Nyt kun on Martyrinkin kansi tullut esille virallisille sivuille, niin kysyisin, että mitä pidätte näistä Best Of- ja Martyr-kansikuvista? Minusta ainakin kauniita, ilo saada esille.
Martyr & Best Of -kannet
Nimetön DM-fani
2
251
Vastaukset
- (sisterofnight)
Albumikansi on mielestäni äärettömän kaunis. Sen sijaan Martyr, jos se sitten pysyy tuommoisena synkän harmaana, on vähän liian synkkä. Pieni ripaus punaista, edes pieni verenpisaran tapainen, tekisi siitä kivemman. Keskiarvona menee silti kiitettävän puolelle ;)
- marDM
Tuo Martyr kansi ois voinu olla taas jotain ihan uutta, Violator oli ruusuilla tanssimista, oisivat voineet kehitellä jotain muutakin tuon sinkun kanneksi... 6 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268