Terve! Olen melko uusi tällä alalla, mutta sen verran olen kerennyt noita panoksia testaamaan, että Lapuan Standard Clubin olen itselleni parhaimmaksi todennut (siis anschutz 1451:lle).
Nyt kiinnostaisi tietää, että mitkä ovat pääsääntöisesti parhaimpia pienriistan kaatoon tarkoitettuja panoksia. CCI Velocitoria on ainakin kehuttu, ja Lapuan Hollow Pointista olen juttua kuullut. En noita oikein enempää tunne, joten voisiko joku sanoa, että millaisia pateja te käytätte tähän touhuun? Kiitos paljon!
Hyvä riistapanos piekkarille?
5
1903
Vastaukset
- anschutz
Tehokkain patruuna taitaa olla juuri tuo Velocitor. Lapua tekee tarkkaa patruunaa, mutta nämä kupari luodit mm. Winchester Hollow Point ovat mielestäni parhaita syötävän riistan metsästyksessä. Lapuaa käytän haittaeläinten ampumiseen, juuri tuota Lapua Hollow Point -patruunaa. Lapua Shoremax vaimennin ovat kanssa kiva yhdistelmä, mutta shoremaxia ei huhun mukaan enää valmisteta
- typeräää
kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.
saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kuteja - sköggeböö
typeräää kirjoitti:
kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.
saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kutejaeipä enää o tehty vähään aikaan ja nyt niitä myydään netissä tappohintaan :D tai siis pyynti on kova....
- Magtech
Onko kukaan koskaan kokeillut Magtechin Hyper Velocity panoksia? Ovat vähän samaa teholuokkaa kuin CCI Velocitor, mutta huomattavasti halvempia (100kpl n. 8eur, kun taas Velocitor on melkein 8eur/50kpl).
- Meinaan
Kehatko räpsiä riistalintuja pienoiskivääreillä.Eikä kyllä muutakaan.
Kun matka heittää joka kerta, niin osumat ei o siellä missä pitäisi olla. ne menee milloin ylös ja milloin alas. ja ajtelkaahan teerikukkoa, jolta kapautitte jalat poikki, parikymmentä metriä liian pitkältä matkalta. Se lähtee lentoon, ja menee pitkälle. Eikä taatusti elämässä eteenpäin.
Kyllä metsästysase pitää olla kunnon kivääri. Sillä piekkarit ovat tauluun ammunta aseita,ja parhaimmillaankin vain supi-ja minkkiloukulla lopetusaseita. Ei siitä mihinkään pääse.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667