atoopikoille ja muillekin rasvavinkki

amarikas

Ajattelin nyt vihdoin ja viimein kertoa hyviä kokemuksia eräästä perusrasvasta jonka sattumoisin löysin. tällä kyseisellä rasvalla oli ihmeitä tekevä vaikutus, minun että pikkuveljeni atooppiseen ihoon. Pikkuveljeni ei tarvitse enää ollenkaan käyttää kortisonivoidetta ja minäkin käytän sitä enää hyvin harvoin (joskus joudun laittamaan sitä taipeisiini). Olen jo toista vuotta kyseistä voidetta käyttänyt ja ihoani ei tunne enää samaksi. Poissa on punoitus ja kutina ja ihottumat.

Eli voiteen nimi on Bio-Bzz perusvoide ja sitä saa ainakin tilaamalla apteekeista ja maataloustuoddeiden liikkeissä sitä myydään utarevoide nimellä. Se on käytännöllisesti katsoen pelastanut elämäni ja suosittelen sitä todellakin kaikille.

"BIO-BZZ - perusvoide 500 ml
Valmistetaan Tanskassa. Sopii yleisvoiteeksi kaikenikäisille. Hyvää hoitotulosta myös atopiassa ja psoriasiksessa. Sisältää mehiläisvahaa, joka jättää suojaavan kalvon ihon pinnalle. Eukalyptus on luonnon antibioottia, joka hoitaa iholla olevat naarmut, halkeamat ja haavaumat. Lisäksi se poistaa iholla tuntuvaa kuntinaa." http://www.innomixi.fi/index.php?category=tuotteet&article=Bio-bzz.php

17

5513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atoopikko

      Tilasin kaksi tuubia heti... :)

    • juttu..

      Suomalaisittain kyseinen tuote taidettiin tuntea Tummelina ja kyllä sitä minunkin iholle penskana laitetiin. :)

      • amarikas

        Halusin todellakin vaan auttaa muita atoopikkoja, kun olen itselleni hyvän tuotteen löytänyt. En kuitenkaan voi taata, että kaikille tämä tuote sopii... Tiedoksi vain että olen kokeillut Helosania ja Tummelia ja niitten vaikutukset eivät ole olleet yhtä hyviä. Joten tuotteissa on eroa.


    • atooppinen

      Ja vielä kerran kiitos hyvästä voide vinkistä. Kysympä heti seuraavalla apteekki käynnillä kyseisestä voiteesta, ja todella reilu kokokin on voiteella. Hyvä juttu. =)

    • kaikille!

      Mulle ei tuo voide käynyt ollenkaan, ihottuma tuli vaan pahemmaksi. Olen siitepölyille vahvasti allerginen, en voi esimerkiksi syödä hunajaa. Voiteessa ollut mehiläisvaha ei ilmeisesti sopinut sitten mulle.

      • kutisija

        Saakohan tosta pienempää kokoa, kun en viittisi ostaa heti isoa putelia, jos se ei sitten vaikka sovikkaan iholleni niin ei ole kiva jos jää sit iso puteli käyttämättä ja maksan turhasta.

        Muutenkin olisi kiva saada muitakin vinkkejä atoopikoille sopivista rasvoista!!!


      • BSH
        kutisija kirjoitti:

        Saakohan tosta pienempää kokoa, kun en viittisi ostaa heti isoa putelia, jos se ei sitten vaikka sovikkaan iholleni niin ei ole kiva jos jää sit iso puteli käyttämättä ja maksan turhasta.

        Muutenkin olisi kiva saada muitakin vinkkejä atoopikoille sopivista rasvoista!!!

        Vielä kerran,

        The Body Shopin Hamppu vartalovoide. En tiedä paremmasta atooppiselle iholle. Nykyään riittää rasvaus ko voiteella noin kerran viikossa.

        Suosittelen lämpimästi, toista vuotta jo pärjätty Hamppuvoiteella.


      • kovin
        BSH kirjoitti:

        Vielä kerran,

        The Body Shopin Hamppu vartalovoide. En tiedä paremmasta atooppiselle iholle. Nykyään riittää rasvaus ko voiteella noin kerran viikossa.

        Suosittelen lämpimästi, toista vuotta jo pärjätty Hamppuvoiteella.

        paha atoopikko jos kertarasvauksella viikossa selviät- oli voide mikä hyvänsä.


      • BSH
        kovin kirjoitti:

        paha atoopikko jos kertarasvauksella viikossa selviät- oli voide mikä hyvänsä.

        Kyllä on ollut lapsen iho tosi pahassa kunnossa monta vuotta, useampi lääkekuuri jouduttu ottamaan kun raajat olleet tulehtuneet kovasta raapimisesta. On käyty monet allergiatestit läpi. Tiedän mistä puhun. Yllä mainittu rasva nyt on auttanut niin loistavasti että ihon kuivuminen on loppunut. Katsos joskus löytyy se oikea tuote!


    • rasva tuo Bio-BZZ

      on, onko paksu vai ohut vai keskirasvainen. Entäpä tuoksu, onko voimakas vai mieto?

    • ihottumaa yli 20v

      Hei,
      kookosöljy ja nimenomaan KYLMÄPURISTETTU on parantanut minun yli 20v. kestäneen ihottumani. Netistä löytyy hyvää tietoa ja mm. A.Heikkilän kirjoista. Vähähiilihydraattinen ravinto, josta olen saaanut tietoa Heikkilän kirjoista on todella auttanut minut uuden elämän alkuun ja Virgin Coconut oil. Suosittelen lämpimästi.

      • allerginen myös

        Jos olet allerginen pähkinöille, kookos ei silloin sovi! Tiedän kokemuksesta...


    • kannattaa kokeilla!!

      Itse olen alkanut käyttää vauvaöljyjä rasvojen lisäksi. Laitan öljyä yleensä illalla suihkun jälkeen koska sen jälkeen ei ihan heti viitsi laittaa vaatteita päälle. Natusanin hoitogeeli täällä hetkellä itsellä kaytössä ja olen todennut sen todella hyväksi. helppo levittää ja todella riittoisa. ja iholle jää ihana tunne kun sen levittää hieman kostealle iholle. Suosittelen.

    • Spiritkid...

      Tässä vielä rasvavihje atopiasta kärsiville:
      Puhdas käsittelemätön shea butter, eli suomeksi karite-voi. Afrikassa savannilla kasvavan voipuun pähkinästä saatavaa pehmeää öljyä, jota käytetään mm. suklaan ja monien kauneudenhoitotuoteiden valmistukseen. Todellinen apu!!!
      Ostan oman kimpaleeni Englannista, mutta Suomessa sitä myydään myös - tosn kalliilla hinnalla.
      Sopii moneen ihovaivaan, kuivuuteen, vaippaihottumaan, psoriin, hyttysten puremiin, tulehduksiin ym... Täysin myrkytön aine, joka säilyy hyvänä pari vuotta iman säilöntäaineita.

      Lisätietoa täältä http://www.akamuti.co.uk/sheabutterinfo.htm

      • Allerginen myös

        Tämän tuotteen kanssa jos alkuperä on siis pähkinä... varmasti ihania tuotteita jos on (vain) atooppinen iho, itselläni lisäksi paljon ruoka-aineallergioita.


      • Spiritkid...
        Allerginen myös kirjoitti:

        Tämän tuotteen kanssa jos alkuperä on siis pähkinä... varmasti ihania tuotteita jos on (vain) atooppinen iho, itselläni lisäksi paljon ruoka-aineallergioita.

        Kaikkien pähkinäallergisten kannattaa olla aina varovaisia luonnonöljyjen kanssa. Itse saan allergiaoireita joistain aineista, mutta tämä on toistaiseksi sopinut..


      • Anonyymi
        Spiritkid... kirjoitti:

        Kaikkien pähkinäallergisten kannattaa olla aina varovaisia luonnonöljyjen kanssa. Itse saan allergiaoireita joistain aineista, mutta tämä on toistaiseksi sopinut..

        Todella hyvä tuote. Suosittelen, itsellä parani atooppinen todella huonossa kunnossa oleva iho biofarmin pzz voiteella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe