Kauneus-->nouseva neitsyt,

aurinkokaksonen

Olen tehnyt erittäin mielenkiintoisen huomion,nimittäin usea tuntemani todella kaunis tyttö/nainen on aurinko-kaksonen ja nousevalta merkiltään neitsyt..onkohan nämä asiat yhteydessä toisiinsa?siis ulkonäkö ja astrologia..

10

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Pakko on lisätä tähän,että itse en ole siis aurinkokaksonen ja nouseva-neitsyt,vaikka tuosta aiemmasta sellaisen kuvan saattaa saadakin kun nimimerkin kohdalle laitoin aurinkokaksonen.. ;)

      • mie oon :)

        Minä oon kuvailemasi merkkinen tyttö :) En kyllä tiedä muita samanlaisia, että miten pitää paikkansa, mutta kyllä mie oon kehuja saanut ulkonäöstäni.. mutta kukaanhan ei varmaan ole täydellinen..? No oon itse ainakin tyytyväinen ja monesti kehujakin kuullut, miehiltä ja nausilta.. mallin mitoissa en todellakaan ole, liian lyhyt siihen mutta hoikka oon ja kasvoistakin miellyttävä, joskin hieman tavallisuudesta ehkä poikkeavan näköinen, joku sanoi että "eksoottinen", vaikka olen ihan supisuomalainen...? ;D tosin kauneushan on katsojan silmässä ja minulle itselle ihmisen henkisyys ja huumorintaju ja se jokin kemia on paljon tärkeämpää ;) Kauniita ihmisiä toki voi katsella mielellään, mutta se on vain ulkokuorta eikä tosiaan paljon lämmitä.. ja kuten tärkeimpäni, ukkelini sanoi, monet miehet ei edes uskalla lähestyä kauniita naisia tutustuakseen..


      • mie vaan
        mie oon :) kirjoitti:

        Minä oon kuvailemasi merkkinen tyttö :) En kyllä tiedä muita samanlaisia, että miten pitää paikkansa, mutta kyllä mie oon kehuja saanut ulkonäöstäni.. mutta kukaanhan ei varmaan ole täydellinen..? No oon itse ainakin tyytyväinen ja monesti kehujakin kuullut, miehiltä ja nausilta.. mallin mitoissa en todellakaan ole, liian lyhyt siihen mutta hoikka oon ja kasvoistakin miellyttävä, joskin hieman tavallisuudesta ehkä poikkeavan näköinen, joku sanoi että "eksoottinen", vaikka olen ihan supisuomalainen...? ;D tosin kauneushan on katsojan silmässä ja minulle itselle ihmisen henkisyys ja huumorintaju ja se jokin kemia on paljon tärkeämpää ;) Kauniita ihmisiä toki voi katsella mielellään, mutta se on vain ulkokuorta eikä tosiaan paljon lämmitä.. ja kuten tärkeimpäni, ukkelini sanoi, monet miehet ei edes uskalla lähestyä kauniita naisia tutustuakseen..

        olen nousu neitsyt ja horoskooppini kauris.
        Minua kehutaan kauniiksi ja mallivartaloinen ja vaikka miksi, mutta miksi miehet ei uskalla tulla keskustelemaan kanssani? parempi olla vissiin ruma kuin kaunis..


      • Mieti sitä
        mie vaan kirjoitti:

        olen nousu neitsyt ja horoskooppini kauris.
        Minua kehutaan kauniiksi ja mallivartaloinen ja vaikka miksi, mutta miksi miehet ei uskalla tulla keskustelemaan kanssani? parempi olla vissiin ruma kuin kaunis..

        että olen skorpioni ja nouseva neitsyt...


    • Hymyilee

      Beyoncé, Racquel Welch, Sophia Loren, Lauren Bacall, Ingrid Bergman, Greta Garbo jne. jne.

      Eivät kaksosia, mutta aurinkoneitsyitä kaikki ja todella upeita. Uskallan väittää, että neitsyen merkistä löytyy kohtalokkaita kaunottaria enemmän kuin muista... ;o)

    • vaaga

      Lähes jokainen tuntemani kaksosnainen on kaunis tai vähintään miellyttävän näköinen. Mistä lie johtunee? Tunnen heitä useampia. Nousevia merkkejä en tiedä kuin parin kohdalla. Totta kai kauneus on myös katsojan silmässä.
      Tunnettuja mielestäni kauniita kaksosnaisia: Naomi Campbell, Angelina Jolie, Marilyn Monroe, Liz Hurley, Gina Gershon, Claire Forlani, Kylie Minogue, Nicole Kidman..ym.

    • sane

      MInäkin tiedän yhden tytön(ystäväni) joka on aurinko-kaksonen ja nousu-neitsyt ja on todella kaunis,siis isolla T:llä.Sellainen pienikokoinen,tumma ja isot kauniit silmät.. :)

      Voikohan tähän asiaan olla selityksenä myös se,että hän ainakin on syntynyt vuoden valoisimpana aikana eli juuri ennen kesäpäiväntasausta ja keskipäivällä?

    • Poison.

      Nousevia neitsyitä ei yleensä pidetä perinteisinä kaunottarina, tosin olen jostain lukenut että kasvot ovat yleensä valokuvaukselliset. Piirteissä on tiettyä napakkuutta, kasvojen yläosa on yleensä suurempi kuin alaosa, yleensä siistin ja järjestelmällisen oloisia - tosin muut tekijät voivat vaikuttaa joko tuota vahvistaen tai kumoaen.

      Kaksoset ovat yleensä nättejä ja säilyvät nuorekkaan näköisinä läpi elämän.

    • nouseva neitsyt

      osuutta asiaan, että nousuneitsyet (kuten yleensä aurinkoneitsyetkin) ovat tarkkoja ulkonäöstään, puhtaudestaan, tyylistään, ja pitävät huolta itsestään, harrastavat muutenkin kohtuullisia elämäntapoja. muutamia mainitakseni tässä esimerkkejä nousevista neitsyistä, aurinkomerkki suluissa: madonna (leijona), uma thurman (härkä), nicole kidman (kaksonen), suomalaisia kaimoja: helena lindgren (härkä), arja koriseva (härkä) jne.

      • .....

        ..Aurinko-kalat ja nouseva-neitsyt, enkä todellakaan mikään kaunotar. Isot siniharmaavihreät silmät, outo nenä, pienet huulet, pieni leuka, pienet oudot korvat, vaalea iho (oikeastaan kalpea) ja hiukset.. Ei mitään kehumista. Enkä puhtaudestanikaan kovin välitä. Olen aika välinpitämätön tyyppi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe