Ei sitä painogalluppia nyt sitten kuitenkaan tullut. MInä en kysy palstalaisten painoa vaan painoindeksiä. Sen voi helposti laskea valmiilla laskurilla http://www.painoindeksi.fi/laskuri.htm
Minun oli 19,9.
Painoindeksi?
32
942
Vastaukset
- Miss missi
eli en oo yhtä läski kun sää
23,4 normaali
- neljän suora
21,2 ja eteenpäin porskutan.
VIELÄ, 19,6. Mutta täältä sitä noustaan ihan takuulla. Koittaa syksy ja kaamos ja aamurukous: "Ja anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen suklaapatukkamme (mahdollisimman iso)...."
- Koirakko
kesän aikana. Oli 19,6 keväällä ja nyt on 23,2.
Tuohan se taisi olla, ennenkin olen kyllä tuon laskenut :)
- Heloisa
Ihan turhaan. Indeksi 27,2 ja sen kyllä huomaa.
- Myy-Pikkuinen
Painoindeksi on 19,5. Normaali paino.
- tillintallintälli
Eikös sellasta sanota luulotautiseks tmv.
- 7
Kirjoitusvirhe, piti olla luulee.
- 9+7
Miksi pyrit rajoittamaan keskusteluja? Ellet pidä keskustelun aiheesta jätähän roiva hyvä aloitus väliin.
Sinulla on melko huonot käytöstavat, kuljethan alituisesti Myyn perässä henkilökohtaisuuksiin meneviä kommenttejasi heitellen. Hyvä että yp poisti asiattomuutesi taas. - Skaakuli skiikuli
Osta uusi peili tai uudet prillit, sitä se harhojen näkeminen teettää älä jatka samaan malliin, vaan kats avoimin silmin ja rehellisin mielin sinne uuteen peiliin uusilla prilleillä.
Kauneuskin on katsojan silmässä.
- Joobax
24,2
Normaalihan tämä. Ylihuomenna tiedän rasva-%:n, joka kertoo enemmän kuin painoindeksi ;) Eikös se paino juuri ratkee siihen painoindeksiin?
Ja toi sun indeksis oli 19.9. Jos multa kysytään niin sähän oot jo sairaanloisen laiha.
Kuka ihmeessä tollasesta pitää?=(((Rasvaprosentillakin on oma merkityksensä.
Voihan olla vaikka kaksi saman indeksin omaavaa,ja näyttää erilaiselta,koska esim.toisella on "leveämmät" luut,kuin toisella.Siinä tulee rasvaprosentin osuus mukaan.
18,5 on normaalipainon alaraja eli 19 hujakat on ihan normalissa.Voisi sanoa,että normaalin alapäässä.
Itse olen 20,1,enkä mitenkään pidä itseäni sairaalloisen laihana.Eikä kyllä ihan ammattilaistenkaan mielestä.
Viimekädessä noihan on vaan kuitenkin lukuja.Pääasia on,että on hyvä olla ja viihtyy itsessään(terveesti tiedostaen).
- Koirista
Ai kun vertaa vaikka buudelia staffiin?
- eroja on
tai vinttikoiraa mastiffiin.
- LOLLOTILOO__LOOLOO
REPS*
- järkevästi
normaali painonen oon muulla ei väliä! 18.5-24.9 on normi: D joten jos bmi:s on noissa lukemissa niin ei mtn syytä laihduttaa tai lihottaa!
- buahhahhaa
mikä issun luku on?
- ;;;MMMM;;;
;;;;JJJJBBBBDDDD
- eräs läskikasa
Ei tarvita painoindeksejä.Olet läski jos et tavaraasi näe seisoessa(varsinkin miehet) ja jos pepun pyyhkiminen vaikeaa(ei kunnolla yletä)olet läskikasa.Samoin jos kumarrut kunnolla ja hengästyt on vatsasi läskiä täynnä eli painaa läskit palleaa.Turha painoindeksejä tuijotella jos ei nämäö onnistu vaivatta olet läskikasa.
- nansottaa llihavaa
En kehta kertoo. Käytän vaan Nanso-luukkia, ne venyy sopivasti. Tissiliivej'ää en enää käytä ku een saa sopivii, ku mitat loppuu 110 :een. Ja tarttisin 145cm.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803