ei niin koskaan

vesimies miestä enää...

olen lukenut näitä viestiketjuja ( mm. ilkeä vesimies) ja kyllä on niin paljon "tuttua".
Varsinkin tuo lause "Kaksi vuotta onkin minulle jo vittuillut milloin mistäkin.viimeksi taisi olla,kun katselin TV.stä väärää kanavaa ja luin jotakin juorulehteä."
En ole eläissäni nähnyt tuollaista v-tuilijaa ja toisen loukkaajaa (olen sentäs 38v.,seurustellut monien kanssa ja vuosia).
Ennen kävin jopa nyrkein tämän v-tuilijan päälle (varsinkin kännissä mies kaivoi kaikki mahdolliset asiat ja yleensä aivan tuulesta temmattuja epäilyjä), mutta nyt 3vuoden jälkeen olen alkanut pitämään turpani visusti kiinni, vaan eipä auta sekään kun vesimies alkaa sen v-tuilun. Nykyään miehen bravuri onkin v-tuilla niin kauan että alan itkemään (kun en enää jaksa nousta vastaan-vaikka edelleen tekisi mieli vetää siltä hampaat kurkkuun)
Ja todellakin moisesta vetäytymisestä mitä hän harrastaa, en tajua yhtään mitään. Yksikin väärä kommentti minulta (josta muut eivät välittäisi yhtään mitään) saa hänet vetäytymään kuoreensa ja olemaan kuin ei olisikaan -monta päivää.
Ja puhuminen on turhaa, se kaikki on kuulemma jäkättämistä ja paskan jauhamista...jaa, ja mitäpä hänen monen tunnin haukkumiset ja v-tuilut sitten ovat???
Olen myös tullut siihen tulokseen, että turha tässä on hakata päätä jatkuvasti seinään.
Viikko ehkä parhaimmillaan kaksi voi mennä suht asiallisesti (niin kun asiat menevät juuri niinkuin vesimies haluaa. En ole yhteydessä kehenkään, en käytä nettiä, katson samaa tv-kanavaa, menen nukumaan samaan aikaan, en puhu aamulla mitään-pysyn mieluiten sängyssä hiljaa kunnes hän on lähtenyt töihin, en puhu työ- enkä muistakaan asioista-ei häntä kiinnosta muut kuin omat asiat, jne jne...listaa voisi jatkaa loputtomiin)
Ja hän sitten vaatii OMAA RAUHAA, kun ei anna toisen edes hengittää vapaasti.
Kyllä on niin itsekeskeinen ja suoraan sanottuna paska jätkä (44v) kun vain ikinä olla ja voi.
Ja joku kirjoitti hyvin, että toi v-tuilu on jotain testaamista; sama kun heittäis akan seinään ja kattois et vieläkö se tykkää...JUURI SILTÄ MINUSTA TUNTUU.
Minua epäilee, tivaa, syyllistää koko ajan, mutta itse voi lähteä ovet paukkuen useiksi tunneiksi teille tietämättömille, piilotella kännykkää ja olla puhumatta asioistaan-"mitä v-tua ne sulle kuuluu" on aina vastaus ja minun pitää tilittää joka minuutti elämästäni tai muuten olen paneskellut työkamujen kanssa työaikana ym. muita aivan utopistisia syytöksiä saan kuulla kaiken aikaa.
Ketään kavereita tällä tapauksella ei ole, eikä ihme- eikä siis saisi olla minullakaan (ei edes oman äidin kanssa saisi soitella sillon tällön)
Ja viime lause oli, että minun pitäisi hakeutua hoitoon- KENENKÖHÄN sinne hoitoon tosiaan pitäisi hakeutua??
Mitä enemmän luen näitä viestejä sitä vakuuttuneemmaksi tulen oman asunnon etsimisestä ja eron hakemisesta.
Kiitos teille ystävät hyvät...

14

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiehen

      >>>>Ennen kävin jopa nyrkein tämän v-tuilijan päälle(varsinkin kännissä mies kaivoi kaikki mahdolliset asiat ja yleensä aivan tuulesta temmattuja epäilyjä), mutta nyt 3vuoden jälkeen olen alkanut pitämään turpani visusti kiinni, vaan eipä auta sekään kun vesimies alkaa sen v-tuilun. Nykyään miehen bravuri onkin v-tuilla niin kauan että alan itkemään (kun en enää jaksa nousta vastaan-vaikka edelleen tekisi mieli vetää siltä hampaat kurkkuun) >>>>
      Vesimiehen logiikkaan kuluu juuri tuo lainaamani juttu. Mulla on sama kokemus ja hänen tarkoituksenaan oli tehdä uhrista syyllinen, "lyö vaan, niin otan eron", se huusi. Olin ennakoon jo valmistellut itseni, että en provosoidu tuosta. En tietenkään sanonut hänelle mitään omasta logiikastani, mutta vein häneltä aseet, kun en provosoitunut. Sanoin vaan, että hae ero ja minään lupaan kertoa sinusta kaiken. Tunne- elämä romahti ja sitten vähensi ryyppäämistä ja nyt se ihmettelee sitä, että ollaan naimisissa, mutta ollaan kuin sisko ja veli? Vesimies on nujerrettu nujerrettu. Ei koskaan enää vesimiestä.

    • veskari...

      Sitä ei vaan kiinnosta enää? Ei mua ainakaan tommonen vois vähempää kiinnostaa...

      • viestin aloittaja

        viimeksi kun hain asuntoa (ihan oikeasti) niin johan alkoi tekstiviestiä ym. pukkaamaan, että eikö vielä olisi mahkuja...
        Joka kerta sama asia- kun vihdoin mittani alkaa täyttymään ja alan tosi toimiin, niin tämäpä vellipöksy alkaa heti hyvittelyn ja anelun.
        Minä taas hellyn ja auta armias kun pari viikkoa on menty eteenpäin, sama v-tuilu, haukkuminen ym. alkaa, ihan kuin tämä "herra hyvämuisti" ei muistaisi miten viimeksi kävi ja sitä ed. kerran jne jne...
        Kauheeta henkistä ylivaltaa koko homma. En minä jaksa koko aikaa olla varpasillaan, ei mielestäni NORMAALI suhde niin etene/toimi...
        Ja tiedän että tämä vesimies rakastaa minua (tehnyt sitä jo 15v.) IHAN OIKEASTI, kummasti vaan näyttää sen....


      • -sanakirja

        Oletko tosiaan sitä mieltä että jos ei kiinnosta, niin voi menetellä tuolla tavalla? Pitäis kyllä kehittää sanakirja vesimies - Akka - vesimies.
        Esim. Ei kiinnosta - Akka seinään
        Rakastaako? - akka seinään, haluan eron - lyö vaan.....
        Vesimiehen motto on: kaikki on selitettävissä - SITÄ EI KIINNOSTA!


      • ****
        -sanakirja kirjoitti:

        Oletko tosiaan sitä mieltä että jos ei kiinnosta, niin voi menetellä tuolla tavalla? Pitäis kyllä kehittää sanakirja vesimies - Akka - vesimies.
        Esim. Ei kiinnosta - Akka seinään
        Rakastaako? - akka seinään, haluan eron - lyö vaan.....
        Vesimiehen motto on: kaikki on selitettävissä - SITÄ EI KIINNOSTA!

        ..ei muokaan kaiken tän jälkeen!
        Miksi hokea rakastavansa ylikaiken, anella, kun toiselta menee hermo tai miks ei vaan häivy ja LOPULLISESTI...niin kas kun rakastaa!!!
        Ei vaan reppana osaa käsitellä tunteitaan, oma itsetunto NOLLA ja käytös muihin kohdistuu tolla lailla (ei ole ed. muijat helpolla päässy, mitä olen kuullut! Jättää kun paskan jälkeensä,kun riittää...vaikka toinen olis missä kusessa yhdessä hommattujen asioiden takia ym!)
        Siis täysin kylmä tyyppi...
        Sehän tässä ihmetyttääkin- tuskin täällä maukuisin- että jos toista rakastaa miksi tekee tuollaisia asioita....???
        Lueppa muitten samanlaiset kommentit- en ole yksin asiani kanssa...en todellakaan!


    • mieheltä

      Vesimiehen kanssa ei voi suunnitella esim. taloutta juuri lainkaan. Vaikka hänen aloitteestaan olisi aloitettu jokin rahaa vaativa projekti, niin tarkasti laskettu, suunniteltu ja harkittu hanke voi varttitunnissa mennä persiilleen. Usein tämä on tapahtunut yhdestä puhelinsoitosta, joka on koskenut häntä itseään tai jotakin perheenjäsentä tai sukulaista. Kyse on ollut hänen mukaansa OIKEUDENMUKAISUUDEN PERIAATTEESTA. Se on ollut ylipääsemätöntä. "Projekti" alkaa ensin muutaman päivän hiljaisuudella, sen miettimisellä miten "hoidan" tämän asian tai henkilön. Teksti on ollut joskus hyvinkin kovaa ja kostamishakuista. Meillä kahden kesken ei ole jurikaan ongelmia, mutta aina jokin ulkopuolinen taho on tunkeutunut väliimme. Ennen kuuntelin häntä ja hän kiitti siitä aina ja arvosti minua siitä, mutta nykyisin häntä ei kukaan ymmärrä. En minäkään, onhan hän aivan eri tasolla kuin minä. Hän on VESIMIES. En jaksa enää, sillä on todella raastavaa nähdä ja saada osansa niistä kärsimyksistä, minkä "kyykäärme on tunkeutunut perheidylliimme" aiheuttaa. Olen jo luovuttanut, vaikka olen todella sitkeä tyyppi. Vesimies on huono oppimaan elämänkokemuksistaan ja mitä enemmän "tilaa" on sitä enemmän on aikaa toteuttaa vesimiehenä olemista.

    • Carolina*

      Hyvin paljon samaa miellän itsessäni, olenhan siis tyypillinen "Vesi"pää...
      Mutta oon tullut myöskin siihen tulokseen, et nämä kaikki katkeruudet kyseistä merkkiä kohtaan johtuu ihan yksinomaan suhteen omista ongelmista.

      Osaan minäkin vittuilla, mutta teen sitä hillitysti ja tietty harkiten.

      Osaan vetäytyä kuoreeni, teenkin niin mikäli tuntuu just siltä, et on pakko... Monesti tämä Kuoreen vetäytyminen hankaloittaa joitain asioita, mutta pelastaa siltä pahimmalta ryöpytykseltä mikä saattaisi tulla jos en vetäytyis.

      Kunnioitan myöskin sen verran vastapuolta (avopuolisoa) jotta olen myöskin tarkkaan selittänyt ominaisen tarpeeni olla välillä rauhassa, sitä rauhallisuutta jokainen tarvitsee, mutta kaippa sekin on yksilöllistä, kuten myös se Mikä kellekkin tarkoittaa Rauhassa Olemista. Eikö?

      Alkuunsakkin kun suhteeseen ryhdytään Vesimiehen/naisen kanssa, on pidettävä omasta Reviiristä huolta, tehdä joko sanoin tai teoin mikä on sinun tapasi, mitä ei tule rajoittaa, ylittää jne.. Mutta kun se suhde on alkanut, nainen ihannoi kumppaniaan, tekee kaiken miltein tämän mieliksi, niin lopussa kiitos seisoo.
      -
      Ei todellakaan seiso, vaan sitten on aika valtataistelun, ja soddassa kuten myös rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja, joten miksihän se vesimies reagoi joihin vastapuolen vetoihin Omalaatuisesti? Menes kurkkaan peiliin, jokainen teistä saakelin Insijöistä vois tehdä itseasiassa sen tempun, Miettiä MIKSI menee vikaan. Onko joskus tehty toisin, ja millälailla ollaan menetelty.... Kukaan ihminen ei oleta asian olevan itsestään selvyys, mikäli ei alkuunsa olla annettu ymmärtää NiiN.

      • viestin aloittaja

        "Onko joskus tehty toisin, ja millälailla ollaan menetelty.... Kukaan ihminen ei oleta asian olevan itsestään selvyys, mikäli ei alkuunsa olla annettu ymmärtää NiiN. "

        Sepä tässä kummallista onkin, että tätä on jatkunut alusta asti. Silloin se oli vaan paljon hurjempaa-niinkuin edellä mainitsin-nyrkit heilui jne jne.
        Yritin mieltää asian niin, että kumpikin on ollut omillaan lähes koko elämän ja on vaikea oppia yx kax toisen tavoille ja elämään koko ajan jonkun kanssa.
        Luulin että asioista opitaan, puhutaan ja ruvetaan vetämään pikkuhiljaa yhtä köyttä. Mutta ei...
        Mies muuten vuoden aneli naimisiin kanssaan (mitä ei ikinä olisi edes ajatellut ed. muijiensa kanssa-kuulemma). Yritin toppuutella, koska minullekkaan ensikertalaisena se ei ole "tosta noin vaan". Mies yritti muutenkin olla niin "malliesimerkkiaviomies", kuitenkin juuri esim. kännin tullen haukkui minut, kaverini, tekemiseni, työpaikkani ym. ym. aivan lyttyyn.
        Ihmettelin jo silloin moista käytöstä (noh, ajattelin että se on mustasukkaisuutta näin liiton ensi metreillä) ja paskan marjat!
        Mustasukkaisuuttapa hyvinkin ja pahimmasta päästä, mutta kaikki muukin v-tuilu ja minun mollaaminen on jatkunut siitä asti ja voi pojat, ette tiedä kuinka paljon olen yrittänyt muuttua hänen mieleisekseen vain välttääkseni riidat ja minun ainaisen haukkumisen ja arvostelun- ilmeisesti aivan väärä taktiikka!

        Tässä sitä nyt siis ollaan sukset ristissä, hermo mennyt ja toivoa huomisesta ei todellakaan ole näillä eväillä- en minä sentäs TOSIAANKAAN mikään helvetin ovimatto aijo lopun elämääni olla!


      • lopen kyllästynyt
        viestin aloittaja kirjoitti:

        "Onko joskus tehty toisin, ja millälailla ollaan menetelty.... Kukaan ihminen ei oleta asian olevan itsestään selvyys, mikäli ei alkuunsa olla annettu ymmärtää NiiN. "

        Sepä tässä kummallista onkin, että tätä on jatkunut alusta asti. Silloin se oli vaan paljon hurjempaa-niinkuin edellä mainitsin-nyrkit heilui jne jne.
        Yritin mieltää asian niin, että kumpikin on ollut omillaan lähes koko elämän ja on vaikea oppia yx kax toisen tavoille ja elämään koko ajan jonkun kanssa.
        Luulin että asioista opitaan, puhutaan ja ruvetaan vetämään pikkuhiljaa yhtä köyttä. Mutta ei...
        Mies muuten vuoden aneli naimisiin kanssaan (mitä ei ikinä olisi edes ajatellut ed. muijiensa kanssa-kuulemma). Yritin toppuutella, koska minullekkaan ensikertalaisena se ei ole "tosta noin vaan". Mies yritti muutenkin olla niin "malliesimerkkiaviomies", kuitenkin juuri esim. kännin tullen haukkui minut, kaverini, tekemiseni, työpaikkani ym. ym. aivan lyttyyn.
        Ihmettelin jo silloin moista käytöstä (noh, ajattelin että se on mustasukkaisuutta näin liiton ensi metreillä) ja paskan marjat!
        Mustasukkaisuuttapa hyvinkin ja pahimmasta päästä, mutta kaikki muukin v-tuilu ja minun mollaaminen on jatkunut siitä asti ja voi pojat, ette tiedä kuinka paljon olen yrittänyt muuttua hänen mieleisekseen vain välttääkseni riidat ja minun ainaisen haukkumisen ja arvostelun- ilmeisesti aivan väärä taktiikka!

        Tässä sitä nyt siis ollaan sukset ristissä, hermo mennyt ja toivoa huomisesta ei todellakaan ole näillä eväillä- en minä sentäs TOSIAANKAAN mikään helvetin ovimatto aijo lopun elämääni olla!

        mut eihän kukaan oo käskenytkään? kyllähän meistä jokainen vittuilee, vai? Siirrynkin täs vaik skorpioni palstalle vuodattaan omaa tarinaani ja sit ku siel käy satoja ihmisii lukemas niitä ja muutamilla niistä on samantapasia kokemuksia, niin kylläpä ne kaikki skorppionit on niin vittumaisia!!! Ihan yleisesti ottaen... Toivottavasti pystyt/pystytte ymmärtämään edes ton verran..


      • kyllästynyt
        lopen kyllästynyt kirjoitti:

        mut eihän kukaan oo käskenytkään? kyllähän meistä jokainen vittuilee, vai? Siirrynkin täs vaik skorpioni palstalle vuodattaan omaa tarinaani ja sit ku siel käy satoja ihmisii lukemas niitä ja muutamilla niistä on samantapasia kokemuksia, niin kylläpä ne kaikki skorppionit on niin vittumaisia!!! Ihan yleisesti ottaen... Toivottavasti pystyt/pystytte ymmärtämään edes ton verran..

        Niin siis et käskenyt olemaan kynnysmatto vai mikä se nyt olikaan...


      • Carolina*
        viestin aloittaja kirjoitti:

        "Onko joskus tehty toisin, ja millälailla ollaan menetelty.... Kukaan ihminen ei oleta asian olevan itsestään selvyys, mikäli ei alkuunsa olla annettu ymmärtää NiiN. "

        Sepä tässä kummallista onkin, että tätä on jatkunut alusta asti. Silloin se oli vaan paljon hurjempaa-niinkuin edellä mainitsin-nyrkit heilui jne jne.
        Yritin mieltää asian niin, että kumpikin on ollut omillaan lähes koko elämän ja on vaikea oppia yx kax toisen tavoille ja elämään koko ajan jonkun kanssa.
        Luulin että asioista opitaan, puhutaan ja ruvetaan vetämään pikkuhiljaa yhtä köyttä. Mutta ei...
        Mies muuten vuoden aneli naimisiin kanssaan (mitä ei ikinä olisi edes ajatellut ed. muijiensa kanssa-kuulemma). Yritin toppuutella, koska minullekkaan ensikertalaisena se ei ole "tosta noin vaan". Mies yritti muutenkin olla niin "malliesimerkkiaviomies", kuitenkin juuri esim. kännin tullen haukkui minut, kaverini, tekemiseni, työpaikkani ym. ym. aivan lyttyyn.
        Ihmettelin jo silloin moista käytöstä (noh, ajattelin että se on mustasukkaisuutta näin liiton ensi metreillä) ja paskan marjat!
        Mustasukkaisuuttapa hyvinkin ja pahimmasta päästä, mutta kaikki muukin v-tuilu ja minun mollaaminen on jatkunut siitä asti ja voi pojat, ette tiedä kuinka paljon olen yrittänyt muuttua hänen mieleisekseen vain välttääkseni riidat ja minun ainaisen haukkumisen ja arvostelun- ilmeisesti aivan väärä taktiikka!

        Tässä sitä nyt siis ollaan sukset ristissä, hermo mennyt ja toivoa huomisesta ei todellakaan ole näillä eväillä- en minä sentäs TOSIAANKAAN mikään helvetin ovimatto aijo lopun elämääni olla!

        Vahvasti siltä, että olet tekemisissä ihmislajikkeen kanssa joita joko kutsutaan Kyynisiksi tai Narsisteiksi. Ei sillä pitäis olla mitään tekemistä Horoskooppimerkin kanssa..
        Pahoittelen et olet onnistunut saamaan koukkuun jotain muuta kuin jalokalan :(


      • Neits m
        Carolina* kirjoitti:

        Vahvasti siltä, että olet tekemisissä ihmislajikkeen kanssa joita joko kutsutaan Kyynisiksi tai Narsisteiksi. Ei sillä pitäis olla mitään tekemistä Horoskooppimerkin kanssa..
        Pahoittelen et olet onnistunut saamaan koukkuun jotain muuta kuin jalokalan :(

        Samaa olen itse ajatellut. En muuten ole vesimies vaikka haukuttu merkki minäkin. Keskustelu jatkukoon siinä hengessä että merkeillä on omat ominaispiirteensä, mutta sairas luonne on sairas luonne. Iloitaan siitä että voidaan keskustella tällä areenalla ja siten kukin tulla paremmiksi. Ei lyödä vaan autetaan toisiamme. Tuskaa on ihmisillä muutenkin riittävästi.


      • veskarinaiselta
        viestin aloittaja kirjoitti:

        "Onko joskus tehty toisin, ja millälailla ollaan menetelty.... Kukaan ihminen ei oleta asian olevan itsestään selvyys, mikäli ei alkuunsa olla annettu ymmärtää NiiN. "

        Sepä tässä kummallista onkin, että tätä on jatkunut alusta asti. Silloin se oli vaan paljon hurjempaa-niinkuin edellä mainitsin-nyrkit heilui jne jne.
        Yritin mieltää asian niin, että kumpikin on ollut omillaan lähes koko elämän ja on vaikea oppia yx kax toisen tavoille ja elämään koko ajan jonkun kanssa.
        Luulin että asioista opitaan, puhutaan ja ruvetaan vetämään pikkuhiljaa yhtä köyttä. Mutta ei...
        Mies muuten vuoden aneli naimisiin kanssaan (mitä ei ikinä olisi edes ajatellut ed. muijiensa kanssa-kuulemma). Yritin toppuutella, koska minullekkaan ensikertalaisena se ei ole "tosta noin vaan". Mies yritti muutenkin olla niin "malliesimerkkiaviomies", kuitenkin juuri esim. kännin tullen haukkui minut, kaverini, tekemiseni, työpaikkani ym. ym. aivan lyttyyn.
        Ihmettelin jo silloin moista käytöstä (noh, ajattelin että se on mustasukkaisuutta näin liiton ensi metreillä) ja paskan marjat!
        Mustasukkaisuuttapa hyvinkin ja pahimmasta päästä, mutta kaikki muukin v-tuilu ja minun mollaaminen on jatkunut siitä asti ja voi pojat, ette tiedä kuinka paljon olen yrittänyt muuttua hänen mieleisekseen vain välttääkseni riidat ja minun ainaisen haukkumisen ja arvostelun- ilmeisesti aivan väärä taktiikka!

        Tässä sitä nyt siis ollaan sukset ristissä, hermo mennyt ja toivoa huomisesta ei todellakaan ole näillä eväillä- en minä sentäs TOSIAANKAAN mikään helvetin ovimatto aijo lopun elämääni olla!

        Miehesi käytös kuullostaa paljon enemmän Narsistisen Luonnehäiriön omaavan henkilön käytökseltä kuin tyypillisen vesimiehen (tai naisen) käytökseltä.
        Mitäpä jos kävisit Narsistien uhrien tuki-palstalla (Googleta) hakemassa tietoa ja lukemassa samassa tilanteessa olevien kertomuksia.
        Ellet vielä ole käynyt.
        Vesimies ei yleensä ole narsisti, tuskin hänen käytöksensä johtuu horoskooppimerkistä, koska ei normaalilta käytökseltä tunnu tuollainen.


    • Syysblues

      Hei
      Tässä nyt ei varmasti ole kyse horoskooppimerkistä vaan lapsellisen ihmisen omistuhaluisesta käytöksestä. Itse tunnen yhden vesimies-miehen oikein hyvin ja todellakaan kohteliaampaa ja ystävllisempää ihmistä ei olekaan. Samoin hän on äärettömän positiivinen, on jo yli 50 v. ja varmasti elämää nähnyt.
      Kyllä minä sinuna todella vakasti harkitsisin yhteiselämän jatkamista, ei toisen alistaminen saa tuolla tavalla jatkua. Sinun pitää alkaa elää omaa elämääsi tästä lapsimiehestä välittämättä.
      Kyllä minä tiedän, että helppoahan se ei ole, helppoja eroja ei olekaan. Tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe