Herra on puhunut mulle ihmeellisiä asioita tässä viimepäivinä. Tahdon jakaa tämän kanssasi, rakas veljeni ja sisareni - !
Kun Jumala loi esivanhempamme, Adamin ja Evan, olivat he täydellisiä, Luojansa kuvaksi luotuja, hänen suurimman rakkautensa kohteeksi. Sitten tuli syntiinlankeemus ja alkoi rappeutuminen ja särö ihmisen ja Jumalan välille.
Kuitenkin Jumala rakastaa sinua, ja Hän tahtoo ennallistaa suhteensa kanssasi jo täällä ajassa!
Sinussa virtaa Jumalan DNA! Kaikki muu on luotu meitä palvelemaan - enkelitkin.
Herra tahtoo antaa sinulle elävän rakkaussuhteen kanssaan, sinulla on oikeus olla - ja olet, Korkeimman Jumalan pappi ja lapsi.
Palkkalisesta Papiksi, palvelijasta Lapseksi.
TArkoitan tällä sitä, että Herra tahtoo sinun ja hänen välit - täyteen vapauteen ja lapsuuteen.
Hän tahtoo, että saat olla Iskän oma kulta, jolle hän tahtoo antaa vaan kaikkea hyvää!
Meille on annettu uskovina niiiin huikeita oikeuksia, ja Herra vaan odottaa että saisi valjastaa meidät täyteen mittaan Hänen tuntemisessaan!
Siunausta Jeesuksessa!
Sinä olet ihme!
4
265
Vastaukset
Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Psalmi 139:14
- Misunderstood
eikös se mennyt niin että aatami tehtiin savesta ja maan tomusta?
eikös me sillo kaikki olla jonkin tason hiekkakakkuja? xD- deeku
Olisi mahtava, jos saisit oikeasti tietää, minkälaiseksi sut on alunperin tarkoitettu -
Kuolemattomaksi, täydelliseksi, täydellisen kauniiksi ja hyväksi - puhtaaksi. Ilman suruja, vikoja, kipuja.
Vain täydellistä rakkautta elävässä suhteessa oman Luojansa kanssa!
Kun otin vastaan Jeesuksen - tai oikeastaan Jeesus minut, alkoi tuo ennallistamisprosessi elämässäni. Tosin olen keskeneräinen loppuun asti, koko tämän kauttakulkumatkan ajan.
Mutta mua odottaa niin suunnaton kirkkaus, etten osaa edes aavistaa.
Ja Jumala tahtoo sinutkin sinne yhteyteensä!
Pyydä Jeesusta elämääsi, koita edes... voin taata, että teet parhaan ratkaisun.
Ylös vuorelle Jumalan luo käy vain yksi tie, se on Jeesus - tosi Jumala itse.
Rukoilen puolestasi.
Siunausta Hänessä =@)
- Misunderstood
niin oot säkin aika ihme tyyppi.... oikestaan kaikki TE ootte...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592