Väitän, että kuu vesimiehessä vaikuttaa kuin aurinko olisi vesimiehessä. Jälki on samanlaista. Oletteko tutkineet kuutanne? Kuu ja aurinko vesimiehessä on tietenkin monella. Mitä kokemuksia tästä on? Entäpä aurinko härkä ja kuu vesimies?
kuun merkkinä vesimies
U tant
1
1292
Vastaukset
- Oinas, kuu Vesimies, nousev...
Minulla on kuu vesimiehessä ja ikävä kyllä sen vaikutuksesta minun on tosi vaikea näyttää tunteitani. Vaikutan jotenkin kylmältä, tunteettomalta ja etäiseltä vaikken todellakaan sitä ole!
Opettelen tässä parhaillaan näyttämään tunteitani paremmin nyt yli 3-kymppisenä ;).
Toki kuu vesimies tuo mukanaan myös monia positiivisia asioita, mutta tuo on päällimmäisenä ainakin minulla ja se ei ole helppo kuun sijainti tuo.
Aurinko-vesimiehet ovat aina tuntuneet minusta tosi kiinnostavilta ja olen tullut heidän kanssaan hyvin juttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891