Herra on puhunut mulle ihmeellisiä asioita tässä viimepäivinä. Tahdon jakaa tämän kanssasi, rakas veljeni ja sisareni - !
Kun Jumala loi esivanhempamme, Adamin ja Evan, olivat he täydellisiä, Luojansa kuvaksi luotuja, hänen suurimman rakkautensa kohteeksi. Sitten tuli syntiinlankeemus ja alkoi rappeutuminen ja särö ihmisen ja Jumalan välille.
Kuitenkin Jumala rakastaa sinua, ja Hän tahtoo ennallistaa suhteensa kanssasi jo täällä ajassa!
Sinussa virtaa Jumalan DNA! Kaikki muu on luotu meitä palvelemaan - enkelitkin.
Herra tahtoo antaa sinulle elävän rakkaussuhteen kanssaan, sinulla on oikeus olla - ja olet, Korkeimman Jumalan pappi ja lapsi.
Palkkalisesta Papiksi, palvelijasta Lapseksi.
TArkoitan tällä sitä, että Herra tahtoo sinun ja hänen välit - täyteen vapauteen ja lapsuuteen.
Hän tahtoo, että saat olla Iskän oma kulta, jolle hän tahtoo antaa vaan kaikkea hyvää!
Meille on annettu uskovina niiiin huikeita oikeuksia, ja Herra vaan odottaa että saisi valjastaa meidät täyteen mittaan Hänen tuntemisessaan!
Siunausta Jeesuksessa!
Sinä olet ihme!
4
249
Vastaukset
Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Psalmi 139:14
- Misunderstood
eikös se mennyt niin että aatami tehtiin savesta ja maan tomusta?
eikös me sillo kaikki olla jonkin tason hiekkakakkuja? xD- deeku
Olisi mahtava, jos saisit oikeasti tietää, minkälaiseksi sut on alunperin tarkoitettu -
Kuolemattomaksi, täydelliseksi, täydellisen kauniiksi ja hyväksi - puhtaaksi. Ilman suruja, vikoja, kipuja.
Vain täydellistä rakkautta elävässä suhteessa oman Luojansa kanssa!
Kun otin vastaan Jeesuksen - tai oikeastaan Jeesus minut, alkoi tuo ennallistamisprosessi elämässäni. Tosin olen keskeneräinen loppuun asti, koko tämän kauttakulkumatkan ajan.
Mutta mua odottaa niin suunnaton kirkkaus, etten osaa edes aavistaa.
Ja Jumala tahtoo sinutkin sinne yhteyteensä!
Pyydä Jeesusta elämääsi, koita edes... voin taata, että teet parhaan ratkaisun.
Ylös vuorelle Jumalan luo käy vain yksi tie, se on Jeesus - tosi Jumala itse.
Rukoilen puolestasi.
Siunausta Hänessä =@)
- Misunderstood
niin oot säkin aika ihme tyyppi.... oikestaan kaikki TE ootte...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841