Onko kellään muulla tällästä fantasiaa, mikä mulla on ollut jo vuosia:
Saispa järjestettyä sellaset bileet, missä ois ihmisiä kymmeniä ja taas kymmeniä harrastamassa seksiä keskenään tai pitämässä muuten vaan hauskaa, aiheeseen liittyen ja rajoja rikkoen.
Kun siellä kulkis ihmisten keskellä, siellä jotkut sitois ja ruoskis toisiaan, toiset harrastais tavallista seksiä, joku runkkailis kattellessa muita.. Olis heteroja, homoja, lesboja, kaikkea mahdollista, mitä maa päällään kantaa =).
Tollasiin ois hieno päästä =).
Monen kymmenen ihmisen bileet...
8
2394
Vastaukset
- huolettaa
Kovin kai se olisi toisten mielestä kiva. itseäni ainakin estää turvallisuus. niin fyysinen ( voi leikki mennä liian pitkälle) ja kestävää kondomia ei ole vielä keksitty.
- Piikinki
Tuo pitää tietenkin ottaa huomioon, sehän on aivan selviö. Noissa leikeissä on aina turvasanat kuitenkin mukana, jos leikki menee liian pitkälle.
Vapaus tuollaisissa bileissä on kuitenkin siinä, ettei sun tarttis lähteä tekemään mitään, ellet niin tahdo. Jos sua pelottaa, että sun oma turvallisuus on jossain asiassa vaarassa, ei tarvitse lähteä sellaseen mukaan.
Seksi on kuitenkin muutakin kuin pelkkää yhdyntää,
joten ei kortsujen kestävyyttäkään tarvitse aina pelätä.
- mr x
olen itse haaveillut samanlaisista bileistä. mutta täysin pimeässä. joukko naisia ja miehiä menisivät alastomina täysin pimeään huoneeseen. siellä kuvainnollisesti käytäisiin kiinni siihen joka vastaan sattuisi. ei mitään s/m-touhua vaan omin avuin mitä kukin haluaisi.
toinen fantasiani on huone, jossa on 10-20 henkeä alastomina, mukavia sohvia, sänkyjä jne. nurkassa pöytä, josta löytyy kaikkia mahdollisia apuvälineitä vapaasti käyttöön. siinä voisivat olla keskenään niin miehet kun naisetkin. - me
Missä ja milloin me ainakin tulemme, pidämme kovasti ajatuksesta saada ja antaa monelle/ta
- P
Olen kuullut, liekö oli televisiosta kun jenkeissä on uusi villitys järjestää seksibileitä, siellä ne on tietenkin suosion saaneita. Olis kyllä helvetin hyvä idis, kyllä varmaan alkukankeuden jälkeen kaikki innostuisi mukaan, kiima kohoaa kattoon kuitenkin jos joku vähän lipaisee herkkiä alueita. Jos joku haluaa järkätä niin laittakaa vaan ilmo
- wilbur
Onhan tuo todella hyvä idea ja halukkaita osallistujia varmasti löytyisi, mutta mulla on sellainen tunne, että sukupuolijakauma saattaisi olla turhan miesvoittoinen jos osallistujamääriä ei mitenkään rajoiteta.
- antaisin ja ottaisin
Juu,
monesti oon ajattelu miten ihana ois - monta mun kimpussa, olla monta jonkun kimpussa, välillä vain katsoa...
Finswingeriin en exän kanssa ennättänyt ja nykykumppani ei sinne halua. Elätän toive että ao. linkin kirjoittaja panee jotain kasaan. Mukava tarina tositoimia odottellessa =)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1500000000000004&conference=2500000000000015&posting=20500000000362509 - -Kiki-
Oon nuori muija pk-seudulta ja oon kans pitkään haaveillu tollasesta, eipä vaan oo löytyny järjestäjää. Jos päätät järjestää nii tääl olis muodokas muija tulos mukaan:) Laittele vaik mailia. Muut voi myös pistää!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634