Te muut?? Mä olen ainakin... Huomaan, että pienellä siis todella pienellä flirtillä saan miehen kiinnostumaan.. ja ne muutkin, joista en ole kiinnostunut!! Ja olen huomannu, että mitä enemmän olen "kylmempi" sen paremmin ne kiehnaavat! :) Eikä oikein ole väliä, mikä merkki on kyseessä, koska me leijonathan osaamme eläytyä rooliimme täysin, siis näytellä! Olemme aivan loistavia siinä suhteessa! Ja olen myös huomannut, että miehet tekevät aivan samaa! Tosin, että leijonamiehen lässytys ei tehoa muhun..
Vastaukset 4
- Kathleen
ainakaan minä. Enkä tarvitse flirttiä saadakseni huomiota :/ Toisinaan se on rasittavaa!
Sit toiseks en tykkää näytellä, vaan olen rehellisesti sitä mitä olen. En silti ole mielestäni tosikko, tykkään hauskanpidosta mut reilusta sellaisesta :))
Mä olenkin sitten 'vain' aurinko-leijona, muuten merkkiä ei ole kartallani... siel on paljon ilmaa, eli kaksosta ja vesimiestä. - huomionkipeänä..
Ei tarvitse yrittää, esittää, flirttailla,..
minut huomataan muutenkin. - ehkä oon, ehkä en
ite en rehellisesti sanottuna tiiä...en ikään kiinnitä huomiota, mutta muut sit sanoo et eksä tajuu? ja mä oon vaan et hä? mutta monet myös luulee flirtiks mun normaalia kommunikointia esim baareissa...se on nii ärsyttävää ku miehille ei voi ees puhuu ku heti luullaan et oon kiinnostunu...nauran vaan paljo ja heitän läppää...
pakko viel sanoo et näyttely kyllä sujuu ja se on hauskaa... - LeijonaN-67
Minä en kyllä ole tarvinnu flirttiä. Miehet tuntuvat kiinnostuvan muutenkin. Ehkäpä se on se iloinen ja positiivinen olemus, joka miehiä viehättää. Ja sit kun niiden kanssa juttelee, niin ne kehuvat, miten minun kanssa on helppo jutella. Voi kuulemma olla oma itsensä. Mut niinhän minäkin kyllä aina olen. Esittää en osaa mitään muuta, eikä ole ollut tarviskaan. Sen olen huomannut, että voin jutella mitä erilaismpien ihmisten kanssa ongelmitta. Joskus vaan ärsyttää se, että jotkut miehet alkavat luulla liikoja, jos niille erehtyy vähänkin puhumaan. Eivät ne aina tajua, että jutella kyllä voin, mutta ei sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa932124Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 47634
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433