wou sanon minä.
seksi sujuu oinas naisen kanssa mutta siitä ei tietoa miten jatkossa. vedättääkö vanhempi nainen nyt nuorta poikaa? onko tietoa miten oinas nainen ja jousimies(m) sopii yhteen?
seksi oinaan kanssa
7
1956
Vastaukset 7
- samaa "sorttia"
eli tuli on molempien elementti.
Ei pitäisi epäonnistua, kun puhutte samaa tunnekieltä. Tervemenoa onnen kukkúloille! - olkoon!
Oinas ja jousimies ovat toisilleen luodut. Seksi sujuu varmasti ja niin sanallista kuin sanatontakin yhteisymmärrystä välillänne varmasti on. Ikäerostanne on vaikea sanoa mitään. Harva ihminen tosin ketään tarkoituksella vedättää. Joillekin kuitenkin riittää vain seksi tai mukava yhdessä vietetty aika ilman sen suurempia sitoumuksia. Mutta tunnustelkaa ja kuulostelkaa...ikäero sinänsä on merkityksetön asia, jos kaksi ihmistä yhdessä viihtyy.
- joukkarin kans...
jees..hienoa sexiä,kuin luodut toisilleen,sanon minä! omasta kokemuksestani tiedän,nainen oinas ja mies joukkari,minä naisena nautin seurasta ja yhteisymmärrys vapautta kohtaan,molemmat menevää sorttia! ANTAA PALAA VAAN!
- oikkuneiti
joo ne antaa toisilleen sitä kaipaamaa vapautta mut sit on samalla yhtä seikkailun halusia ettei kumpikaan pääse kyllästymään. nim. etsin omaa jouskaria ;)
- ikinä!
jousinaisena voin todeta, ettei ole oinasmiehen voittanutta kammarin puolella ;)
tätä 'ilotulitusta' on jatkunut jo toista vuotta, ja kuuma huuma ei ole hiipunut vieläkään...
- vädyren83
tutustunu jousimies mieheen noin kk.sit. oinas ja jousimies sopii hyvin yhteen (saanut ainaki sen käsityksen). ja kyllä tosielämässäkin sen huomannu:) jousimies rauhottaa meitä tulisia oinaita!
- Toimiikin
Ainakin oman akansa. Kun arki koittaa parisuhteessa, niin kaikki entinen on hetkessä poispyyhkäisty. Seksistä ei meillä ole puhettakaan, ainakaan keskenämme, jollemme sitten hae/saa sitä muualta. Molemmat olemme sellaisia pomo-tyyppejä. Jos toinen ei anna periksi, mikään ei onnistu. Liittomme on kestänyt yli kymmenen vuotta, mutta loppu taitaa häämöttää. Kaikki hellyys, intohimo, lämpö ja läheisyys katosi yhdessä yössä suhteestamme. Syytä en tiedä. Enkä enää haluakaan tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398