Farkkufetissi

farkkukundi

Onks muita, joilla kolahtaa siniset, kuluneet ja tiukat farkut, olivat ne sitten hyväkroppaisella likalla tai jätkällä jalassa? Mulla on ollu murrosiästä asti kiinnostus tällasiin farkkuihin, jotkut kaveritkin käytti sillon farkkunsa niin loppuun, että ne oli paikattu polvilta ja takamuksista ja muualtakin repaleiset. Makeasti pullottava kundin farkunetumus tai likan pimppiin uppoava haarasauma on tosi kiihottava näky. Nykyinen kulutettu farkkumuoti on mukavaa katseltavaa, nykymurkut vaan on ilmeisesti niin tottuneet siihen ettei se aiheuta mitään kiksejä!

28

4816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans

      Mies 34:

      mulla kans on farkkufetissi ja erityisesti mustat, tiukat mahkafarkut kiihottaa tosi paljon, ei väliä, onko naisen tai miehen päällä. Mut täytyy olla hyvä, pyöreä ja kiinteä perse, että näyttää hyvältä... ja etupuolen pullotus on hyvännäköistä ja kiihottavaa kans...ja jos tyyppi, nainen tai mies, on vähän rocktyylinen muutenkin niin auts...

      • LeatherM27

        Joo niin minullakin sama juttu, six pidän mustia nahkafarkkuja jalassani jokapäivä.
        Nytkin mustaa nahkaa himassa päällä


    • sopivat

      Onhan meitä muitakin. Vaalean siniset, sopivan tiukat, eikä tartte olla edes risat. Niin johan on silmänruokaa kerrakseen. Tietystikkin se vaatii hoikan ja sopivan kiinteän perän.

    • certainly

      Ehdottomasti. Ja kyllä oli karmeaa kankaan haaskausta tuo lökäpöksymuoti ;). Kuluneet, perussiniset, hyväkroppaisella, mahdollisesti vielä jotain saapikasta jalanjatkeena...

    • farkkujätkä

      Mul on myös farkkufetissi, ollu jo murrosiästä asti. Paras on kapea peppune kaveri, hyvin istuvissa farkuissa. Makeimmillaan farkut ovat siniset, kuluneet, jopa vähän risaiset. Niistähän ei kertakaikkiaan voi katsettaan irrottaa. Vielä kun etumus pullottaa sopivasti, tulee tosi kiimainen olo.

    • Onlymies

      mua kiihottaa naisten farkut, ainaki onlyt on kiihottavii.. omistan parit

    • jegg

      Jeggingsit kyllä. Tiukat ja kapeat sellaiset, joissa jää nilkat reilusti näkyviin. Alle vaikka mustat sukkahousut ja vielä matalat tennarit etc. Tuollaisessa yhdistelmässä on ytyä....

    • Farkkuhaalari

      Mulle kolahtaa farkkuhaalarit. Onneks jotkut pitää niitä. Perse näyttää todella hyvältä niin naisilla kuin miehillä farkkuhaalareissa, joiden henkselit nousee olan yli. Edessä suojaava lappu ja siinä kiiltävät jutut mihin henkselit saa kiinni. Sivulla on lenksu ja taskuja. Myös jos ne on sopivasti kuluneet niin en saa silmiä irti tästä näystä. Kyllä farkku on joka saa nuoret ja entiset nuoret näyttämään niin hyvältä.

      • Haalarikundi93

        Sinun pitäs antaa sähköpostisi, saisit kuvia minusta Farkkuhaalari päällä, omistan reilut kymmenet farkkuhaalarit, itsellä myös jopa pakonomainen fetissi farkkuhaalareihin, ostan aina kun näön uudet. Suurin osa omistani naisten puolelta ostettuja


      • Farkkuhaalari

        No liity overalls forumiin (overalls-freeforums, org) ja mulla siellä nimimerkki Diesel (ja numero). voit laittaa personal messagen ja osallistua muutenkin. Liittyminen ei velvoita mihinkään eikä maksa mitään.


      • Ootpas löytänyt monet :) Itsellä kolmet farkkuhaalarit. Minutkin löytää tuolta forumilta.


      • Haalarikundi93

        Tein uuden topicin nimeltään suomalaiset farkkuhaalareissa,sinne vaan kuvia laitteleen:;)


      • Omani oon hommannut H&M:ltä.


      • Haalarikundi93

        Mulle tuli maanantaina uudet h&m:ltä..


      • Millaiset?


      • a1b22010 kirjoitti:

        Millaiset?

        Itsekin laitoin juuri uudet tilaukseen. Toivottavasti on sopivat :)


    • n20v

      Mä oon anorektikko tyttö ja käytän jäätävän kireitä pillifarkkuja. Saatanan mageet esitellä itteesä korkkareissa ja lyhyessä nahkarotsissa kadulla.

      • Hernekeppejä

        Siis niinku esitellä mitä? Eihän syssa ole mitään katseltavaa!


      • Siinä-sitä-jotain
        Hernekeppejä kirjoitti:

        Siis niinku esitellä mitä? Eihän syssa ole mitään katseltavaa!

        Samaa ihmettelen. Minusta hernekepissä ei olemitään ihailtavaa.

        Sellaiset puolipallon muotoiset pakarat, jatkuvat jäntevinä reisinä, jotka ohenevat polviin mentäessä jasääret, joissa selkeä muoro. Ei mitään tavapaksua riukua.


      • Anonyymi

        Nam kyllä kelpais


      • Anonyymi

        Kyllä sinua olisi kelvannut katsella ja ehkä... Mmm...


    • Laudatur

      Kyllä!! Farkut!! Siniset tiukat farkut on aina muotia. Se että pienestä repeämästä pilkistää alla olevat sukkahousut on vielä plussaa <3

    • kiou

      Naisten farkut on ok mulla on kotona naisten fakut kyllä tuntuu hyvältä pitää naisten farkuija ok

    • Anonyymi

      Kyllä vain nuorena miehenä oli himo sinisiin tiukkoihin farkkuihin.

      "Sininen ja valkoinen värit ovat vapauden.

      Sininen on taivas, siniset on silmänsä sen.
      Siniset on järvet, sinisyyttä heijastaen."

      Siitä se lempivärikin varmaan muodostui, kun ihaili aina omia ja toisten vaalean sinisiä farkkuja.

    • Anonyymi

      Mulla on melkein aina päällä farkut Converset ja musta nahkatakki 😍🥰😍🥰

      • Anonyymi

        Sehän on melkein nuorten naisten uniformu. Oli lähes kaikilla yhteen aikaan.


    • Anonyymi

      Sukkikset rikkinäisten farkkujen alla <3

    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tiukat farkut ja jeggingssit kolahtaa ja näyttää hyviltä.

      Samaa mieltä yhden aikaisemman kirjoittajan kanssa, että karmeaa kankaan haaskausta tuo lökäpöksymuoti. Näyttää ihan karseilta, mutta samapa se, kunhan on muotia. Niihän se menee. Valitettavasti...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe