Pissattaa koko ajan:(

Menee hermot!

Onko kellään samoja ongelmia ja jos on niin miten niitä on hoidettu. Minulla on aina, ihan pienestä pitäen ollut joskus tällainen vaiva: Kun käyn pissalla tulee pissa ihan normaalisti, mutta sen jälkeen tuntuu että pissattaa taas ja olen huomannut että siihen auttaa kun juo paljon vettä yhteen kyytiin niin että tulee ns. oikea pissahätä eikä vain pari liriä. Nyt kuitenkin minulla on pissattanut n. 2 vuorokautta koko ajan eikä mikään tunnu enää auttavan. Tätä esiintyy myös krapulassa yleensä. Pissaaminen ei käy kipeää tai en muuten tunne olevani kipeä. Onko kyseessaä yliaktiivinen rakko vai virtsapakko eli rakon lihas supistelee tai jopa kouristelee kivuliaasti vai voiko olla myös virtsakivi? Ja miten tämä botoxpiikki pistetään ja käykö se kipeää? Olen 22 vuotias ja mielestäni en kärsi virtsankarkailusta. Kerran kerroin tästä tk:n terveydenhoitajalle ja se vaan virnuili päin naamaa tyyliin että minulla on korvien välissä jotain vikaa. Tämä on tosi kiusallista kun saa kävellä kuin ampiainen lentää eli jalat ristissä. Jos joku tietää jotain niin kertokaa, kiitos etukäteen.

4

7656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tk:ssa

Pyydä terkkaria mittaamaan verensokerisi ja tekemään sokerirasitustesti.
      Toivo samalla ettei sinulla ole diabetestä.

D2

• kauhistunut oireilija

Mulla on ollut monta viikkoa pissahädän tunne.
      Pitkitän vessakertoja niin että kerran tunnissa.
      Ei ole virtsatietulehdusta,en tiedä tuleeko työpaikan vedosta.ei ole lääkäri diabeteksestä sanonut sanaakaan vaikka olen käynyt useammalla
      lääkärillä.Jotain kalliita lääkkeitä sain mutta
      en ole ostanut niitä vielä.En usko sokeritautiin siinä tulee muitakin oireita,stressikin voi olla
      yksi syy.Virtsanäyte kannattaa tutkituttaa.
      Kerran luin yhden jutun että jollain oli kestänyt
      3 kk moinen vaiva mitään vikaa ei mistään löytynyt.

• herätkää unesta

Kuinka moni on nähnyt tälläisen botoxpiikillä hoidetun rakon? Itse olen nähnyt, ja voin sanoa että kyseinen nainen olisi varmasti paljon kauniimpi reilusti virtsavaivaisena, kuin sellaisena "tupsupäänä". Kun rakko on muutenkin kovasti ohentunut ja kasvu on heikkoa kaljuuntunutta ja haaroväliin rakkoon on laitettu näitä botokseja, niin voi kamalaa miltä se näyttää. Sen erottaa aivan selvästi kun rakkoon on aivan kuin tökitty yksittäisiä botokseja täyteen, ei ole kaunis ei. Ei se rakko miksikään tuuheaksi ja paksuksi kasva jos luonnostaan on rakko jo ohuehko ja pissaa yleensäkin vähän päässä.

• Menee hermot!

No se oliki virtsatie infektio, onneksi. Kiva kun kerroit tästä botoxhommasta, en todellakaan olisi ottanut sitä kuin vasta sitten kun mitään muuta ei olisi tehtävissä. Mutta kiitos varoituksesta =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10451
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      222
      2094
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1913
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1120
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1104
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      959
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      929
    9. 167
      902
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      872
    Aihe