväinen hymy naamallani. Nainen ei tietenkään tietäisi, että hänen miehensä katselee lemmenhetkeämme...

      • Anonyymi

        Sama fantasia sillä erotuksella, että mies on samassa tilassa sidottuna ja näkee kun hänen sidottua naistaan naidaan kaikkiin reikiin.
        Lopuksi sidon miehen ja naisen 6/9 asentoon siten, että miehen suu on naisen limaisessa haarassa ja miehen kalu on naisen suussa.
        Itse annan vieressä raipalla vauhtia ja katselen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama fantasia sillä erotuksella, että mies on samassa tilassa sidottuna ja näkee kun hänen sidottua naistaan naidaan kaikkiin reikiin.
        Lopuksi sidon miehen ja naisen 6/9 asentoon siten, että miehen suu on naisen limaisessa haarassa ja miehen kalu on naisen suussa.
        Itse annan vieressä raipalla vauhtia ja katselen toimintaa.

        😎👍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua kiihottaa ajatus, että katselisin salaa ja vetelisin samalla käteen, kun vaimoni nai yhteisen poikamme kanssa.

    • Anonyymi

      Minä olen pienenkpkpinen 169 cm ja 80kg ja vanha 52 kg ja pieni 13 cm penis .Haluan toteuttaa tämän fantasian jossa 187-195tai pitenpikin treenattu sporttisen mut ison vartalon iso perse isot tissit ja leveät hartiat ja sadistinen domina joka haluaa just mun lasien pienen ja vanhan ihan hyvän näköisen ja kroppaisen ,mut pikku muinaisen ,pienen,vanhan ujon luuserin totaalisen alistamisen,pieksämisen,,alistamisen ja nöyryyttäminen , jälkeen omistaa täysin minut ja jatkaa kaikkea edellä mainittua . . Ja heittelee ja pahoin pitelee ja pyllistää ja pieraisee nokkaani myös julkisesti ja minä nolona puolet pienempänä kuljen paitsi Ellen ole polvien päällä imemässä vauvana tissiä.turku olen klo.9.00 rautatie aseman puiston tien viereisellä penkillä.

    • Anonyymi

      Tuolla aikaisemmin kirjoiteltiin:

      Ettei mielestäni mikään mikä ei vahingoita toista ja josta molemmat saavat nautintoa tai ei ainakaan ole vastenmielistä, ole sairasta.

      Siinähän se, seksi on iloinen asia kun sen oikeen ymmärtää ;)

    • Anonyymi

      Minun fantasiani on selainen, että toinen minua voimakkaampi mies piiskaisi minut. Eli koivuvitsaa paljaalle pyllylle vaikka väkisin.

      Salilla etsin ja pisteytän kurittamaan pystyviä miehiä. Olen parhaimmilani noetanut penkistä 45 kg. Joten jokainen mies, joka nostaa yli 90 kg, pystyy minut luultavasti piiskaamaan.

      Taatusti hävettäisi.

    • Anonyymi

      Sellanen olis kun pääsis näkee kun spedeilijä ottaa poskeen ja pyllistee mies porukalle Niuvanniemellä. On varmaan hurjaa menoa kun jaksaa siitä ilmotella.

    • Anonyymi

      Sidottuna ns. Gynotuliin jalat levällään ja kuoli ja kivekset sidottu.
      Kuulo ja näköaisti poistettu siteillä.
      Takapuoli tarjolla jota käytetään surutta useita kertoja eri välineillä ja saan useita runkkauksia ja suuhoitoja. Lopuksi, kun siteet poistetaan näen, että huoneessa on useita naisia ja miehiä eli ollut ikäänkuin näytillä ja käytettävänä.

    • Anonyymi

      Nuolla naisten likaisia kenkiä ja hikisiä jalkoja, saada munille oikein kovat potkut ja maata selällä että ne saa talloa minua, sekä katsoa kun naiset murskaa mun puhelimen ja muita tavaroita saappaiden ja kenkien alle ja nöyryyttää minua.

    • Anonyymi

      Tytär puoleni tytär kiihottaa...

      • Anonyymi

        Joo, kohtahan se täyttää 3v.


    • Anonyymi

      Olla useiden turkiksiin pukeutuneiden naisten vankina ja raiskattavana. Vuorotellen he käyttäisi hyväksi ja nöyryyttäisi pakottamalla panemaan heidän pehmeitä turkiksia.

    • Anonyymi

      En nyt tiedä onko sr mitenkään sairas, mutta haluaisin, että 5 iso kyrpäistä urosta naisi vaimoani joka reikään rajusti ja minä katselisin.

    • Anonyymi

      Sairainta on ehkä se että voisin seksuaalisesti kokeilla ihan kaikkea. IHAN kaikkea. ;)

      • Anonyymi

        Oletko mies vaiko nainen?


    • Anonyymi

      Kyllä se olis sellanen halukas 12-13v tyttö tai kaksikin, kaksin tai kimpassa.

      Tai sitten tuttavaperhe missä vähän kaikki olisi toistensa kanssa, jolle olisin se pervo setä.

      M41

    • Anonyymi

      Mies 52 vee
      Kaksi silmälasipäistä naista toinen voimakkailla pyöreillä plus-laseilla ja toinen pienentävillä isoilla miinus-laseilla vuorotellen vetävät kullistani kilpaillakseen kuka saa minut tulemaan. Siemensyöksyt voittajan linsseille.

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti joku minutkin piiskaisi, jos hän tietäisi, että olen homo. Antaisi notkeaa koivuvitsaa paljaalle takapuolelle lujasti.

    • Anonyymi

      Olen kolmekymppinen toimistovirkailija.
      Kuvittelen osallistuvani johonkin tärkeään juhlaan, jota varten olen pukeutunut aivan viimeisen päälle: Korkarit saumasukat, sukkanauhaliivit, kalliit rintsikat ja upouusi avokaulainen sifonkimekkko.
      Juhlissa minua "piirittää" varsin komea tyyppi, jonka kanssa lähden vielä hotellin yökerhoon. Sieltä päädymme hänen bändikämpälleen - isoon autotalliin. Hän vaatii minulta seksiä, mutta kieltäydyn. Hän suuttuu, tarttuu leninkini kaula-aukkoon ja riuhtaisee niin että kangas repeää niin, että rintaliivini tulevat näkyviin. Kun edelleen kieltäydyn hän kiskaiseen rintaliivien toisen kupin melkein irti ja satuttaa paljasta nännniäni. Itken ja tappelen vastaan kun hän pakottaa minut istumaan autonrengaspinolle. Hän sanoo että nyt otetaan vähän rajumpi tyttökuva rengasvalmistajalle. Hän repäisee hameeni edestä halki ja kiskoo pikkarit riekaleina pois. Hän sitoo käteni selän taakse ja pakottaa reiteni auki niin että pilluni näkyy. Hän vapauttaa käteni ja käskee työntää renkaan vaihdossa käytetyn räikän varren pilluuni ja ottaa kännykällään kuvia.

      Carita

    • Anonyymi

      Olen 40v naimisissa oleva mies..
      1) Haluaisin olla kunnolla aisurina, niin että useempi mies panee vaimoani miten haluaa.. vaikka laittais paksuksi. ja ite en saa kuin korkeintaan nuolla jälkeenpäin
      2) Useempi mies raiskaa vaimon ja minut oikein kunnolla.. sidottuna jossain kellarihuoneessa ym syrjäisessä, ja se olis tuntikausia molempien huutoa ja vikinää, ruoskintaa ja kuristusta, kyyneleet silmässä kun joku vieras mies kuristaa ja läpsii ja tyhjentää siemenensä syvälle..
      3) Pikkutytöt.. haluisin vaan pussata ja halailla ja nukkua niiden kanssa alasti ja imeskellä jalkoväliä ja nuolla varpaista päähän kaiken.. Yhtä kauniita ja haluttavia kuin kaiken muunkin ikäset tytöt ja naiset mutta siitä ei vaan yleensä puhuta..

    • Anonyymi

      Lesboilua anopin kanssa jossain sukujuhlissa jossain hiljaisessa paikassa. Saunassa tai vintillä.

      Nainen 51v, opettaja, ukko ja pari aikuista lasta
      Anoppini 74v

    • Anonyymi

      Tämä mummo on katsellut tyttären pojan järkyttävän pitkää pippeliä saunassa,kuinka voi olla niin pitkä pippeli pojalla,välillä kun poika katselee mummoa tarkkaan,pippeli nousee pystyyn,huh huh,pitkä tuppipippeli,joskus poika vielä nyppii pippeliään.. on siinä tytöillä paikat kovilla.....

      • Anonyymi

        Se on oikein.. :)
        muistan itsekin kun olin lapsena saunassa äidin, äidin siskon ja mummon kanssa.
        olin toki aika nuori mutta muistan vieläkin selvästi ne tummat ja tuuheet karvapehkot. Se oli oikein kunnon naisen malli mikä säilyy mielikuvissa koko loppuelämän. Ei mitään tietoa onko itellä ollu pippeli pystyssä, mutta ihme jos ei ole.. naisilla taitaa olla lupa ja tapana myös vähän leikkiä poikien pippeleillä, ainakin mitä omaa lasta on ollut naisia kylvettämässä ja ym hoitamassa niin kähmiminen ja nyppiminen tuntuu kiinnostavan ja olevan tapana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein.. :)
        muistan itsekin kun olin lapsena saunassa äidin, äidin siskon ja mummon kanssa.
        olin toki aika nuori mutta muistan vieläkin selvästi ne tummat ja tuuheet karvapehkot. Se oli oikein kunnon naisen malli mikä säilyy mielikuvissa koko loppuelämän. Ei mitään tietoa onko itellä ollu pippeli pystyssä, mutta ihme jos ei ole.. naisilla taitaa olla lupa ja tapana myös vähän leikkiä poikien pippeleillä, ainakin mitä omaa lasta on ollut naisia kylvettämässä ja ym hoitamassa niin kähmiminen ja nyppiminen tuntuu kiinnostavan ja olevan tapana :)

        Mulla oli täti mikä meitä lapsia saunotti. Täti oli rempseä täti. Tätiä kiinnosti niin pojat kun tytötkin. Aina tarkasti jos jollain oli karvoja alkanut kasvaa,tyttöjen pimpit pesi aina tosi tarkkaan,ja sitten poikien vuoro kun tuli,höpisi aina että täytyy koittaa että liikkuuko esinahka kunnolla taakse,sitten kun jonkun sällin pippeli nousi pystyyn,katse muuttui ja hankasi tosi pitkään pippeliä..mukavia muistoja🥰


    • Anonyymi

      Nussia anoppia puoliväkisin, niin että hän huutaisi että pitää lopettaa tämä on väärin! Mutta myös huudahtelee kuinka hyvältä tunnun ja miten minulla on näin iso! Ja suostuisi lopulta itse imemään kullistani loput spermat kun olen lauennut hänen pilluun.

    • Anonyymi

      Leikkiä laillisen ikäisen nuoren hoikan tytön kanssa livenä isä-tytär roolileikkiä.

      M50, naimisissa, urheilullinen

    • Anonyymi

      Naapurin isäntä käy ahkerasti salilla ja on ilmoittanut, että kun hän nostaa penkistä 100 kg niin sinä päivänä hän antaa minulle vitsaa paljaalle. Itse en kehtaa mennä nostelemaan, kun saan nippa nappa 40 kg. Tilanne on kutkuttava mutta samalla häpeällinen.

    • Anonyymi

      Seisottavin fantasiani on sellainen, että olen mies ja pidän tiukansopivia farkkuja kulkiessani. Toivoisin miesporukan kaappaavan minut autoonsa ja riisuvan minut väkisin alastomaksi, ja vievän minut johonkin syrjäiseen paikkaan naitavaksi ja käytettäväksi seksuaalisesti hyväksi. Myös jonkinlaisen piiskausen ja riepottelun ajatteleminen porukan voimin saa minut kiihottuneeksi herkästi. Sairastahan tuo on, eikä toteudu koskaan, mutta fantasiana toimii.

    • Anonyymi

      Olen 56v ukm. Toiveissani olisi että löytäisin miehen joka olisi kyykyssä naamani yläpuolella ja saisin nuolla hänen kakkaista peppureikää... Ihanaa jos vielä päästäisi pikkusen kakkaa suuhuni

    • Anonyymi

      1. Että joku mies nussisi kuin lutkaa ja alistaisi kunnolla.

      2. Yllättää oma mies nussimista vierasta nuorta naista, tai jotakuta minun ystävää

      3. Kolmen/neljän kimpat

      N26

    • Anonyymi

      Sääliksi käy sitä joka sua deittailee

    • Mies 58v.

      1. joutua siveysvyössä katsomaan kun vaimo saa vierasta, ehkä jopa kahta isokullista

      2. joutua vaimon nähden antamaan miehelle ensin suuseksiä ja sitten peppua

      3. joutua esittelemään vaimon kavereille naisten alusvaatteita

      4. olemaan vaimon ja hänen kavereiden seksileluna, itse kuitenkin siveysvyössä

    Ketjusta on poistettu 203 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe