Kaupallista sontaa

-----------

Mut niin kai se varmaan oli Putaansuulla tarkoituksenakin, kun alkoi kehittelemään konseptia. Sitähän tuo on, tarkkaan harkittu konsepti. Ihan niinkuin mikä tahansa tuote, jota kehitellään, lanseerataan, mainostetaan ja sitten menestyksen myötä tulee oheistuotteet ja muu paska.

Puvut pois, niin ei mitään jäljellä. Lordilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa, koska heillä ei ole musiikillisesti mitään annettavaa. Varestettuja soundeja, muiden ideoita jne.. Kuunnelkaapa Alice Cooperin Poison ja sit perään Hard Rock Halleluja, täytyy olla tyhmä ja kuuro jos ei huomaa yhtäläisyyttä.

Koko monsteri-idean varastanut luultavasti White/Rob Zombielta. Itseasiassa Putaansuu taitaa olla wannabe-rob-zombie.

Säälittävää.

Ja huolestuttavaa, että tuollainen roska uppoaa miljooniin ihmisiin.

15

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------

Koko tämä palsta pitäisi siirtää pois täältä musiikki ja bändit osiosta, parempi paikka olisi esim. mainonta & markkinointi, huuhaa, vitsit tms. mutta ei missään nimessä bändit. Koska Lordi ei ole bändi, vaan muovinen tuote.

• se on mielipiteesi

ja tekstissäsi on paljon järkeä ja totuutta, mutta täytyy muistaa, että vaikka kaikki tämä oheiskrääsä ja muut on ollut Putaansuun suunnitelmissa vuosia, niin tähän ei oltaisi päästy ellei lordi soittaisi oikeasti hyvää musiikkia, mielestäni Lordi on aivan loistava bändi, koska he tuovat takaisin tätä 80-luvun kunnon rokkia ja kauhuelementtejä tähän nykymusiikkiin. Kuulin Lordin ekan biisin radiosta ja jöin heti koukkuun, ja mietin että onpa hyvä biisi, ennenkuin näin että minkänäkösiä ne tyypit olivat, sitten kuuntelin ekan levyn joka oli aivan loistava ja tiukka paketti, en edes katsele paljon heidän videoitaan, kuuntelen ainoastaan levyjä, musiikki on minulle tärkeintä, ja musiikki toimii, ainakin minulla. Ja jos se nyt niin paskaa musiikkia on, niin mikset sitten itse tee biisiä ja laita sitä tänne meille kuunneltavaksi ;)
        Vaikka lordin puvut ovatkin suuri osa live-esiintymisissä, niin luuletko että he olisivat päässeet tähän asti jos heidän musiikkinsa olisi oikeasti jotain paskaörinää tai suoranaista poppia?

Lisäksi on suorastaan epäkunnioittavaa ja röyhkeää sanoa että Lordi ei kuuluisi bändit osioon koska heillä nyt sattuu olemaan oheiskrääsää niinkuin on suurimmalla osalla kaikista bändeistä. Se ei tee heidän musiikistaan yhtään paskempaa, jos et niistä krääsistä tykkää niin älä valita, monet niistä tykkää, ja saa lordikin rahaa ;)
        Onko muka kissin musa paskaa ja eikö heitä voisi kutsua bändiksi, vaikka heillä on 10000 kertaa enemmän oheistuotteita myynnissä kuin lordilla ja koko kiss image on suunniteltu 1000 tarkemmin kuin lordi?

• .........
        se on mielipiteesi kirjoitti:

ja tekstissäsi on paljon järkeä ja totuutta, mutta täytyy muistaa, että vaikka kaikki tämä oheiskrääsä ja muut on ollut Putaansuun suunnitelmissa vuosia, niin tähän ei oltaisi päästy ellei lordi soittaisi oikeasti hyvää musiikkia, mielestäni Lordi on aivan loistava bändi, koska he tuovat takaisin tätä 80-luvun kunnon rokkia ja kauhuelementtejä tähän nykymusiikkiin. Kuulin Lordin ekan biisin radiosta ja jöin heti koukkuun, ja mietin että onpa hyvä biisi, ennenkuin näin että minkänäkösiä ne tyypit olivat, sitten kuuntelin ekan levyn joka oli aivan loistava ja tiukka paketti, en edes katsele paljon heidän videoitaan, kuuntelen ainoastaan levyjä, musiikki on minulle tärkeintä, ja musiikki toimii, ainakin minulla. Ja jos se nyt niin paskaa musiikkia on, niin mikset sitten itse tee biisiä ja laita sitä tänne meille kuunneltavaksi ;)
        Vaikka lordin puvut ovatkin suuri osa live-esiintymisissä, niin luuletko että he olisivat päässeet tähän asti jos heidän musiikkinsa olisi oikeasti jotain paskaörinää tai suoranaista poppia?

Lisäksi on suorastaan epäkunnioittavaa ja röyhkeää sanoa että Lordi ei kuuluisi bändit osioon koska heillä nyt sattuu olemaan oheiskrääsää niinkuin on suurimmalla osalla kaikista bändeistä. Se ei tee heidän musiikistaan yhtään paskempaa, jos et niistä krääsistä tykkää niin älä valita, monet niistä tykkää, ja saa lordikin rahaa ;)
        Onko muka kissin musa paskaa ja eikö heitä voisi kutsua bändiksi, vaikka heillä on 10000 kertaa enemmän oheistuotteita myynnissä kuin lordilla ja koko kiss image on suunniteltu 1000 tarkemmin kuin lordi?

myöskin täyttä paskaa koko Kiss.

Näkeehän tuon jo kirjoitustyylistäsi, ettei sinua ole liialla älyllä siunattu ja juuri sinunlaisiin idiootteihin Lordi uppoaa. Sehän tässä naurettavinta onkin, että niin monet ihmiset suu vaahdossa selittelevät, miksi Lordi on niin hyvä. Ei ole. Ei mitään omaa, ei mitään musiikillista annettavaa.

Luuletko sitäpaitsi, että minun pitäsi osata itse sävelvää voidakseni arvostella musiikkia? Tarvitseeko sinun olla muotisuunnittelija voidaksesi sanoa, että joku vaate on ruma? Tai olla huippukokki voidaksesi sanoa, että joku ruoka on pahaa?

Perustelusi on yhtä pitäviä, kuin uskovaisilla: "Raamattu on totta kun Raamatussa sanotaan niin".

Lordi nyt yksinkertaisesti vaan on huono, suorastaan surkea.

• M.I.C
        ......... kirjoitti:

Näkeehän tuon jo kirjoitustyylistäsi, ettei sinua ole liialla älyllä siunattu ja juuri sinunlaisiin idiootteihin Lordi uppoaa. Sehän tässä naurettavinta onkin, että niin monet ihmiset suu vaahdossa selittelevät, miksi Lordi on niin hyvä. Ei ole. Ei mitään omaa, ei mitään musiikillista annettavaa.

Luuletko sitäpaitsi, että minun pitäsi osata itse sävelvää voidakseni arvostella musiikkia? Tarvitseeko sinun olla muotisuunnittelija voidaksesi sanoa, että joku vaate on ruma? Tai olla huippukokki voidaksesi sanoa, että joku ruoka on pahaa?

Perustelusi on yhtä pitäviä, kuin uskovaisilla: "Raamattu on totta kun Raamatussa sanotaan niin".

Mikä on sinun suosikki? Kaikki jotka menestyy myös tulee oheistuotteita. Ainakin jenkkilässä.

• bisnes tarkoittaa oheistuot...
        M.I.C kirjoitti:

Mikä on sinun suosikki? Kaikki jotka menestyy myös tulee oheistuotteita. Ainakin jenkkilässä.

se on totuus, jossei mielytä niin voit kuunnella loppuikäsi indiebändejä joilla ei oheistuotteita ole. sinun mielipiteesi on että lordi on paskaa, minun mielipiteeni on että heidän musiikkinsa on hyvää, kummankaan mielipide ei ole oikea, sen takia ne ovat mielipiteitä.

• ------------
        M.I.C kirjoitti:

Jenkkilässä :D Sekö se on sitten se, mihin tulee pyrkiä?

No tässä muutamia suosikkejani: Brainchild, Ozzy Osbourne, In Flames, KMFDM, The Kovenant, Audioslave, Ministry, Marilyn Manson, Faith No more, Dope Stars Inc., Rammstein, Megaherz, Foetus, Nine Inch Nails, Rob Zombie, System of a Down...

Menee myöskin The 69 Eyes, Guns n' Roses, Nightwish, Coldplay, Red Hot Chili Peppers ja Metallica pieninä annoksina..

Muutakin kuuntelen, mutta tuossa nyt jotain.

• ------
        bisnes tarkoittaa oheistuot... kirjoitti:

se on totuus, jossei mielytä niin voit kuunnella loppuikäsi indiebändejä joilla ei oheistuotteita ole. sinun mielipiteesi on että lordi on paskaa, minun mielipiteeni on että heidän musiikkinsa on hyvää, kummankaan mielipide ei ole oikea, sen takia ne ovat mielipiteitä.

opetella lähettämään vastaus oikeaan paikkaan.

• smile monkey

haista sinä paska! lordi on tasan ihan paras bändi (anakin mun mielestä) eikä mikään muovinen tuote. sä et tiiä yhtään mitäänm voit hankkia kuules aivot päähäs.

• Original Nokkonen

Jos lähdetään vaikkapa siitä,että bändi ei saa olla markkinatuote yleensäkään,niin aika monet huiput katoaisivat kartalta ja jäljelle taitaisivat jäädä vaan nyhjääjät=)Mutta,mutta..pidä toki mielipiteesi..niin mäkin omani=)

• Original Nokkonen
        ......... kirjoitti:

Näytät vievät asian henkilökohtaisuuksiin. Opettele säännöt,niin EHKÄ saat lisää uskottavuuttakin:)

• Original Nokkonen
        ------------ kirjoitti:

Jenkkilässä :D Sekö se on sitten se, mihin tulee pyrkiä?

No tässä muutamia suosikkejani: Brainchild, Ozzy Osbourne, In Flames, KMFDM, The Kovenant, Audioslave, Ministry, Marilyn Manson, Faith No more, Dope Stars Inc., Rammstein, Megaherz, Foetus, Nine Inch Nails, Rob Zombie, System of a Down...

Menee myöskin The 69 Eyes, Guns n' Roses, Nightwish, Coldplay, Red Hot Chili Peppers ja Metallica pieninä annoksina..

Muutakin kuuntelen, mutta tuossa nyt jotain.

No tuo listahan kertookin jo paljon=))))))

• smile monkey

jokaisella on omat mielioiteet. Lordi on ehkä voinut varastaa monsteri idean joltakin toiselta mutta se ei esrä ketään tykkää mästä asiitä. se että jos sunb mielestä hard roc hallelujah biisi on varastettu joltakin hemmetin alice cooperilta niin se on kyllä iha sun ongelmas ei se mua liikuita. Onham pmmp:n pikkuveli biisikin alumperinb ollut jonkun noitalinna huraa tai mikä se nyt olikaan. että hyvä hän sun on sanoo.,

• --------

Asia selvä :D

..ja ikää sinulla on?

Muistan kyllä kun Noitalinna huraa aikoinaan Pikkuveljestä lauloi.. Olitkos sinä sillon vielä syntynyt? Pmmp:n tytöistä en sano muuta kuin, että kivoja likkoja sivarissa, musiikkiaan en kuuntele, mutta eipä se heitä haittaa ;)

• Muusikko SoprSax

Kuuntelin molemmat. Löytyy niistä hyvin pieniä yhtäläisyyksiä melodiasta - saman verran kuin Maamme-laulusta, suunnilleen. Koko sointupohjahan on ihan toista maata. Ei kyllä millään ilveellä voi sanoa kopioksi! Olematta tyhmä tai kuuro.

Taitavia muusikoita ilman naamioitakin.

Hirviöleikkejä yms. on ollut aina Grimmin saduista lähtien, ja ennen niitäkin. Eikö lapsille ja lastenmielisille saisi tuottaa mitään?

Muihin murheesiisi en ota kantaa.

• lollerokuusysi

Putaansuu on sanonut kaupallisuudesta seuraavasti:
      Mä ymmärrän ihan kybällä tuoteajattelun päälle ja muhun tepsii markkinointi, mutta se ei sano sitä, etteikö me tehtäisi tätä täydellä sydämellä ja rakkaudesta musiikkiin. Mulle henkilökohtaisesti bändi ei ole yhtään sen rehellisempi, jos sitä ei ole ”tuotteistettu”. Itse tykkään kaupallisuudesta ihan perkeleesti, ja siinä vaiheessa voi sanoa, ettei ole kaupallinen tai myy persettään, jos tekee pelkästään demoja, ja antaa niitä ilmaiseksi tai ottaa niistä vain sentilleen sen, että saa kulut katettua. Näitä just saa lukea, että me vedetään vaan playbackina ja ollaan kasattu levy-yhtiön suunnitelmien mukaan. ”Pistetään niille maskit ja laitetaan soittamaan vähän tällaista heviä rokkimeininkiä. Sillai kuitenkin kevyttä, että se voisi soida radiossa. ” Mikään muu ei vituta enemmän kuin se, että ihmiset olettaa asioita."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe