nähdä samalla konserttilavalla?!
-asiallisia vastauksia, kiitos-
ketkä artistit
43
2607
Vastaukset
- Sylvi@
mikko mäkeläinen
tommi soidinmäki
anne mattila
johanna pakonen- MULLA
ANNE MATTILA
ANNIINA MATTILA
DIANA ANTTILA
- Ingalill
nämä neljä ehdottomasti samalle lavalle; tapani kansa, tommi soidinmäki, anne matila ja katri helena!!! he ovat kaikki hienoja persoonia ja upeita taiteilijoita....
- penkkipaalu
Katri-Helenan ja Kari Tapio voisivat olla yhdessä kiva kokeilu...voisivat laulaa vaikka kirkossakin...menisin varmasti kuuntelemaan näitä ihania ikihonkia...
- Vanha herra
Janne Tulkki, Juha Metsäperä, Tomi Markkola, Anneli Mattila, vaikkei minulla sen kummemmin erityissuosikkia olekaan!
- konserttikuuntelija
eija kantola ja tommi soidinmäki olisivat hyviä!
- nämä:
Eija Kantola ja Jari Sillanpää. Upea parivaljakko ja äänet sopivat todella hyvin yhteen!!
- S@r@h
nämä haluisin nähdä lavalla, ns. nuoret artistit: mäkeläisen, metsäperän, soidinmäen, raappanan ja mattilat!
Tommi Soidinmäen, Tapani Kansan, Anna Erikssonin ja Marjorien
- ....'....
esim. matti ja teppo vois olla hyvä parivaljakko katri helenan kanssa, molemmat tehneet uraansa pitkään. myöskin arja koriseva ja tommi soidinmäki voisivat tehdä jonkinnäköisen kiertueen... luulisin, et heidän kemiansa vois toimia hyvin!
- OK.
Kari Tapio, Reijo Taipale, Tapani Kansa , nämä jätkät samalle konserttilavalle. Se olisi upeaa ! KITOOS !
- huippuidea!
mä taas ehdotan, että laitetaan äijäenergiaa lava täyteen... yhteiselle konserttikiertueelle vois lähteä vaikkapa kari tapio, tommi soidinmäki, tapani kansa ja mikko mäkeläinen!!! loistoidea kerrassaan
- Jeps!
Loistava idea ! Kannatetaan !!!
Mun mielestä kans mielenkiintoinen ja hieno konserttikiertue syntyy, kun nuoret artistit pääsevät esiintymään esikuviensa ja oppi-isiensä kanssa samalle lavalle. Nuo ehdotetut laulajat olisivat juuri hyviä vaihtoehtoja. - mie vuoan
todellakin tuossa on hyvä idea, sitä paitsi nuo kaikki mainitsemasi laulajat ovat myöskin todella hyviä!!!! kari tapio, mikko, tommi ja tapsa samalle lavalle, tulee menestys!
- jepulis, jeee!
tuossa on pitkästä aikaa hyvä idee, eikä varmaankaan olisi mikään floppi!
- musica
jepulis, jeee! kirjoitti:
tuossa on pitkästä aikaa hyvä idee, eikä varmaankaan olisi mikään floppi!
Joo, on tuo ehdotus ihan ylivoimaisesti kaikista houkuttelevin, niistä kokoonpanoista mitä täälä on ehdotettu.
- kyllähän
kyllähän tuossa ideaa on, että nämä herrat lähtisivät samalle kiertuelle!!! kari tapio ja tapani kansa ehdottomasti ja myös nuo nuoret taitelijat soidinmäki ja mäkeläinen ovat paikkansa lunastaneet suomen kartalla!
- turutar'
todellakin ÄIJÄENERGIAA!!! TUOSTA TULISI KYLLÄ MENESTYS, SANON MINÄ!
- mimmi e- karjala
tapsa on ihan paras! mut kyllähän minä noista muistakin tykkään varsinkin komeista mikosta ja tommista!
- 1234567
Tää on hyvä idea piiiitkään aikaan!
- laruska ja veeruska
mimmi e- karjala kirjoitti:
tapsa on ihan paras! mut kyllähän minä noista muistakin tykkään varsinkin komeista mikosta ja tommista!
lenkki on Tapsa.Ei sovi nuorten joukkoon,senijorit on erikseen sinne kuuluu.
- Just me
turutar' kirjoitti:
todellakin ÄIJÄENERGIAA!!! TUOSTA TULISI KYLLÄ MENESTYS, SANON MINÄ!
Aivan todella pitkästä aikaa palstaa lukiessani huomaan, että joku on keksinyt aivan LOISTAVAN idean. Fanitan julkisesti sanoen Tapsaa ja Tommia, mutta Mikko ja Kari Tapio kera edellisten artistien samalle konsertti kiertueelle vetäisi varmaan salit täyteen, toivottavasti joku veisi asiaa eteenpäin jollainlailla !!!!!
- Gerd
Tässä ideassa kaikki on kohdallaan, vielä kun saisi toteutumaan tämän käytännössä, niin olisi mahtavaa !
- Anne tai Anneli
Siis Mäkeläisen Mikko ja Mattilan Anneli.
- samoilla linjoilla
olen kyllä samoilla linjoilla... nimittäin on ollut vuosien saatossa jos jonkin näköistä leidit lavalla jne. kiertuetta, mutta kunnon miesenergiaa saisi nyt tulla konserttipaikkoihin! kuulostaa kyllä hyvältä, kaikki aivan erilaisia artisteina ja muutenkin biisit ovat erilaisia... Mitenköhän tuota saisi vietyä eteenpäin, että nämä miehet lähtisivät konsertoimaan, ois myös mukava tutustua esim. Mikon tai Tapanin fanijoukkoihin... itse kuulun kari Tapion ja Tommi Soidinmäen kuulihjoihin.
- nih!
Varmaankin tuollaista yhteiskonserttia/konsertteja pitäisi ehdottaa Karin, Tapsan, Mikon,Tommin tai vaikka kaikkien heidän managerille tms. jotka niitä keikkoja järjestelee. Näin luulisin ,että asia parhaiten etenisi.
Ideahan on kyllä kieltämättä hyvä ja kiinnostava. - fanittajatyttö oulusta
fanitan mikkoa ja tommia, koska olen sen verran nuorempi kuulija! tuosta konserttijutusta tulisi kyllä ihan varmaan menestys, myös minun mielestäni...sillä kari tapiohan on yksi suosituimmista iskelmämusiikin laulajista, samoin kuin mikko ja tommi ovat nyt kovassa nosteessa... tapani kansa on kanssa varmaan aikas suosittu! ois varmaaan mikon ja tommin mukava päästä idoleittensa kanssa esiintymään...
- minä se oon
Janne Tulkki ja Anne mattila
- katsomaan
Tuupasen Saijan ja Helmikallion Saskan konserttia.
- tehkää konsertti
Juu Saijan haluisin nähdä, mut soidinmäki ja Saija olis ehkä parempi yhdistelmä!nillähän on se duettokin!!äänet sopii tosi hyvin yhteen!
- Da Capo
tehkää konsertti kirjoitti:
Juu Saijan haluisin nähdä, mut soidinmäki ja Saija olis ehkä parempi yhdistelmä!nillähän on se duettokin!!äänet sopii tosi hyvin yhteen!
Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin konserttiin minäkin haluaisin...
- duetto
Da Capo kirjoitti:
Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin konserttiin minäkin haluaisin...
on todella kaunis kappale, saa ainakin meikäläisen herkistelemään, tosi positiivinen biisi!
- Ingalill
duetto kirjoitti:
on todella kaunis kappale, saa ainakin meikäläisen herkistelemään, tosi positiivinen biisi!
Tää biisi on ihan hyvä, ja näiden laulajien äänet sopivat hyvin yhteen, myös mun mielestäni!
- tupu¤
Ingalill kirjoitti:
Tää biisi on ihan hyvä, ja näiden laulajien äänet sopivat hyvin yhteen, myös mun mielestäni!
se biisi, joka soi nyt iskelmän ja pohjanmaan radion aalloilla... tykkään tästä! tosin saijan ääntä en aluksi tunnistanut, heh!
- juuuliska
tuo "äijäenergia konsertti"- juttu on kuulostaa kyllä hyvältä... voisin haluta nähdä myöskin anne mattilan ja tommi soidinmäen yhdessä konsertoimassa!
- Eka fani
Juha Metsäperä, Anneli Mattila ja Saija Tuupanen
- tapauksessa,
Aniina, Anne, Anneli ja Anitta. Tiedätte varmaan ketkä?
- iskelmätähteä
Reijo Taipaleen ja Paula Koivuniemen.
- Köhöh
sentään Reijo Taipale älyää jäädä puolen vuoden lomalle ja sitten keikkailee vain viikonloppuisin. Tekisi vaan Paula Koivuniemi samoin! Tai mieluiten lopettaisivat uransa kokonaan!
- kuuseen.........
Köhöh kirjoitti:
sentään Reijo Taipale älyää jäädä puolen vuoden lomalle ja sitten keikkailee vain viikonloppuisin. Tekisi vaan Paula Koivuniemi samoin! Tai mieluiten lopettaisivat uransa kokonaan!
mielipiteinesi, ääliö.
- ---------
matti nykänen ja kari tapio
- Eräs kävijä
Nämä iloiset kaverit piristäisivät konserttia kummasti: Janne Tulkki, Juha Metsäperä (kuullut kahdesti), Saija Tuupanen ja Helmut Lotti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766