Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ei koskaan

vesimiestä

Tunnen pari vesimiestä ja asuinpa toisen kanssa yhdessä. Piinaava, ahdistava suhde. Vesimiehellä oli alhainen huono huumorintaju ja huono itsetunto ja hän takertui kaikkeen mitä sanoin, sanoin ryppyisestä paidasta(en ollut silittönyt)hän suuttui, kerran ihmettelin pitkiä kainalokarvoja, taas mies suuttui...tätä jatkui loputtomiin kunnes pakkasin laukkuni ja lähdin.
Tuttuni sortui myös vesimieheen ja hän oli samanlainen reppana. Ehkä oli vain sattumaa mutta me kierrämme vesimiehet kaukaa.

15

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.n.

      Kiertäkää veskarit kaukaa meidänkin tähden. Typerä selläinen ruikutus. On täällä vesimiehiä mollattu aikaisemminkin, käy lukemassa vaikka palsta ilkeä vesimies.

    • WaterWoman

      Hmm.. Johan oli litania :)

      Kyllä olikin niin surkea mies, et kannattaa tulla tänne sättimään. Jäikö hampaan koloon jotain? Kenties sen veskarin pitkähkö kainalokarva? Vaiko purkautuiko se Ryppyinen paita? Hunosta ja alhaisesta huumorintajusta en osaa sanoa, sillä omaan itse kyllä alhaisen ja jopa ilkikurisen, shokeeraavan huumorintajun, mutta mikäs tässä... Nauru pidentää ikää :)
      Älykkyysoamäärästä päätellen, et vaan ole pysynyt veskarisi mukana, paras läppä heitetään pokerinaamalla, eikä hekottaen samalla kertoen sitä mukavata juttua..

      *HuoH* neiti parat.... :)

    • vm tyttö

      Lainaan: ...sanoin ryppyisestä paidasta(en ollut silittönyt)hän suuttui. Hetkinen, kritisöitkö häntä sun omista virheistä? Haloo äly,älä jätä...

    • vesimiestä.

      Tarkoitin kyllä, että hän suuttui mm. paidan ryppyisyydestä vaikka vikahan oli mun ja minä olin jättänyt silittämättä. Ihme mies tosiaan. Huono itsetunto todella. Hyvä ku pääsin eroon.

    • Kuvis

      että mikä on noin "täydellinen" ihminen itse horoskoopiltaan??? yleensä me vesimiehet emme niuhota kainalokarvojen pituudesta ja ryppyisistä paidoista... ja mitä tulee huumoriin... sitä vaan pitää olla... harvat sitä vain ymmärtää, ikävä kyllä.
      Nimim. kyllä niuhoja maailmaan mahtuu

    • vastaa

      Siinäpä se, ajattelet kuten hän, että niuhotin. Sanoin vain ja ihan normaalilla äänellä, ehkä vähän pilkettäkin mukana.
      Voi, voi näitä juttuja on monia. Hauska juttu kerran kun mies tuli töistä ja sanoi, että vettä satoi vaakasuoraan. Minulla on hyvä mielikuvitus ja aloin kuvitteleen sadetta ja nauroin. Silloin tuo mies pomppasi tuolilta ja lähti.
      Minulla on hyvä huumorintaju ja mieletön mielikuvitus olenhan kauris.

      • ee naarata

        Vesimies omankin kokemukseni mukaan on yleensä vakava ja toisin kuin usein sanotaan, niin melko jäykkä ja niuho. Huumori on miinuksella ja vesimies varoo itsekin huumoria. Ajatelkaapa vaikka aurinko vesimies - kuu neitsyt yhdistelmää. Pahempaa nipottajaa en itse tiedä. Ja muutenkin kuun merkitys on melkoinen veskareille. ne eivät sitä vaan itse tajua. Että veskarit, tutkikaa kuunne! Vesimiehen venus puolestaan seilaa kauriista kaloihin. Se siis voi olla vesimieskin, eiku jäämies. Näissä keskusteluissa on se vika, että liikaa tuijotetaan aurinkomerkkiin. Monet sanovatkin, että ei ole tyypillinen vesimies, ei niin olekaan. Kuu erottelee selvimmin jyvät akanoista.
        Kauriin naurun ymmärrän hyvin. Mikään ei voi loukata vesimiestä enemmän kuin se. Vaikka se olisi juuri tuollainen viaton nauru.


      • VirgoW
        ee naarata kirjoitti:

        Vesimies omankin kokemukseni mukaan on yleensä vakava ja toisin kuin usein sanotaan, niin melko jäykkä ja niuho. Huumori on miinuksella ja vesimies varoo itsekin huumoria. Ajatelkaapa vaikka aurinko vesimies - kuu neitsyt yhdistelmää. Pahempaa nipottajaa en itse tiedä. Ja muutenkin kuun merkitys on melkoinen veskareille. ne eivät sitä vaan itse tajua. Että veskarit, tutkikaa kuunne! Vesimiehen venus puolestaan seilaa kauriista kaloihin. Se siis voi olla vesimieskin, eiku jäämies. Näissä keskusteluissa on se vika, että liikaa tuijotetaan aurinkomerkkiin. Monet sanovatkin, että ei ole tyypillinen vesimies, ei niin olekaan. Kuu erottelee selvimmin jyvät akanoista.
        Kauriin naurun ymmärrän hyvin. Mikään ei voi loukata vesimiestä enemmän kuin se. Vaikka se olisi juuri tuollainen viaton nauru.

        Pikkulisäys muuten hyvään kommenttiin: Vesimiehen venus voi seilata oinaaseen asti - omalla veskarimiehelläni on venus oinaassa (alkuasteissa).


      • ee naarata
        VirgoW kirjoitti:

        Pikkulisäys muuten hyvään kommenttiin: Vesimiehen venus voi seilata oinaaseen asti - omalla veskarimiehelläni on venus oinaassa (alkuasteissa).

        niin oliko 45 astetta se ero tai jotain siis verrattuna aurinkomerkkiin. Mutta yksinkertaistin sen, jotta suuret linjat tulisi esille. Se venus nyt pörrää neitsyitten päissä ja rakastuttaa taas uusiin ihmisiin. Neitsyt kerää nyt sitä haukuttua "satoa", on itsekäs ja inhottava. Pyh, minä nautin elämästä. Ee naarata, mutta ei tuo paljon risokaan. Ja muutenkin menee mulla mukavasti kun sain työkaverikseni au kauris kuu kalat-n. Jo toisen kerran samayhdistelmä. VAAUUUUH!


      • vähä naarattaa
        VirgoW kirjoitti:

        Pikkulisäys muuten hyvään kommenttiin: Vesimiehen venus voi seilata oinaaseen asti - omalla veskarimiehelläni on venus oinaassa (alkuasteissa).

        mun pikku,mussu vesimiesvaimolla se on kauriissa ollut ja pysyy. On sillä sitten sitä kunniahimoakin rakkaavessa. Usein sanoo vaihtamvansa minut parempaan, mutta perääntyy kun sanon, että silloin saan sitä tilaa. Psusi psui kaikille veskarinaisille, Tutkikaa kuunne!


      • Carolina*
        ee naarata kirjoitti:

        Vesimies omankin kokemukseni mukaan on yleensä vakava ja toisin kuin usein sanotaan, niin melko jäykkä ja niuho. Huumori on miinuksella ja vesimies varoo itsekin huumoria. Ajatelkaapa vaikka aurinko vesimies - kuu neitsyt yhdistelmää. Pahempaa nipottajaa en itse tiedä. Ja muutenkin kuun merkitys on melkoinen veskareille. ne eivät sitä vaan itse tajua. Että veskarit, tutkikaa kuunne! Vesimiehen venus puolestaan seilaa kauriista kaloihin. Se siis voi olla vesimieskin, eiku jäämies. Näissä keskusteluissa on se vika, että liikaa tuijotetaan aurinkomerkkiin. Monet sanovatkin, että ei ole tyypillinen vesimies, ei niin olekaan. Kuu erottelee selvimmin jyvät akanoista.
        Kauriin naurun ymmärrän hyvin. Mikään ei voi loukata vesimiestä enemmän kuin se. Vaikka se olisi juuri tuollainen viaton nauru.

        Mä en juurikaan ole perilä kuista enkä aurigoista, nin voisko joku kertoa mulle hiukan kuinka sen saa selville?

        Syntynyt Helsingissä klo. 13:05 Helmikuun 4 pvä, vuonna -78 Tarviiko muita tietoja?

        Kiitän hyvin paljon huomaavasuudesta jos joku kehtaisi tuhlata hiukan aikaa ja vaivaa!


      • vesimiehelle
        Carolina* kirjoitti:

        Mä en juurikaan ole perilä kuista enkä aurigoista, nin voisko joku kertoa mulle hiukan kuinka sen saa selville?

        Syntynyt Helsingissä klo. 13:05 Helmikuun 4 pvä, vuonna -78 Tarviiko muita tietoja?

        Kiitän hyvin paljon huomaavasuudesta jos joku kehtaisi tuhlata hiukan aikaa ja vaivaa!

        Katsoin kuumerkkisi ja se on kauris. Olet perinteisiin sidottu asiallinen, ei aivan tyypillinen vesimies. Vastaan koska viestisi on olleet asiallisia.
        Veskarit! Tutkikaa kuunne!


      • Carolina*
        vesimiehelle kirjoitti:

        Katsoin kuumerkkisi ja se on kauris. Olet perinteisiin sidottu asiallinen, ei aivan tyypillinen vesimies. Vastaan koska viestisi on olleet asiallisia.
        Veskarit! Tutkikaa kuunne!

        Olen taas yhden tiedon Rikkaampi, kiitos sinun


    • vesimies nainen

      No pitääkö se nalkuttaa noin pienistä mitättömistä asioista? Anna aikuisen miehen itse huolehtia paidoistaan ja kainalokarvoistaan. Ei varmaan johtunut edes siitä se suuttuminen että oli vesimies vaan että oli aikuinen ihminen!

    • retsi

      Viestisi oli koominen, kiitos hyvistä nauruista :)

      Olen neitsyt. Neitsyistäkin 'puhutaan pahaa' parhaillaankin neitsyt-palstalla - mutta ikävä kyllä huumori puuttuu niistä juituista kokonaan. Eli kyllä niitäkin juttuja lukisi, jos ei oltaisi niin kovin tosikkomaisia :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe