Nyt olisi hakusessa raikas, ei järin makea booliohje. Makuna sitruuna voisi olla hyvä, kunhan ei mene liian happamaksi. Netistä koitin yksi päivä etsiä, mutta en onnistunut löytämään hyviä ohjeita. Vinkkejä otan vastaan siitäkin, mistä osoitteesta löytyy parhaimmat booliohjeet.
Ja vielä seuraavaa. Jos kuvitellaan sellainen ihmeellinen tilanne, että boolia jäisi yli, kuinka kauan se säilyy pullossa jääkaapissa, jos lantrinkina olisi limsaa eikä mehua?
Booli
4
12177
Vastaukset
- -J-
Paras booli jota olen maistanut:
0,5l 80% vodka
0,2l blue Curacao
1,5l Sprite
1,5l sitruuna-vichy
1,5l päärynäsiiderijuoma
Erittäin raikas, ei liian makea eikä liian hapan. Kauniin sininen väri.
Ainoa huono puoli on, että tässä ei viina maistu juuri lainkaan ja prosentteja on silti 8, joten menee aina överiksi kun tätä on tarjolla.- Sheherazade7
Olen joskus yli 10v sitten valmistanut syntymäpäivilleni sauraavanlaisen boolin:
0,5 l valkoista rommia
0,5 l Blue Curacao´a
2 l spriteä
3n tuoreen sitruunan viipalerenkaat
ja oli hyvää ja värit, turkoosi ja keltainen.. Juomien suhteet jotka tähän laitoin saattavat olla vähän pielessä, mutta sinneppäin.
- juomavinkki
www.boolit.fi - kuvalliset reseptit ja hyvät ohjeet onnistuneiden juomien valmistamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628