Hyvä riistapanos piekkarille?

eikokemusta2

Terve! Olen melko uusi tällä alalla, mutta sen verran olen kerennyt noita panoksia testaamaan, että Lapuan Standard Clubin olen itselleni parhaimmaksi todennut (siis anschutz 1451:lle).

Nyt kiinnostaisi tietää, että mitkä ovat pääsääntöisesti parhaimpia pienriistan kaatoon tarkoitettuja panoksia. CCI Velocitoria on ainakin kehuttu, ja Lapuan Hollow Pointista olen juttua kuullut. En noita oikein enempää tunne, joten voisiko joku sanoa, että millaisia pateja te käytätte tähän touhuun? Kiitos paljon!

5

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anschutz

Tehokkain patruuna taitaa olla juuri tuo Velocitor. Lapua tekee tarkkaa patruunaa, mutta nämä kupari luodit mm. Winchester Hollow Point ovat mielestäni parhaita syötävän riistan metsästyksessä. Lapuaa käytän haittaeläinten ampumiseen, juuri tuota Lapua Hollow Point -patruunaa. Lapua Shoremax vaimennin ovat kanssa kiva yhdistelmä, mutta shoremaxia ei huhun mukaan enää valmisteta

• typeräää

kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.

saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kuteja

• sköggeböö
        typeräää kirjoitti:

kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.

saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kuteja

eipä enää o tehty vähään aikaan ja nyt niitä myydään netissä tappohintaan :D tai siis pyynti on kova....

• Magtech

Onko kukaan koskaan kokeillut Magtechin Hyper Velocity panoksia? Ovat vähän samaa teholuokkaa kuin CCI Velocitor, mutta huomattavasti halvempia (100kpl n. 8eur, kun taas Velocitor on melkein 8eur/50kpl).

• Meinaan

Kehatko räpsiä riistalintuja pienoiskivääreillä.Eikä kyllä muutakaan.

Kun matka heittää joka kerta, niin osumat ei o siellä missä pitäisi olla. ne menee milloin ylös ja milloin alas. ja ajtelkaahan teerikukkoa, jolta kapautitte jalat poikki, parikymmentä metriä liian pitkältä matkalta. Se lähtee lentoon, ja menee pitkälle. Eikä taatusti elämässä eteenpäin.

Kyllä metsästysase pitää olla kunnon kivääri. Sillä piekkarit ovat tauluun ammunta aseita,ja parhaimmillaankin vain supi-ja minkkiloukulla lopetusaseita. Ei siitä mihinkään pääse.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45