Terve! Olen melko uusi tällä alalla, mutta sen verran olen kerennyt noita panoksia testaamaan, että Lapuan Standard Clubin olen itselleni parhaimmaksi todennut (siis anschutz 1451:lle).
Nyt kiinnostaisi tietää, että mitkä ovat pääsääntöisesti parhaimpia pienriistan kaatoon tarkoitettuja panoksia. CCI Velocitoria on ainakin kehuttu, ja Lapuan Hollow Pointista olen juttua kuullut. En noita oikein enempää tunne, joten voisiko joku sanoa, että millaisia pateja te käytätte tähän touhuun? Kiitos paljon!
Hyvä riistapanos piekkarille?
5
1911
Vastaukset
- anschutz
Tehokkain patruuna taitaa olla juuri tuo Velocitor. Lapua tekee tarkkaa patruunaa, mutta nämä kupari luodit mm. Winchester Hollow Point ovat mielestäni parhaita syötävän riistan metsästyksessä. Lapuaa käytän haittaeläinten ampumiseen, juuri tuota Lapua Hollow Point -patruunaa. Lapua Shoremax vaimennin ovat kanssa kiva yhdistelmä, mutta shoremaxia ei huhun mukaan enää valmisteta
- typeräää
kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.
saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kuteja - sköggeböö
typeräää kirjoitti:
kaikki hyvät patruunat viedään markkinoilta pois.
saa kohta ruveta ite valamaan pateja jotta saa aliäänisiä metsästys kutejaeipä enää o tehty vähään aikaan ja nyt niitä myydään netissä tappohintaan :D tai siis pyynti on kova....
- Magtech
Onko kukaan koskaan kokeillut Magtechin Hyper Velocity panoksia? Ovat vähän samaa teholuokkaa kuin CCI Velocitor, mutta huomattavasti halvempia (100kpl n. 8eur, kun taas Velocitor on melkein 8eur/50kpl).
- Meinaan
Kehatko räpsiä riistalintuja pienoiskivääreillä.Eikä kyllä muutakaan.
Kun matka heittää joka kerta, niin osumat ei o siellä missä pitäisi olla. ne menee milloin ylös ja milloin alas. ja ajtelkaahan teerikukkoa, jolta kapautitte jalat poikki, parikymmentä metriä liian pitkältä matkalta. Se lähtee lentoon, ja menee pitkälle. Eikä taatusti elämässä eteenpäin.
Kyllä metsästysase pitää olla kunnon kivääri. Sillä piekkarit ovat tauluun ammunta aseita,ja parhaimmillaankin vain supi-ja minkkiloukulla lopetusaseita. Ei siitä mihinkään pääse.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883304Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3312919Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421344Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741010
- 791007
- 117970
- 72934