Ulrich, Hetfield, Hammett & Phil the toilet cleaner
Bob Rock oli tyytyväinen päästessään eroon tuosta porukasta eikä ihme.
Muistakaa kaikki kellaribändit palkata itsellenne terapeutti, että ette hajoo ennen aikojanne. Teistäkin voi tulla legenda. Ben Furman lähtee varmaan kanssa 40.000 $/kk hoitamaan teidän musiikillisia erimielisyyksiänne.
Hei, mennään vuodeksi studioon äänittelemään riffinpätkiä, sitten kootaan niistä biisit ja mietitään kimpassa, mitä niiden päälle voisi mölistä. Digitaalitekniikka mahdollisti Metallican. Kun musiikki voidaan koota riittävän pienistä pätkistä yhteen, niin aikaiseksi Larsin (isän) märkä uni.
Spinal Crap!
Metallica
8
1152
Vastaukset 8
- Juupa juu..
Mikähän idea tuossakin kommentissa oli?
- dixxxxer
Kateus, mikäpä muukaan.
Kundi veivaa varmaan kymmenettä vuotta hikisessä treenikämpässä ja syö näkkileipää, pistäähän se miljonääreille kateelliseksi :) - ...
dixxxxer kirjoitti:
Kateus, mikäpä muukaan.
Kundi veivaa varmaan kymmenettä vuotta hikisessä treenikämpässä ja syö näkkileipää, pistäähän se miljonääreille kateelliseksi :)kateuttapa hyvinkin. ei se raha kuule onnelliseks tee. ootkos nähny tuota metallikasa-dokkaria?
naurettavaa pelleilyä. bändi oli hyvä. sitten tuli liikaa rahaa ja menestystä eikä päät enää kestäny.
joo ja mie oon iha vitu kateelline niille.
- mitä?
vittua sä sekoilet!!!TYHYMÄ!hanki elämä...tallica rulz 4eva!!!
- --------------------
nukkumassa kun Metallica-dokumentti tuli TV:stä.
Mietitäänpä nyt kaikki kimpassa yhdessä terapeutin kanssa, että mitähän tämänkin biisipohjan päälle voisi "laulaa".
Hetfield lähtee tästä pojat katkolle, koittakaa pärjätä sen uuden levyn kanssa :-)- prkl sentään
Taitaa täällä olla asialla ihmiset, jotka eivät edes kuuntele Metallicaa. Jos kuuntelisivat, he tietäisivät mitä Metallican pojat ovat joutuneet kestämään. Hyvänä esimerkkinä on Cliffin kuolema. Ei pojilla ollut aikaa jäädä suremaan.
Ja kai heillä nyt on helvetti soikoon oikeus mennä hoitoon alkoholiongelman takia tai ottaa vähän etäisyyttä bändiin, jos haluavat viettää aikaa perheen kanssa. Ja tulipa se terapeuttikin palkattua, kun eivät halunneet vielä lopettaa, mutta erimielisyyksiä oli aivan liikaa ja basisti puuttuu.
Hommatkaa oma bändi ja soittakaa yli 20 vuotta niin katsotaan miten "hyvin" teillä menee.
Kateellisten puhetta, sanon minä. - zagi2
prkl sentään kirjoitti:
Taitaa täällä olla asialla ihmiset, jotka eivät edes kuuntele Metallicaa. Jos kuuntelisivat, he tietäisivät mitä Metallican pojat ovat joutuneet kestämään. Hyvänä esimerkkinä on Cliffin kuolema. Ei pojilla ollut aikaa jäädä suremaan.
Ja kai heillä nyt on helvetti soikoon oikeus mennä hoitoon alkoholiongelman takia tai ottaa vähän etäisyyttä bändiin, jos haluavat viettää aikaa perheen kanssa. Ja tulipa se terapeuttikin palkattua, kun eivät halunneet vielä lopettaa, mutta erimielisyyksiä oli aivan liikaa ja basisti puuttuu.
Hommatkaa oma bändi ja soittakaa yli 20 vuotta niin katsotaan miten "hyvin" teillä menee.
Kateellisten puhetta, sanon minä.samaa mieltä!!METALLICA Rulz!keikka odotellessa...
- marre-58
kysy lippuja keravalta levy-ikkunasta,sieltä onnistuin saamaan tiketit keikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411554Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain48844- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54741
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30573- 55527
- 38522
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463