Onko tänään Stockmannilla Exclusive-päivä?
Stockmann Exclusive
8
8309
Vastaukset
- Melko varma
Ehkä on ehkä ei. Mitäs se exclusive muuten tarkoittaa.
- Kortti minullakin
Stockmannin Exclusive kanta-asiakkaaksi pääsee, kun kanta-asiakaskortille rekisteröidyt ostot ylittävät vuosittain 2000 euroa. Silloin saa Exclusive-kortin (platinanvärinen tavallisen kullanvärisen sijaan). Nämä asiakkaat saavat neljästi vuodessa erityisen lehden, jossa on mm. kymmenen sivua kanta-asiakasetuja joita ei mainosteta muulla, sekä kahdesti vuodessa erityisen ostospäivän jolloin saa useimmista tuotteista 10 % alennusta.
Nuo päivät ilmoitetaan Exclusive-asiakkaille etukäteen kirjeitse.
Ikävä kyllä eivät lähetä tuota kirjettä tai lehteä ulkomaille, joten en osaa sanoa onko juuri tänään tuollainen päivä, vaikka minulla Exclusive-kortti onkin. - exclusive-asiakas
Kortti minullakin kirjoitti:
Stockmannin Exclusive kanta-asiakkaaksi pääsee, kun kanta-asiakaskortille rekisteröidyt ostot ylittävät vuosittain 2000 euroa. Silloin saa Exclusive-kortin (platinanvärinen tavallisen kullanvärisen sijaan). Nämä asiakkaat saavat neljästi vuodessa erityisen lehden, jossa on mm. kymmenen sivua kanta-asiakasetuja joita ei mainosteta muulla, sekä kahdesti vuodessa erityisen ostospäivän jolloin saa useimmista tuotteista 10 % alennusta.
Nuo päivät ilmoitetaan Exclusive-asiakkaille etukäteen kirjeitse.
Ikävä kyllä eivät lähetä tuota kirjettä tai lehteä ulkomaille, joten en osaa sanoa onko juuri tänään tuollainen päivä, vaikka minulla Exclusive-kortti onkin.Tuo kortti on, mutta en sitä käytä. Suurta kusetusta koko exclusive juttu. Stocmannin herkku on loistava ruokakauppa jota käytän viikottain, mutta esimerkiksi vaatteet ja elektroniikka kannattaa ostaa muualta. Ei siksi että laatu olisi huonoa, mutta kun samoja tuotteita saa huomattavan paljon edullisemmin naapurikaupasta. Ja jopa exclusive-tarjoukset ovat mielestäni ylihinnoiteltuja ja helppohan se sitten on antaa roimat 10 pinnaa alennusta.
- Asiakas
exclusive-asiakas kirjoitti:
Tuo kortti on, mutta en sitä käytä. Suurta kusetusta koko exclusive juttu. Stocmannin herkku on loistava ruokakauppa jota käytän viikottain, mutta esimerkiksi vaatteet ja elektroniikka kannattaa ostaa muualta. Ei siksi että laatu olisi huonoa, mutta kun samoja tuotteita saa huomattavan paljon edullisemmin naapurikaupasta. Ja jopa exclusive-tarjoukset ovat mielestäni ylihinnoiteltuja ja helppohan se sitten on antaa roimat 10 pinnaa alennusta.
> Tuo kortti on, mutta en sitä käytä.
Mutta jos sinulla tuo kortti on niin onhan sitä pakko käyttää että sen edelleen saa pitää? Koska joka vuosi on ostettava sen 2000 euron edestä. Vai saitko sen viime vuonna jotenkin "vahingossa" (eli tietämättäsi ostit yli 2000 eurolla) ja luovut siitä sitten kun se aika tulee?
Kortin "käytöksi" riittää toki pelkkä näyttäminen kassalla, vaikka maksaisi jollain muulla maksutavalla, mutta ei silti minusta voi sanoa ettet "käytä" korttia. - exclusive-asiakas
Asiakas kirjoitti:
> Tuo kortti on, mutta en sitä käytä.
Mutta jos sinulla tuo kortti on niin onhan sitä pakko käyttää että sen edelleen saa pitää? Koska joka vuosi on ostettava sen 2000 euron edestä. Vai saitko sen viime vuonna jotenkin "vahingossa" (eli tietämättäsi ostit yli 2000 eurolla) ja luovut siitä sitten kun se aika tulee?
Kortin "käytöksi" riittää toki pelkkä näyttäminen kassalla, vaikka maksaisi jollain muulla maksutavalla, mutta ei silti minusta voi sanoa ettet "käytä" korttia.Niin sori hoono soomi... käytän sitä niihin ruoka-ostoksiin. Ja kyllä se itse asiassa vahingossa on tullut, en todellakaan ole yrittänyt sitä millään tavoin haalia.
- on on
joooo
- Exclusive-asiakas
Eikö se ole vasta huomenna 23.9.
- Exclusive-asiakas
olikin hieman vanha aihe :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483