Neitsyiden uhrien tuki ry

asia vilpitön

Hei te neitsyiden uhrit! Tiesittekö, että teillekin on oma tukiryhmä? Tukiryhmän tunnus on 'Olen neitsyen uhri', ja se sanotaan, joka kerta kun osallistutaan piiriin.

Piirissä otetaan toinen toista kädestä kiinni, ja hoetaan mantraa: 'Neitsyt ei anna koskaan anteeksi, neitsyt kuvittelee olevansa parempi kuin minä mutta minä kieltäydyn uskomasta siihen, neitsyt ei enää uhkaa minua...jne.'(voit itse keksiä lisää). Tätä hoetaan sitten niin kauan, kunnes tuntuu paremmalta. Istunto päättyy siihen.

Suosittelen vilpittömästi!

t. UHRI

29

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurist.

      välittömästi rinkiin.
      Miksiköhän terapeuttini ei ole kertonut olemassaolostanne? :)

    • myös minäkin

      liittyä? Olen neitsyenä oman itseni uhri...

      • sulle

        Jos pelkää itseään, on varmaan syytä hakeutua yksilöterapiaan.


      • myös minäkin
        sulle kirjoitti:

        Jos pelkää itseään, on varmaan syytä hakeutua yksilöterapiaan.

        että pelkään itseäni? :)


    • kerronpa vaan

      Neitsyt antaa anteeksi...mutta vasta pitkän,pitkän ajan kuluttua.
      Neitsyt ei koe olevansa parempi kuin joku muu...mutta epätoivoisesti haluaa aina tehdä parhaansa, olla parempi kuin moni muu,pyrkii täydellisyyteen ja pettyy itseensä kun huomaa ettei olekkaan niin täydellinen.
      Neitsyt ei uhkaa ketään... mutta osoittaa raivonsa kyllä melko suoraan, jos kokee tullensa petetyksi tai väärin kohdelluksi.
      Tosi hyvä että tuollaiden neitsyiden uhrien tuki ry on olemassa ;))
      Jäin vielä miettimään.......mitäköhän pahaa sille neitsyellesi teit ????...

    • niin sen uskoo..

      Väitetään, että kun jonkun asian toistaa riittävän monta kertaa, niin sen uskoo.

      Väitetään, että kun jonkun asian toistaa riittävän monta kertaa, niin sen uskoo.

      Väitetään, että kun jonkun asian toistaa riittävän monta kertaa, niin sen uskoo.
      .
      .

      Minä ainakin kehitän itselleni oman mantran.

      Ehkä on vielä toivoa päästä yli neitsyt kokemuksistani!?

      • ei pelkää

        Jos toistaa jotain asiaa niin silloin pelkää. Paljastit itsesi.


      • neitsyiden seuraa..
        ei pelkää kirjoitti:

        Jos toistaa jotain asiaa niin silloin pelkää. Paljastit itsesi.

        Tunnustan.

        Todellakin pelkään, että lähipiiriini taikka läheiseksi ihmiseksi minulle tulisi neitsyt!


      • en pelkää
        neitsyiden seuraa.. kirjoitti:

        Tunnustan.

        Todellakin pelkään, että lähipiiriini taikka läheiseksi ihmiseksi minulle tulisi neitsyt!

        Olemmekin ajatelleet mennä hoitoon. Hoitsujen haku on jo käynnnissä ja tiloja emme tarvitse, sillä sairaalamme on universumi, hoitsuina vesimiehet ja menetelmä on SIEDÄTYSHOITO. Tulemme uusina neitsyinä takaisin. Hyvää pääsiäistä!


    • välttäkää neitsyiden seuraa..

      Suosittelisin, myös että neitsyen vallan alle joutumiseen pitäisi varautua jo ennakolta. Suhde neitsyen kanssa voi olla todella traumatisoiva kokemus.

      • kautta historian

        Aina on pelätty, että jokin ulkopuolinen uhka tuhoaa, ja tätä ideologiaa on sitten pitänyt levittää jälkikasvulle, ja pyyttää jälkikasvuakin levittämään sitä omalle jälkikasvulleen...

        Oppiiko ihminen koskaan? Ei opi. Syyt 'traumaan' löytyvät aina muualta. Vain aika vaihtuu. Tähän historian aikaan uhkana ovat neitsyet.


      • tuntuu olevan

        vesimiehen merkissä. Ne liihoittelee siellä sfääreissään ja pistävät toisen suuhun sanoja, joita se ei ole koskaan lausunut. Mieliskuvitus on niin valtaisa, että eivät pysty erottamaan faktaa ja fiktiota. Olen elänyt sen kanssa. En keksinyt.


      • AROSUSI-09

        Kaappimasokistit saavat traumoja,kun ei sitten ollutkaan luonnetta ylittää rajoja ja tunnustaa omaa masokismiaan itselleen ja sitten mennään tukiryhmään itkemään,kun neitsyt on niin PAHA,vaikka onkin vaistoltaan herkkänä vain toteuttanut kumppaninsa alitajuisia haaveita fyysisen ja psyykkisen nöyryyttämisen alalla.Äh.


      • kertauskurssille.
        kautta historian kirjoitti:

        Aina on pelätty, että jokin ulkopuolinen uhka tuhoaa, ja tätä ideologiaa on sitten pitänyt levittää jälkikasvulle, ja pyyttää jälkikasvuakin levittämään sitä omalle jälkikasvulleen...

        Oppiiko ihminen koskaan? Ei opi. Syyt 'traumaan' löytyvät aina muualta. Vain aika vaihtuu. Tähän historian aikaan uhkana ovat neitsyet.

        Ja turhaanks on uhkia pelätty kautta historian!?
        Sun olis syytä mennä kipin kapin...


      • paikallaan
        kertauskurssille. kirjoitti:

        Ja turhaanks on uhkia pelätty kautta historian!?
        Sun olis syytä mennä kipin kapin...

        Kysyt: "Turhaanko on pelätty uhkia"

        Mennäänpä asiasta viidenteen, ja otetaan esimerkiksi juutalaisvainot. Niiden taustalla oli syyn hakeminen itsen ulkoupuolelta; 30-luvun lama-Saksassa etsittiin syyllistä, joka löytyi ja se päätettiin eliminoida.

        Siis kuka pelkäsi ja ketä? Ja mihin johti pelko, jonka alullepanija oli vainoharhainen?


      • Zigoinerit,
        paikallaan kirjoitti:

        Kysyt: "Turhaanko on pelätty uhkia"

        Mennäänpä asiasta viidenteen, ja otetaan esimerkiksi juutalaisvainot. Niiden taustalla oli syyn hakeminen itsen ulkoupuolelta; 30-luvun lama-Saksassa etsittiin syyllistä, joka löytyi ja se päätettiin eliminoida.

        Siis kuka pelkäsi ja ketä? Ja mihin johti pelko, jonka alullepanija oli vainoharhainen?

        jotka niputettiin samalla. :)))
        Alotas muuten mainitsemasi (pelko)kokonaisuuden kertaaminen sieltä ekasta maailmansodasta ja jatka johdonmukaisesti, niin pikku-ukonkin rooli pelissä saattaisi napsahta paremmin paikalleen.


      • ihan ihte
        Zigoinerit, kirjoitti:

        jotka niputettiin samalla. :)))
        Alotas muuten mainitsemasi (pelko)kokonaisuuden kertaaminen sieltä ekasta maailmansodasta ja jatka johdonmukaisesti, niin pikku-ukonkin rooli pelissä saattaisi napsahta paremmin paikalleen.

        ...kertomalla pikku-ukon tarinan siten, että se sopii 'luontevasti' paikalleen.


    • ylemmyydentunnossaan

      Jotenkin saamaa mieltä tuntuvat olevan neitsyet ja ei-neitsyet neitsyistä.

      Neitsyet eivät vaan ymmärrä, että se mitä he pitävät itsessään ylemmyytenä, hirvittää muita.

      • sinua

        Luulen, että neitsyt ei ymmärrä lähinnä sinua.

        Neitsyt ei ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista 'ylpeyttä'; ruikutuksesi on uskomatonta, kun ajattelee, mitä kaikkea pahaa tässä maailmassa tapahtuu noin yleensä.

        Yritä nähdä oman itsesi ulkopuolelle, yritä nähdä ihmiset ympärilläsi ja auta heitä, niin autat samalla itseäsi. Auta vaikka neitsyiden 'uhreja', jos se on sinulle helpompaa.


      • ei muut..
        sinua kirjoitti:

        Luulen, että neitsyt ei ymmärrä lähinnä sinua.

        Neitsyt ei ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista 'ylpeyttä'; ruikutuksesi on uskomatonta, kun ajattelee, mitä kaikkea pahaa tässä maailmassa tapahtuu noin yleensä.

        Yritä nähdä oman itsesi ulkopuolelle, yritä nähdä ihmiset ympärilläsi ja auta heitä, niin autat samalla itseäsi. Auta vaikka neitsyiden 'uhreja', jos se on sinulle helpompaa.

        Neitsyt se ongelma tässä on ei muut ihmiset - tähtimerkit.

        Sen myönnän, neitsyt ei ymmärrä minua eikä muita, vain itsensä.


      • mieltä
        ei muut.. kirjoitti:

        Neitsyt se ongelma tässä on ei muut ihmiset - tähtimerkit.

        Sen myönnän, neitsyt ei ymmärrä minua eikä muita, vain itsensä.

        Neitsyt on sinulle ongelma. Muut tähtimerkit eivät - eivät minullekaan. Ja sinä olet ongelma neitsyelle.
        Edustat täällä vain itseäsi, niin minäkin.


      • neitsyiden kanssa..
        mieltä kirjoitti:

        Neitsyt on sinulle ongelma. Muut tähtimerkit eivät - eivät minullekaan. Ja sinä olet ongelma neitsyelle.
        Edustat täällä vain itseäsi, niin minäkin.

        Minä en ole ongelma neitsyelle, koska vältän neitsyitä kuin ruttoa.


      • Aha-aa..
        mieltä kirjoitti:

        Neitsyt on sinulle ongelma. Muut tähtimerkit eivät - eivät minullekaan. Ja sinä olet ongelma neitsyelle.
        Edustat täällä vain itseäsi, niin minäkin.

        Oho!
        Tunnetaanko me?

        En ole neitsyt.

        Olenko ongelma neitsyelle vai neitsyille?

        Ja miten niin?

        Neitsyen pitäisi kyllä tietää!


    • taistellaan yhdessä..

      Tässä on jotain aivan hillitömän ihanaa!

      Tuntuu heti, että voin hengittää helpommin!

      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..

      ja vielä kerran meidän kaikkien puolesta

      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..

    • Codetsu

      tässä sen taas näkee miten lostavia tyyppejä olemme
      että oiken uhri tuki ry...

      *LoL*

      kai sitten neityittenkin pitää liittoutua yhteen
      heh ehkä sitten !todellakin! tukea tarvittaisiinkin ;DD

      osaammehan olla tarvittaessa vittumaisia
      mutta ärsytettynä... olemme Toooosi mukavia

      *LoL*

      • ssssssssssssssss

        LoL ei ole neityt, koska ei osaa ässää..


    • koo:

      pingviinit on täällä joo.

      Ja sen lisäksi - rakkaudesta se hevonenkin potkii;)

      • Capreolus

        täällä W-cityssä tosiaan on. :)
        Kuin etelänavalla.


    • neitsytlove

      Tää on niin säälittävää, luulette että pääsette meistä yli, haha! Jätämme ikuiset arvet teihin ! Ja nyt ainakin tiedämme, että meitä pelätään ja voimme ottaa loputkin rippeet teistä. Johan on säälittävää ........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe